Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Jak uzyskać mieszkanie?
Lokale mieszkalne
Oferty zamian międzylokatorskich
Lokale użytkowe, garaże, dzierżawy gruntów
Zajęcia gruntu, służebności
Jak załatwić sprawę w ZBiLK?
Zamówienia publiczne
Pobierz
Galeria
Dla mediów
Biuletyn Informacji Publicznej
Wspólnoty Mieszkaniowe ZBiLK
Rejestr petycji
Skargi i wnioski

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Obsługi Najemców – udogodnienia


Wszystkie ważne sprawy najemca komunalny załatwi już w jednym miejscu – w nowoczesnym Centrum Obsługi Najemców przy ul Jagielońskiej 33 i 34 w Szczecinie. Dodatkowo Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych uruchamia kontakt telefoniczny i mailowy do zgłaszania awarii.

Centrum Obsługi Najemców - nowe sprawy. Do tej pory lokatorzy mieszkań komunalnych, zarządzanych przez ZBiLK, w Centrum przy Jagielońskiej załatwiali sprawy związane z czynszami, teraz także z w tym miejscu mogą zgłosić awarię lub usterkę. Do wyremontowanych pomieszczeń przeniósł się Dział Techniczny i technicy z poszczególnych rejonów.

Nasi najemcy w jednym miejscu mogą załatwić wszystkie, ważne dla siebie sprawy. Do nie dawna poszczególne działy były rozproszone po całym Szczecinie. Teraz załatwiając sprawy czynszowe, można jednocześnie zgłosić usterkę w mieszkaniu lub zasięgnąć innych informacji - mówi Lilla Królikowska , dyrektor Zarządu Budynku i Lokali Komunalnych w Szczecinie - Dzięki temu, że istotne dla najemców działy są w Centrum, komunikacja między urzędnikami i najemcami jest lepsza. Powinna również wzrosnąć szybkość i jakość załatwiania spraw naszych lokatorów.

W ramach tego etapu m. in.: wyremontowano stare pomieszczenia, położono nowe posadzki, zamontowano nowe sufity, wstawiono ścianki, nowe drzwi i okna . Dla najemców zaprojektowano salę, w której będą mogli załatwić swoje sprawy dot. remontu lokalu, zgłosić awarie, zasięgnąć informacji itp. W sali wydzielone zostało miejsce do zabaw dla dzieci, które wraz z rodzicami przychodzą do Centrum.

Zgłoś awarię nie wychodząc z domu. Nowym udogodnieniem jest możliwość zgłoszenia awarii lub usterki bez wychodzenia z domu W tych sprawach można zadzwonić w godzinach pracy ZBiLK pod numer 91 48 88 796 lub napisać maila na adres : awaria@zbilk.szczecin.pl . Awarię, która wymaga pilnej interwencji można zgłosić, tak jak do tej pory, dzwoniąc na numer pogotowia lokatorskiego - 19 720.

Jeśli jednak najemca będzie chciał załatwić sprawę osobiście, Centrum przy Jagiellońskiej jest bardzo dobrze skomunikowane. Dotrzeć można do niego komunikacją miejską, w promieniu 100 metrów znajdują się przystanki tramwajowe linii 5, 7 i 9 oraz autobusowe linii 86. Dla osób przyjeżdżających samochodem jest wyznaczony parking. Centrum jest także przystosowane dla osób starszych i niepełnosprawnych.

Wraz z rozwojem Centrum Obsługi Najemców jednocześnie trwał proces wygaszania Rejonów Administracyjnych ZBiLK. Jeszcze do końca ubiegłego roku najemca mógł złożyć wniosek lub zasięgnąć informacji przy ul. Kadłubka, Szpitalnej i Komuny Paryskiej. Ten okres przejściowy pozwalał najemcom na płynne i spokojne przyzwyczajenie się do zmiany. Natomiast wraz z początkiem tego roku już wszystkie sprawy może załatwiać w Centrum przy ul. Jagielońskiej 33 i 34.

Lista załączników:
nr
tytuł załącznika
typ
rozmiar
zmodyfikowany
1
 .jpg
2743.2 Kb
2018-01-30, 12:41:16
2
 .jpg
2426.5 Kb
2018-01-30, 12:41:45
Galeria zdjęć: