logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
( 36 ) Referent ds. utrzymania czystości – 1 etat

Dyrektor Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

 w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

(36 ) Referent ds. utrzymania czystości  –  1 etat

 

Zakres zadań na stanowisku:

 Do głównych zadań pracownika będzie należało:

1.    Nadzór nad czystością nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, pozostających w administrowaniu przez ZBiLK.

2.    Prowadzenie ewidencji sprzątanych nieruchomości.

3.    Ciągły nadzór nad zleconymi pracami porządkowymi - kontrole i wizje w terenie.

4.    Potwierdzanie wykonania usług i dokonywanie rozliczeń w tym zakresie z kontrahentami.

5.    Nadzór nad opróżnianiem wolnych lokali komunalnych oraz właściwym stanem porządkowym.

6.    Kontrole stanu technicznego placów zabaw i urządzeń zabawowych ( zlecanie wymiany piasku  w piaskowniach itp.)

7.    Zlecanie koszenia trawy i nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem prac.

8.    Sporządzanie i ewidencjonowanie map z zaznaczeniem zlecanych usług.

9.    Sprawdzanie właściwego utrzymaniu chodników w porze zimowej, procedowanie ewentualnych szkód wynikających z niewłaściwego odśnieżania.

10.  Udzielanie odpowiedzi na wnioski i skargi dot. utrzymania czystości.

11.  Rozliczanie kosztów wywozu śmieci niepodlegających bezpłatnemu wywozowi.

12.  Nadzór nad realizacją zleceń w systemie „Alert Szczecin”

13.  Sporządzanie wniosków o wycinkę drzew do odpowiednich instytucji.

14.  Sprawdzanie zasadności składanych wniosków o wycinkę i pielęgnację drzew i krzewów ( także poprzez wizje w terenie).

15.  Prowadzenie ewidencji wniosków i wydanych decyzji.

16.  nadzór nad wykonaniem wycinek i ewentualnych nasadzeń w terminach określonych w pozwoleniach.

 

 

Warunki pracy na stanowisku

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy

Praca przy monitorze ekranowym oraz w terenie

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%

Wymagania niezbędne:

1.    obywatelstwo polskie

2.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3.    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

4.    nieposzlakowana opinia

5.    wykształcenie średnie i co najmniej 2 lata stażu pracy ogólnego

6.    kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:

a)    dobra znajomość obsługi komputera,

b)    podstawowa znajomość przepisów z zakresu utrzymania czystości, ochrony środowiska, gospodarowania nieruchomościami.

Wymagania pożądane (mile widziane):

1.      Wykształcenie  wyższe (preferowane z zakresu ochrony środowiska).

2.      Doświadczenie na podobnym stanowisku.

3.      Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

4.      Dyspozycyjność ( w uzasadnionych przypadkach poza granicami pracy).

5.      Prawo jazdy kat. B i posiadanie samochodu osobowego, który mógłby być użytkowany do celów służbowych.

Wymagane dokumenty:

1.    Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).

2.    List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.

3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

4.    Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).

5.    Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach  ( kursy, szkolenia).

6.    Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.

7.    Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem) potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego.

8.    Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, poświadczone własnoręcznym podpisem.

9.    Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem.

10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie  dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. poświadczone własnoręcznym podpisem .

 

1.     KLAUZULA INFORMACYJNA            

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1) ,  dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia  12 października 2020

(uwaga liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)

lub przesyłać na adres:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

sekretariat, pok. 16

ul. Mariacka 25,

70-546 Szczecin

w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem:

1.      Nabór na stanowisko  (36 ) Referent ds. utrzymania czystości  –  1 etat

Uwagi:

1.     Oferty które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

2.     Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2020-09-23 o godzinie: 11:30:28 przez użytkownika Artur Mozolewski
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2020-09-23 o godzinie: 11:30:28 przez użytkownika Artur Mozolewski

Publikacja treści wykonana dnia: 2020-09-23 o godzinie: 11:30:28 przez użytkownika Artur Mozolewski

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1623 razy.

Historia wersji: