logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Obsługa prawna Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
data publikacji: 2012-01-19, termin otwarcia ofert: 2012-02-08

PL-Szczecin: Usługi prawnicze

2011/S 222-361052

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25

Osoba do kontaktów: Monika Gadomska

70-546 Szczecin

POLSKA

Tel.: +48 914886361

E-mail: gadomska@zbilk.szczecin.pl

Faks: +48 914886346

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zbilk.szczecin.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej

Podmiot prawa publicznego

I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Budownictwo i obiekty komunalne

I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

 

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Obsługa prawna Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi

Kategoria usług: nr 21: Usługi prawnicze

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Szczecin.

Kod NUTS PL42

II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu

Świadczenie usług prawnych w zakresie:

1)   udzielanie porad prawnych, wyjaśnień i konsultacji w zakresie stosowania prawa,

2)   sporządzanie opinii prawnych,

3)   opracowywanie projektów aktów prawnych  oraz umów,

4)   uczestniczenie w przygotowywaniu bądź opracowywanie projektów wszelkiego rodzaju dokumentów (w tym pism) wymagających posiadania specjalistycznej wiedzy i praktyki prawniczej,

5)   uczestniczenie w rokowaniach mających na celu zawarcie umów, w szczególności doradztwo prawne w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, a także bieżące doradztwo w zakresie zamówień publicznych w trakcie realizacji umowy,

6)   uczestniczeniu w rozmowach zmierzających do zawarcia ugody,

7)   opiniowanie wniosków o umorzenie zaległości czynszowych,

8)   reprezentowanie zamawiającego przed organami administracji publicznej,

9)   występowanie o odpisy z właściwych ksiąg i rejestrów,

10) wykonywanie innych czynności niezbędnych do realizacji zadań Zamawiającego.

Przedmiotem zamówienia nie są objęte usługi prawnicze polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

79100000

II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8) Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

Wykonawca usług zobowiązany będzie do:

1)   prowadzenia spraw i udzielania opinii z należytą starannością wymaganą w sprawach tego rodzaju, wynikającą z wiedzy prawniczej oraz zasad etyki zawodowej,

2)   udzielania opinii i sporządzania pism, opracowania wzorów umów, w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od momentu przekazania sprawy przez zamawiającego,

3)   zachowania tajemnicy zawodowej co do faktów, o których dowiedział się udzielając pomocy prawnej lub prowadząc sprawę,

4)   stawić się na każde wcześniej uzgodnione wezwanie zamawiającego,

5)   udzielania wyczerpujących informacji i przekazywania wszelkich pism dotyczących  prowadzonych spraw.

Miejscem świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia będzie:

1)   siedziba zamawiającego przy ul. Mariackiej 25 – dyżury w następujące dni tygodnia:

      wtorek od godz. 11:00 do godz. 14:00

      czwartek od godz. 8:00 do godz. 11:00

2)   siedziba wykonawcy w dniach i godzinach pracy kancelarii, w tym także dla pracowników Rejonów zamawiającego.

II.2.2) Informacje o opcjach

II.2.3) Informacje o wznowieniach

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

1.     Wadium należy wnieść w wysokości 1 586,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset osiemdziesiąt sześć złotych).

2.     Wadium należy wnieść w terminie do dnia 8.02.2012 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

3.     Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu – przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

4.     W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:

1)     zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji),

2)     termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,

3)     miejsce i termin zwrotu gwarancji.

5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Płatność – miesięczna z uwzględnieniem 21-dniowego terminu płatności, liczonego od daty złożenia faktury przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego.

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

1.     Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

2.     Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

3.     Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.

4.     Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1)     oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ;

2)     sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

a)     dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;

b)     jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) – dokumenty dotyczące ubezpieczeń, podatków i opłat powinien złożyć niezależnie ten podmiot;

c)     dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz prac podobnych, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną;

d)     kopię dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.

5.     Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1-4.

