logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100%) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c. o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2013 r. do 31.12.2014 r., w podziale na pięć części
data publikacji: 2012-09-26, termin otwarcia ofert: 2012-11-05

O G Ł O S Z E N I E  O  Z A M Ó W I E N I U  - U S Ł U G I

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Tel. (o91) 48 86 333 faks (091) 48 93 832

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

( Dz. U.  z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony na usługi

o wartości zamówienia przekraczającej kwotę określoną w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Dyrektywa 2004/18/WE

NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin,   Dział Zamówień Publicznych pok. nr 9  Osoba do kontaktów:  Emilia Bielak  Tel. +48 914886347 E-mail: bielak@zbilk.szczecin.pl , Faks +48 914886346

Adresy internetowe : Ogólny adres instytucji zamawiającej www.zbilk.szczecin.pl

RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Podmiot prawa publicznego

Budownictwo i obiekty komunalne

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:  nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

 

„Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c.o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od  02.01.2013 r. do 31.12.2014 r. w podziale na 5 części”

 

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz  miejsce  świadczenia usług: Usługi. Kategoria usług: nr 1

Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Szczecin.  Kod NUTS PL

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.5)Krótki opis zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w:

1) budynkach należących w 100 % do gminy i lokalach mieszkalnych w tych budynkach,

2)lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych, (granice współwłasności określi upoważniona osoba z rejonu administrowanego przez ZBiLK a w przypadku konieczności ingerencji w części wspólne, przed przystąpieniem do prac należy uzyskać zgodę wspólnoty mieszkaniowej w formie przewidzianej obowiązującymi przepisami prawa),

3) gminnych budynkach gospodarczych,

4) na terenach wokół budynków,

5) nieruchomościach należących do Skarbu Państwa,

6) innych nieruchomościach, poprzez naprawę i remont poszczególnych elementów budynków oraz terenów wokół budynków, placów zabaw itp. wg wystawionych zleceń jednostkowych z poszczególnych administracji (Rejon 2, 3, 4-5, 6, 7-9, 8, 10, 13, 14, 15).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 50700000, 50720000, 50870000, 50711000

II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części - To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych: Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ nr: 1   Nazwa: Rejon nr 2

1)Krótki opis - Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c.o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2013 r. do 31.12.2014 r., wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 2.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 50700000, 50720000, 50870000, 50711000

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a)   naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b)   naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c)    ocieplenia ścian,

d)   przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e)   osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f)    obmurowania ościeży i nadproży,

g)   naprawy schodów betonowych, murowanych,

h)   murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b)     naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c)     czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d)     czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów,

f)      wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h)     naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i)      odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j)      opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k)     wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami i innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych,

b)     naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

c)     naprawy lub wymiany tablic podlicznikowych,

d)     wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

e)     naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

f)      rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

g)     sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b)     naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c)     naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d)     szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e)     wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f)      przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g)     naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h)     udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

5) usługi dekarsko – blacharskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b)     naprawy lub wymiany oraz czyszczenia rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c)     zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d)     usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.

CZĘŚĆ nr: 2  Nazwa: Rejon nr 3, 4, 5, 8

1)Krótki opis - Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c.o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2013 r. do 31.12.2014 r., wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 3, 4, 5, 8.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 50700000, 50720000, 50870000, 50711000

3)Wielkość lub zakres

1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a)     naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b)     naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c)     ocieplenia ścian,

d)     przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e)     osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f)      obmurowania ościeży i nadproży,

g)     naprawy schodów betonowych, murowanych,

h)     murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b)     naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c)     czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d)     czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów,

f)      wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h)     naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i)      odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j)      opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k)     wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami,

l)      innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych,

b)     naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

c)     naprawy lub wymiany tablic podlicznikowych,

d)     wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

e)     naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

f)      rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

g)     sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b)     naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c)     naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d)     szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e)     wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f)      przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g)     naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h)     udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

5) usługi dekarsko-blacharskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b)     naprawy lub wymiany oraz czyszczenia rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c)     zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d)     usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.

CZĘŚĆ nr: 3 Nazwa: Rejon nr 7, 9, 14

1)Krótki opis - Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c.o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.1.2013 r. do 31.12.2014 r., wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 7, 9, 14.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 50700000, 50720000, 50870000, 50711000

3)Wielkość lub zakres

1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a)     naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b)     naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c)     ocieplenia ścian,

d)     przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e)     osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f)      obmurowania ościeży i nadproży,

g)     naprawy schodów betonowych, murowanych,

h)     murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b)     naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c)     czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d)     czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów,

f)      wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h)     naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i)      odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j)      opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k)     wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami,

i innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych,

b)     naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

c)     naprawy lub wymiany tablic podlicznikowych,

d)     wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

e)     naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

f)      rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

g)     sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b)     naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c)     naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d)     szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e)     wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f)      przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g)     naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h)     udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

5) usługi dekarsko – blacharskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b)     naprawy lub wymiany oraz czyszczenia rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c)     zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d)     usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.

CZĘŚĆ nr: 4 Nazwa: Rejon nr 13

1)Krótki opis - Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c.o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.1.2013 r. do 31.12.2014 r., wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 13.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 50700000, 50720000, 50870000, 50711000

3) Wielkość lub zakres

1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a)     naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b)     naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c)     ocieplenia ścian,

d)     przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e)     osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f)      obmurowania ościeży i nadproży,

g)     naprawy schodów betonowych, murowanych,

h)     murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b)     naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c)     czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d)     czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów,

f)      wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h)     naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i)      odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j)      opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k)     wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami,

i innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

3)usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych,

b)     naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

c)     naprawy lub wymiany tablic podlicznikowych,

d)     wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

e)     naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

f)      rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

g)     sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4)usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b)     naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c)     naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d)     szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e)     wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f)      przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g)     naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h)     udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

5)usługi dekarsko – blacharskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b)     naprawy lub wymiany oraz czyszczenia rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c)     zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d)     usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.


CZĘŚĆ nr: 5
Nazwa: Rejon nr 6, 10, 15 i Skarb Państwa

1)Krótki opis - Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c.o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.1.2013 r. do 31.12.2014 r., wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 6, 10, 15 i Skarb Państwa.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 50700000, 50720000, 50870000, 50711000

3) Wielkość lub zakres

1.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a)     naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b)     naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c)     ocieplenia ścian,

d)     przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e)     osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f)      obmurowania ościeży i nadproży,

g)     naprawy schodów betonowych, murowanych,

h)     murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b)     naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c)     czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d)     czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów,

f)      wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g)     naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h)     naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i)      odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j)      opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k)     wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami,

i innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

3)usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych,

b)     naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

c)     naprawy lub wymiany tablic podlicznikowych,

d)     wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

e)     naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

f)      rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

g)     sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4)usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b)     naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c)     naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d)     szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e)     wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f)      przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g)     naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h)     udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

5) usługi dekarsko – blacharskie w zakresie:

a)     naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b)     naprawy lub wymiany oraz czyszczenia rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c)     zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d)     usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

1.Wadium należy wnieść w wysokości:

1)     dla części nr I zamówienia w wysokości – 4 865,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt pięć złotych),

2)     dla części nr II zamówienia w wysokości - 4 449,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta czterdzieści dziewięć złotych),

3)     dla części nr III zamówienia w wysokości - 2 806,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset sześć złotych),

4)     dla części nr IV zamówienia w wysokości - 1 959,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych),

5)     dla części nr V zamówienia w wysokości - 2 251,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt jeden złotych),

2. W przypadku składania oferty na dwie części należy zsumować odpowiednie wartości wadium.

3.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 5.11.2012 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu  środków do zamawiającego.

4.Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu – przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 2 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy.

III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Rozliczenie stron następować będzie w okresie miesięcznym w oparciu o składane faktury (wraz z wykazem adresowo-kwotowym, rodzajem i opisem prac) z uwzględnieniem 21-dniowego terminu ich płatności, liczonym od daty złożenia faktury przez wykonawcę.

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

Spółka cywilna, konsorcjum.

1.    Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

2.    Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

3.    Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.

4.    Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1)     oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;

2)     sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

a)     dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;

b)     jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) – dokumenty dotyczące ubezpieczeń, podatków i opłat powinien złożyć niezależnie ten podmiot,

c)     dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,

d)     kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.

5.    Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust.1 – 4

6.    Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

1)     zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,

2)     określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

3)     czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania rękojmi i gwarancji jakości.

III.1.4)Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)Warunki udziału

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1.    o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1)     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)     Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz),

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3)     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

4)     Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

5)     Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6)     Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.Wykonawcy zagraniczni.

1.    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale V ust.1 pkt 2)- 4) i 6) siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1)     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

2)     nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

3)     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

2.    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 5) siwz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

3.    Dokumenty, o których mowa w ust 1 pkt 1) i 3) oraz ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.    Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio.

5.    Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

6.    W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek złożyć:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum odpowiada za spełnienie tego warunku.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000 PLN dla jednej części zamówienia.

W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia kwota ubezpieczenia ulega zwielokrotnieniu.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1)     Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)     Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3)     Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4)     Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

— zamawiający nie dokonuje sposobu opisu spełniania warunku.

2)    posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna realizację usług remontowo – konserwacyjnych (tzw. bieżąca konserwacja techniczna) w zasobach mieszkaniowych, o łącznej wartości minimum 200.000 zł.

3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum:

a)  1 osobę z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych,

b)  1 osobę z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych,

c)   1 osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,

d)  1 osobą z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji energii elektrycznej,

e)  1 osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych,

bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę (jedną lub dwie części).

Warunek zostanie spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała kwalifikacje w kilku specjalnościach.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury - Otwarta

IV.1.2) Kryteria udzielenia zamówienia - Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZBiLK.EB.3411-24-PN/12

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: tak

Podać cenę: 30,00 PLN Warunki i sposób płatności: Wydanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej nastąpi po okazaniu dowodu wpłaty w banku lub na poczcie na konto nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

IV.3.4)Termin składania ofert – do dnia 05.11.2012 r. do godz. 10:00

IV.3.5) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data:  05.11.2012  godz. 10:15

Miejscowość: Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, pok. nr 14 I piętro.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak

Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia. Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: wrzesień 2014 r.

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej. Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3) Informacje dodatkowe

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza, ul. Postępu 17a,02-676 Warszawa
Tel.: +48 224587701 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.4.2) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1.    Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.

2.    Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.

3.    Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4.    Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa Tel.: +48 224587701

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587700

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:  21.09.2012 r.

Data opublikowania ogłoszenia–Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej  26.09.2012 r. nr 2012/S  185-304647

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2012-09-26 o godzinie: 14:45:31 przez użytkownika Emilia Bielak
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2013-01-15 o godzinie: 13:01:13 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2013-01-15 o godzinie: 13:01:13 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3218 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 05.12.2012 r.ikona rozszerzenia załącznika90 kB2012-12-05, 10:55:59