logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r., w podziale na dziesięć części
data publikacji: 2012-11-20, termin otwarcia ofert: 2013-01-03

PL-Szczecin: Usługi kontroli technicznej

2012/S 223-367882

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

ul. Mariacka 25

Osoba do kontaktów: Renata Romanowska

70-546 Szczecin, POLSKA Tel.: +48 914886353

E-mail: romanowska@zbilk.szczecin.pl

Faks: +48 914886346

 

Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zbilk.szczecin.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

 

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej

Podmiot prawa publicznego

I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Budownictwo i obiekty komunalne

I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

 

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r., w podziale na dziesięć części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi

Kategoria usług: nr 27: Inne usługi

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Miasto Szczecin.

Kod NUTS PL424

II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu

Wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8) Części

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

 

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego

 

II.2.2) Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3) Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

 

Informacje o częściach zamówienia

 

Część nr: 1 Nazwa: Rejon 2

1) Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 2.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3) Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 2 Nazwa: Rejon 3

1) Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3) Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 3 Nazwa: Rejon 4, 5

1) Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 4, 5.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3) Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 4 Nazwa: Rejon 6

1)Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 6.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3) Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 5 Nazwa: Rejon 7, 9

1) Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 7, 9.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3) Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 6 Nazwa: Rejon 8

1) Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 8.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3) Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 7 Nazwa: Rejon 10

1)   Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 10.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3) Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 8 Nazwa: Rejon 13

1)   Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 13.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3) Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 9 Nazwa: Rejon 14

1) Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 14.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3) Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

  

Część nr: 10 Nazwa: Rejon 15, Skarb Państwa

1)Krótki opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., w Rejonie 15 i Skarbie Państwa.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71356100, 90915000, 71317000, 71315410

3)Wielkość lub zakres

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a)     okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b)     czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. VIII SWiOU):

a)     sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b)     ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c)     0ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d)     wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

1. Wadium należy wnieść w wysokości:

1) dla Części I zamówienia (Rejon 2) – 2 760,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych),

2) dla Części II zamówienia (Rejon 3) – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych),

3) dla Części III zamówienia (Rejon 4, 5) – 1 322,00 PLN (słowie: jeden tysiąc trzysta dwadzieścia dwa złote),

4) dla Części IV zamówienia (Rejon 6) – 733,00 PLN (słownie: siedemset trzydzieści trzy złote),

5) dla Części V zamówienia (Rejon 7, 9) – 1 196,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt trzy złote),

6) dla Części VI zamówienia (Rejon 8) – 756,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt sześć złotych),

7) dla Części VII zamówienia (Rejon 10) – 309,00 PLN (słownie: trzysta dziewięć złotych),

8) dla Części VIII zamówienia (Rejon 13) – 1 837,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset trzydzieści siedem złotych),

9) dla Części IX zamówienia (Rejon 14) – 1 376,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt sześć złotych),

10) dla Części X zamówienia (Rejon 15, Skarb Państwa) – 623,00 PLN (słownie: sześćset dwadzieścia trzy złote).

W przypadku składania oferty na dwie lub trzy części należy zsumować odpowiednie wartości wadium.

3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 3.1.2013 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

4. Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu – przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

 

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

 

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Płatność - rozliczenie stron następować będzie:

1) za usługi stałe – miesięcznie,

2) za usługi dodatkowe – po ich wykonaniu z uwzględnieniem 21-dniowego terminu ich płatności, liczonego od daty złożenia faktury przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego.

 

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

Spółka cywilna, konsorcjum.

1.     Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

2.     Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

3.     Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.

4.     Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1)     oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;

2)     sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

a)     dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu,

b)     jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) – dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot,

c)     dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz prac podobnych, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,

d)     kopię dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.

5.     Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1 – 4 niniejszego rozdziału.

6.     Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

1)     zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,

2)     określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

3)     czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

 

III.1.4) Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2) Warunki udziału

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1)     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)     Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wg wzoru na załączniku nr 8 do siwz) W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3)     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

4)     Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

5)     Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) – 8) ustawy- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6)     Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.     Wykonawcy zagraniczni:

1.     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2)- 4) i 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1)     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

2)     nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

3)     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

2.     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

3.     Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1) i 3) oraz ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.     Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.

5.     Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

6.     W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

 

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z Wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum odpowiada za spełnienie tego warunku.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 30 000,00 PLN dla jednej Części zamówienia.

Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części, wartość ubezpieczenia musi być odpowiednio zwielokrotniona, np.: jeżeli składa ofertę na 3 części zamówienia, to łączna wartość, musi stanowić kwotę nie niższą niż 90 000,00 PLN.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

III.2.3) Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek złożyć:

1)     Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)     Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3)     Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4)     Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę podobną, polegającą na świadczeniu usług kominiarskich w zasobach mieszkaniowych, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia (czyszczenie przewodów kominowych, kontrola okresowa przewodów kominowych, sporządzanie opinii kominiarskich), na łączną kwotę nie mniejszą niż 12 000,00 PLN brutto, dla jednej części zamówienia.

Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części, wartość wykonanej pracy podobnej musi być odpowiednio zwielokrotniona, np.: jeżeli składa ofertę na 3 części zamówienia, to łączna wartość pracy podobnej, musi stanowić kwotę nie mniejszą niż 36 000,00 PLN brutto.

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą przeznaczoną do wykonania przedmiotu zamówienia, która posiada dyplom mistrza w rzemiośle kominiarskim, bez względu na ilość części na jaką składa ofertę.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

ZBiLK.DZP.RR.3411-42-PN/12

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: tak

Podać cenę: 20.00 PLN

Warunki i sposób płatności: Wydanie SIWZ w wersji papierowej nastąpi po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na konto ING Bank Śląski 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

3.1.2013 - 10:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 3.1.2013

Miejscowość:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 71-546 Szczecin, pokój nr 14, I piętro.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak

Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Publiczne otwarcie przez Komisję przetargową.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Październik 2014.

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)Informacje dodatkowe

1.     Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, jednakże nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

2.     Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r.

3.     Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

02-676 Warszawa

POLSKA

Tel.: +48 224587701

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587700

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1.     Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.

2.     Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.

3.     Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4.     Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

 

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

02-676 Warszawa

POLSKA

Tel.: +48 224587701

Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

Faks: +48 224587700

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

16.11.2012

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2012-11-20 o godzinie: 10:39:19 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2013-03-13 o godzinie: 07:55:01 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2013-03-13 o godzinie: 07:55:01 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 4351 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 11 stycznia 2013 r.ikona rozszerzenia załącznika80 kB2013-01-11, 08:38:21