6.     Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

1)     zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,

2)     określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

3)     czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

III.1.4) Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2) Warunki udziału

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się:

1)      osoby fizyczne posiadające uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6.7.1982 r. – o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 ze zmianami), albo ustawy z dnia 26.5.1982 r. – Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1058 ze zmianami) tj. posiadające tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata,

2)      spółki wskazane w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 6.7.1982 r. – o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 ze zmianami), tj. spółki cywilne, jawne partnerskie lub komandytowe, przy czym wspólnikami w spółce cywilnej, jawnej i partnerskiej oraz komplementariuszami w spółce komandytowej mogą być wyłącznie radcowie prawni lub radcowie prawni i adwokaci, a także prawnicy zagraniczni wykonujący stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5.7.2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 126, poz. 1069), a wyłącznym przedmiotem działalności takich spółek jest świadczenie pomocy prawnej,

3)      zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4a ustawy z dnia 26.5.1982 r. – Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1058 ze zmianami) tj. spółki cywilne, jawne partnerskie lub komandytowe, przy czym wspólnikami w spółce cywilnej, jawnej i partnerskiej oraz komplementariuszami w spółce komandytowej mogą być wyłącznie adwokaci lub adwokaci i radcowie prawni, a także prawnicy zagraniczni wykonujący stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5.7.2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 126, poz. 1069), a wyłącznym przedmiotem działalności takich spółek jest świadczenie pomocy prawnej,

4)      prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5.7.2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 126, poz. 1069).

1.       W celu wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty poświadczające prawo wykonywania zawodu radcy prawnego bądź adwokata tj. aktualny wypis z listy radców prawnych lub zaświadczenie o wpisie na listę adwokatów lub aktualny wypis z listy prawników zagranicznych prowadzonej odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych.

2.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1)      oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

4)      aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

5)      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4)-8) ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6)      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3.     Wykonawcy zagraniczni.

1)     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2)- 4) i 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)     nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

c)     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

2)     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

3)     Dokumenty, o których mowa w w ust. 4 pkt 1) lit. a) i c) oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4)     Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 4 pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3) stosuje się odpowiednio.

5)     Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

6)     W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1)     Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)     Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3)     Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4)     Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1)     posiadania wiedzy i doświadczenia — warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu bieżącej obsługi prawnej przez okres min. 12 m-cy, jednej z niżej wymienionych jednostek:

a)   jednostki sektora finansów publicznych, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.09.157.1240 ze zm.), której głównym przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej i gospodarowania lokalami użytkowymi,

b)   spółki prawa handlowego utworzonej na podstawie ustawy z dnia 20 grudnia 1996r. o gospodarce komunalnej (Dz.U.11.45.236 j.t. ze zm.), której głównym przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej i gospodarowania lokalami użytkowymi,

c)    Urzędu Gminy, Urzędu Starostwa Powiatowego, Urzędu Marszałkowskiego, w zakresie zagadnień dotyczących:

- gospodarki mieszkaniowej,

- zamówień publicznych,

- finansów publicznych.

2)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia — warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6.7.1982 r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26.5.1982 r. Prawo o adwokaturze lub będącymi prawnikami zagranicznymi wykonującymi stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5.7.2002 roku o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w RP oraz posiadającymi wpis na listę potwierdzającą wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego, prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub Okręgową Izbę Adwokacką, z których każdy posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w:

a)   świadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny - obsługi jednostek samorządu terytorialnego, a także

b)   stosowaniu i interpretacji prawa w sprawach związanych ze wspólnotami mieszkaniowymi i stosowaniem ustawy z dnia 24.6.1994 r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2000 r., Nr 80, poz. 903 ze zmianami), a także w sprawach lokalowych objętych ustawą z dnia 21.6.2001 r. o ochronie praw lokatorów (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 ze zmianami).

