logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
(47) Podinspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych - 1 etat

DYREKTOR
ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH
JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 
( 47) Podinspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych - 1 etat

Zakres zadań na stanowisku:

Do głównych zadań pracownika będzie należało:
 
  1. Przyjmowanie zgłoszeń awarii, usterek i potrzeb remontowych, dokonanie oceny pilności i sposobu ich wykonania. Zlecanie napraw i pilnowanie terminowości ich wykonania.
  2. Rozpatrywanie wniosków ustnych i pisemnych oraz kwalifikacja poszczególnych lokali i elementów ich wyposażenia do remontu, naprawy lub wymiany.
  3. Kontrola jakości usług świadczonych przez firmy porządkowe, remontowe, serwisowe-techniczne obsługujące nieruchomości, odpowiedzialność za właściwy stan techniczny oraz sanitarny budynków i ich otoczenia oraz estetykę.
  4. Odpowiedzialność za dokumentacje nieruchomości.
  5. Regularna lustracja nieruchomości.
  6. Prowadzenie rejestrów i wykazów zarządzanych nieruchomości, nadzór nad realizacja umów dot. obsługi nieruchomości i prowadzonej polityki mieszkaniowej.
Warunki pracy na stanowisku
 
Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy
Praca przy monitorze ekranowym.
Częste wyjścia w teren z racji wymogów stanowiska pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
 
Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. nieposzlakowana opinia
  5. wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu pracy ogólnego lub wyższe i co najmniej 4 lata stażu pracy ogólnego
  6. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
    1. znajomość obsługi komputera
 
 
 
Wymagania pożądane (mile widziane):
 
  1. Wykształcenie z zakresu budownictwa i/lub zarządzania nieruchomościami
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku
  3. Podstawowa znajomość przepisów regulujących zarządzanie nieruchomościami( Kodeks cywilny, Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego)
  4. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  5. Prawo jazdy kat. B i własny samochód z możliwością użycia do celów służbowych
 
Wymagane dokumenty:
 
  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
  2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem) potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego
  5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
    i umiejętnościach ( kursy, szkolenia),
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
  7. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
  8. Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, poświadczone własnoręcznym podpisem,
  9. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem
  10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. poświadczone własnoręcznym podpisem
    KLAUZULA INFORMACYJNA
    Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia 29 grudnia 2020 r.
(uwaga liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)
 
lub przesyłać na adres:
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
sekretariat, pok. 16
ul. Mariacka 25,
70-546 Szczecin
 
w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Nabór na stanowisko (47) Podinspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych - 1 etat
 
Uwagi:
  1. Oferty które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
 
 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2020-12-17 o godzinie: 13:34:26 przez użytkownika Kamil Doering
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2021-01-05 o godzinie: 11:51:23 przez użytkownika Artur Mozolewski

Publikacja treści wykonana dnia: 2021-01-05 o godzinie: 11:51:23 przez użytkownika Artur Mozolewski

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1399 razy.

Historia wersji: