logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie pozasądowych usług windykacyjnych polegających na dochodzeniu w imieniu i na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie zapłaty wierzytelności objętych prawomocnymi orzeczeniami, od dłużników zalegających z zapłatą czynszu i innych opłat za lokale użytkowe, garaże, tereny, a także odszkodowania lub wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z lokali użytkowych, garaży, terenów, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r.
data publikacji: 2012-05-11, termin otwarcia ofert: 2012-06-18

PL-Szczecin: Usługi agencji ściągających należności

2012/S 90-148528

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

 

Dyrektywa 2004/18/WE

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25

Osoba do kontaktów: Renata Romanowska

70-546 Szczecin POLSKA

Tel.: +48 914886353

E-mail: romanowska@zbilk.szczecin.pl

Faks: +48 914886346

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zbilk.szczecin.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej

Podmiot prawa publicznego

I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Budownictwo i obiekty komunalne

I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

 

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Świadczenie pozasądowych usług windykacyjnych polegających na dochodzeniu w imieniu i na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie zapłaty wierzytelności objętych prawomocnymi orzeczeniami, od dłużników zalegających z zapłatą czynszu i innych opłat za lokale użytkowe, garaże, tereny, a także odszkodowania lub wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z lokali użytkowych, garaży, terenów, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi

Kategoria usług: nr 27: Inne usługi

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Szczecin.

Kod NUTS PL42

II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług windykacyjnych polegających na dochodzeniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego zapłaty wierzytelności objętych prawomocnymi orzeczeniami, od dłużników zalegających z zapłatą czynszu i innych opłat za lokale użytkowe, garaże, tereny, a także odszkodowania lub wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z lokali użytkowych, garaży, terenów z wyłączeniem dochodzenia zapłaty na drodze postępowania sądowego lub prowadzenia postępowania egzekucyjnego przed komornikami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

79940000

II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8) Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

1.        Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług windykacyjnych polegających na dochodzeniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego zapłaty wierzytelności objętych prawomocnymi orzeczeniami, od dłużników zalegających z zapłatą czynszu i innych opłat za lokale użytkowe, garaże, tereny, a także odszkodowania lub wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z lokali użytkowych, garaży, terenów z wyłączeniem dochodzenia zapłaty na drodze postępowania sądowego lub prowadzenia postępowania egzekucyjnego przed komornikami.

2.        Przez usługę windykacyjną strony rozumieją reprezentację Zamawiającego w postępowaniu windykacyjnym polegającym na czynnościach negocjacyjno-pojednawczych, zmierzających do nakłonienia dłużnika do dobrowolnej spłaty zadłużenia.

3.        W ramach obowiązków wynikających z umowy Wykonawca podejmie następujące czynności:

1)        potwierdzanie lub uaktualnianie danych teleadresowych dłużnika oraz ustalanie adresów dłużników lub miejsca pobytu, które nie są znane zamawiającemu,

2)        pisemne wezwanie dłużnika do zapłaty,

3)        negocjacje w formie kontaktu osobistego, korespondencyjnego i telefonicznego,

4)        wizyta w miejscu zamieszkania lub pobytu dłużnika,

5)        uzyskiwanie pisemnego uznania długów przez dłużników, przerywających bieg terminów przedawnienia oraz potwierdzających fakt istnienia wierzytelności,

6)        inne czynności wynikające z indywidualnego cyklu działań wykonawcy, zaakceptowane uprzednio przez Zamawiającego.

4.        Wymagalne wierzytelności od dłużników opiewają na kwotę: 14 018 422,00 PLN

5.        Liczba podmiotów zalegających – ok. 300.

II.2.2) Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3) Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

1.        Wadium należy wnieść w wysokości 6 270,00 PLN (słownie: sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych).

2.        Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.6.2012 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

3.        Wadium może być wnoszone:

1)      w pieniądzu – przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

4.        W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:

1)        zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji),

2)        termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,

3)        miejsce i termin zwrotu gwarancji.

5.        Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Płatność – miesięczna z uwzględnieniem 14-dniowego terminu płatności, liczonego od daty złożenia faktury przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego.

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

1.        Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

2.        Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

3.        Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.

4.        Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1)        oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;

2)        sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

a)           dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;

b)          jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) – dokumenty dotyczące ubezpieczeń, podatków i opłat powinien złożyć niezależnie ten podmiot;

c)           dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz prac podobnych, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną;

d)          kopię dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.

5.        Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1-4.

6.        Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

1)        zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,

2)        określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

3)        czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

III.1.4) Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2) Warunki udziału

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1)        Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)        Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wg wzoru na załączniku nr 5 do siwz)

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3)        Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

4)        Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

5)        Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4)-8) ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6)        Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.        Wykonawcy zagraniczni.

1)        Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2)- 4) i 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)        nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

c)        nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

2)        Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

3)        Dokumenty, o których mowa w w ust. 4 pkt 1) lit. a) i c) oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4)        Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 4 pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3) stosuje się odpowiednio.

5)        Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

6)        W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1)        Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)        Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę (zrealizowaną/realizowaną w ramach jednej umowy) w zakresie windykacji wierzytelności na łączną sumę podlegająca windykacji nie mniejszą niż 250 000,00 PLN brutto, zrealizowaną na rzecz jednej z niżej wymienionych jednostek:

a)        jednostki sektora finansów publicznych, w rozumieniu ustawy z dnia 27.8.2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.09.157.1240 ze zm.), której przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań w zakresie gospodarowania lokalami użytkowymi i nieruchomościami,

b)        spółki prawa handlowego utworzonej na podstawie ustawy z dnia 20.12.1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz.U.11.45.236 j.t. ze zm.), której przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań w zakresie gospodarowania lokalami użytkowymi i nieruchomościami,

c)        Urzędu Gminy, Urzędu Miasta, Urzędu Starostwa Powiatowego, Urzędu Marszałkowskiego, Spółdzielni Mieszkaniowej, Wojskowej Agencji Mieszkaniowej

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Rodzaj procedury

IV.1.1) Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

ZBiLK.DZP.RR.3411-16-PN/12

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

18.6.2012 - 10:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert

Data: 18.6.2012 - 10:15

Miejscowość:

Szczecin.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak

Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Publiczne otwarcie ofert przez Komisję Przetargową.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3) Informacje dodatkowe

1.        Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:

1)        oferta cenowa zgodnie z godnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

2)        oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 14 dniowy termin płatności,

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

3)        odpowiednie pełnomocnictwa,

Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz),

4)        oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

2.        Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

3.        Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r.

 

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa

POLSKA

Tel.: +48 224587701

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587700

VI.4.2) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1.        Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.

2.        Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.

3.        Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4.        Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

 

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa

POLSKA

Tel.: +48 224587701

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587700

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

7.5.2012

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2012-05-11 o godzinie: 10:29:20 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2012-07-06 o godzinie: 11:33:37 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2012-07-06 o godzinie: 11:33:37 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2911 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika164.2 kB2012-05-11, 11:13:41
Załączniki
101 Zalacznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika45 kB2012-05-11, 11:13:53
202 Zalacznik nr 2 do siwz - Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika40.2 kB2012-05-11, 11:14:15
303 Zalacznik nr 3 do siwz - Oswiadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika41.2 kB2012-05-11, 11:14:34
404 Zalacznik nr 4 do siwz - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika38.3 kB2012-05-11, 11:14:53
505 Zalacznik nr 5 do siwz - Oswiadczenie osob fizycznychikona rozszerzenia załącznika42 kB2012-05-11, 11:15:12
606 Zalacznik nr 6 do siwz - Wzor umowyikona rozszerzenia załącznika62.1 kB2012-05-11, 11:15:29
707 Zalacznik nr 1 do umowy - Wzor oswiadczenia o zobowiazaniu do zachowania w tajemnicy danych osobowychikona rozszerzenia załącznika30 kB2012-05-11, 11:15:48
808 Zalacznik nr 2 do umowy - Wzor umowy powierzenia przetwarzania danych osobowychikona rozszerzenia załącznika41.5 kB2012-05-11, 11:16:18
9 09 Zalacznik nr 3 do umowy - Wzor upowaznienie ikona rozszerzenia załącznika30.2 kB2012-05-11, 11:16:40
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 01 czerwca 2012 r.ikona rozszerzenia załącznika73.3 kB2012-06-01, 13:57:36
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 19 czerwca 2012 r.ikona rozszerzenia załącznika76 kB2012-06-19, 14:40:01