III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak

Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:                    O zamówienie mogą ubiegać się:

1)     osoby fizyczne posiadające uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6.7.1982 r. – o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 ze zmianami), albo ustawy z dnia 26.5.1982 r. – Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1058 ze zmianami) tj. posiadające tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata,

2)     spółki wskazane w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 6.7.1982 r. – o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 ze zmianami), tj. spółki cywilne, jawne partnerskie lub komandytowe, przy czym wspólnikami w spółce cywilnej, jawnej i partnerskiej oraz komplementariuszami w spółce komandytowej mogą być wyłącznie radcowie prawni lub radcowie prawni i adwokaci, a także prawnicy zagraniczni wykonujący stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5.7.2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 126, poz. 1069), a wyłącznym przedmiotem działalności takich spółek jest świadczenie pomocy prawnej,

3)     zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4a ustawy z dnia 26.5.1982 r. – Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1058 ze zmianami) tj. spółki cywilne, jawne partnerskie lub komandytowe, przy czym wspólnikami w spółce cywilnej, jawnej i partnerskiej oraz komplementariuszami w spółce komandytowej mogą być wyłącznie adwokaci lub adwokaci i radcowie prawni, a także prawnicy zagraniczni wykonujący stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5.7.2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 126, poz. 1069), a wyłącznym przedmiotem działalności takich spółek jest świadczenie pomocy prawnej,

4)     prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5.7.2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. Nr 126, poz. 1069).

 

III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: tak

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Rodzaj procedury

IV.1.1) Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej:

1. Cena. Waga 60

2. Doświadczenie. Waga 40

IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

ZBiLK.DZP.RR.3411-3-PN/12

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

8.02.2012 - 10:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert

Data: 8.02.2012 - 10:15

Miejscowość:

Szczecin.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak

Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Publiczne otwarcie ofert przez Komisję Przetargową.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Listopad 2012.

VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3) Informacje dodatkowe

Ustalenie wartości zamówienia - w oparciu o przepisy art. 32 ust. 4 oraz art. 34 uzp.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa

POLSKA

Tel.: +48 224587701

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587700

VI.4.2) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1.     Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.

2.     Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.

3.     Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4.     Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

 

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa

POLSKA

Tel.: +48 224587701

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587700

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

16.01.2012

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2012-01-19 o godzinie: 10:43:26 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2012-07-06 o godzinie: 11:33:25 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2012-07-06 o godzinie: 11:33:25 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3854 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika165.4 kB2012-01-19, 10:44:27
Załączniki
101 Zalacznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika33.9 kB2012-01-19, 10:44:57
202 Zalacznik nr 2 do siwz - Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika25.7 kB2012-01-19, 10:45:24
303 Zalacznik nr 3 do siwz - Oswiadczenie o spełnianiu warunkóe w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika26.8 kB2012-01-19, 10:45:43
404 Zalacznik nr 4 do siwz - Wykaz prac podobnych skladany celem potwierdzenia spelnienia warunkuikona rozszerzenia załącznika26.6 kB2012-01-19, 10:46:05
505 Zalacznik nr 5 do siwz - Wykaz osobikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2012-01-19, 10:46:28
606 Zalacznik nr 6 do siwz - Oswiadczenie o posiadaniu uprawnienikona rozszerzenia załącznika25.6 kB2012-01-19, 10:46:48
707 Zalacznik nr 7 do siwz - Oswiadczenie osob fizycznychikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2012-01-19, 10:47:12
808 Zalacznik nr 8 do siwz - Wykaz prac skladany celem przyznania punktow zgodnie z kryteriamiikona rozszerzenia załącznika26.2 kB2012-01-19, 10:47:35
909 Zalacznik nr 9 do siwz - Wzor umowyikona rozszerzenia załącznika63.9 kB2012-01-19, 10:47:57
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 06 kwietnia 2012 r.ikona rozszerzenia załącznika79 kB2012-04-06, 09:53:23