Jakość obsługi mieszkańców w ZBiLK pozwoli określić wprowadzona od 8 czerwca anonimowa ankieta badająca satysfakcję interesantów. Pomysły, spostrzeżenia i uwagi pozwolą nam pracować nad podnoszeniem standardów obsługi mieszkańców we wszystkich siedzibach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2015-06-08 o godzinie: 15:27:05 przez użytkownika Tomasz Owsik-Kozłowski Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2015-12-07 o godzinie: 14:08:23 przez użytkownika Tomasz Owsik-Kozłowski
Publikacja treści wykonana dnia: 2015-12-07 o godzinie: 14:08:23 przez użytkownika Tomasz Owsik-Kozłowski
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2714 razy.
Historia wersji:
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Ankieta - badanie satysfakcji interesantów | 64.5 kB | 2015-06-08 15:27:18 | |
2 | Ankieta - badanie satysfakcji interesantów | 137.6 kB | 2015-06-08 15:27:29 |