logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług bieżącego utrzymania czystości w zasobie komunalnym Gminy Miasto Szczecin w podziale na cztery części
data publikacji: 2016-11-18, termin otwarcia ofert: 2016-12-27
Uwaga!
modyfikacja treści siwz z dnia 22.11.2016 r., sprostowanie z dnia 22.11.2016 r.

16/11/2016    S221    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

·         I.

·         II.

·         III.

·         IV.

·         VI.

Polska-Szczecin: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

2016/S 221-402915

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25 Szczecin 70-546
Polska
Tel.: +48 914886347
E-mail: 
bielak@zbilk.szczecin.pl
Faks: +48 914886346
Kod NUTS: PL

Adresy internetowe:

Główny adres: www.zbilk.szczecin.pl

I.2)Wspólne zamówienie

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.zbilk.szczecin.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Inny rodzaj: jednostka budżetowa

I.5)Główny przedmiot działalności

Budownictwo i obiekty komunalne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług bieżącego utrzymania czystości w zasobie komunalnym Gminy Miasto Szczecin w podziale na 4 części.

Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.EB.171-54-PN/16

II.1.2)Główny kod CPV

90600000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4)Krótki opis:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na bieżącym utrzymaniu czystości w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Szczecin na powierzchni 74 591,54 m², na terenach będących własnością Gminy Miasto Szczecin przyległych do nieruchomości wraz z terenami sprzątanymi cyklicznie o powierzchni 405 208,67 m² łącznie z zimowym utrzymaniem terenów na powierzchni 51 191,59 m² stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ, oraz zimowe utrzymanie terenów nie wykazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, na powierzchni orientacyjnej 7 200 m², interwencyjne porządkowanie terenów gminnych w ramach programu Alert nie wykazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, na powierzchni orientacyjnej 14 950 m² w zależności od potrzeb zamawiającego, w obrębie zarządzanych rejonów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U.96.132.622).

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości w budynkach i na terenach przyległych wraz z zimowym utrzymaniem terenów w Rejonie Północ

Część nr: 1

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

90911200

90620000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Szczecin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarnym i porządkowym klatek schodowych, pralni, suszarni, bram, prześwitów bramowych oraz innych pomieszczeń na terenie nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku – (powierzchnia wewnętrzna),

2) utrzymywania w należytym stanie sanitarnym i porządkowym terenów przyległych do budynków w granicach danych posesji określonych przez Zamawiającego,

3) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości 2 kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 7:00 oraz od godz. 13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

4) zimowe utrzymanie terenów nie ujętych w załączniku nr 3 do siwz odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Koordynator Rejonu pisemnie zlecać będzie wykonanie usługi na co najmniej trzy dni przed terminem wykonania a w szczególnych przypadkach z jednodniowym wyprzedzeniem, określając w zleceniu adres z lokalizacją terenu, powierzchnię i termin wykonania usługi,

5) sprzątanie powierzchni zewnętrznej w ramach programu Alert Szczecin (interwencyjne porządkowanie terenów gminnych), nie ujętych w załączniku nr 3 do siwz odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Koordynator Rejonu pisemnie zlecać będzie wykonanie usługi na co najmniej trzy dni przed terminem wykonania a w szczególnych przypadkach z jednodniowym wyprzedzeniem, określając w zleceniu adres z lokalizacją terenu, powierzchnię i termin wykonania usługi,

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2018

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach przyległych wraz z zimowym utrzymaniem terenów w Rejonie Śródmieście Niebuszewo

Część nr: 2

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

90911200

90620000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Szczecin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarnym i porządkowym klatek schodowych, pralni, suszarni, bram, prześwitów bramowych oraz innych pomieszczeń na terenie nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku – (powierzchnia wewnętrzna),

2) utrzymywania w należytym stanie sanitarnym i porządkowym terenów przyległych do budynków w granicach danych posesji określonych przez Zamawiającego,

3) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej 2 razy w ciągu dnia tj., do 7:00 oraz od godz. 13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

4) zimowe utrzymanie terenów nie ujętych w załączniku nr 3 do SIWZ odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Koordynator Rejonu pisemnie zlecać będzie wykonanie usługi na co najmniej trzy dni przed terminem wykonania a w szczególnych przypadkach z jednodniowym wyprzedzeniem, określając w zleceniu adres z lokalizacją terenu, powierzchnię i termin wykonania usługi,

5) sprzątanie powierzchni zewnętrznej w ramach programu Alert Szczecin (interwencyjne porządkowanie terenów gminnych), nie ujętych w załączniku nr 3 do SIWZ odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Koordynator Rejonu pisemnie zlecać będzie wykonanie usługi na co najmniej 3 dni przed terminem wykonania a w szczególnych przypadkach z jednodniowym wyprzedzeniem, określając w zleceniu adres z lokalizacją terenu, powierzchnię i termin wykonania usługi,

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2018

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach przyległych wraz z zimowym utrzymaniem terenów w Rejonie Południe

Część nr: 3

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

90911200

90620000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarnym i porządkowym klatek schodowych, pralni, suszarni, bram, prześwitów bramowych oraz innych pomieszczeń na terenie nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku – (powierzchnia wewnętrzna);

2) utrzymywania w należytym stanie sanitarnym i porządkowym terenów przyległych do budynków w granicach danych posesji określonych przez Zamawiającego;

3) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 7:00 oraz od godz. 13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

4) zimowe utrzymanie terenów nie ujętych w załączniku nr 3 do SIWZ odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Koordynator Rejonu pisemnie zlecać będzie wykonanie usługi na co najmniej trzy dni przed terminem wykonania a w szczególnych przypadkach z jednodniowym wyprzedzeniem, określając w zleceniu adres z lokalizacją terenu, powierzchnię i termin wykonania usługi,

5) sprzątanie powierzchni zewnętrznej w ramach programu Alert Szczecin (interwencyjne porządkowanie terenów gminnych), nie ujętych w załączniku nr 3 do SIWZ odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Koordynator Rejonu pisemnie zlecać będzie wykonanie usługi na co najmniej trzy dni przed terminem wykonania a w szczególnych przypadkach z jednodniowym wyprzedzeniem, określając w zleceniu adres z lokalizacją terenu, powierzchnię i termin wykonania usługi,

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2018

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Interwencyjne porządkowanie terenów gminnych w ramach programu Alert Szczecin, zarządzanych przez Dział Dzierżaw

Część nr: 4

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

90600000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Szczecin.

II.2.4)Opis zamówienia:

Sprzątanie powierzchni zewnętrznej w ramach programu Alert Szczecin (interwencyjne porządkowanie terenów gminnych), nie ujętych w załączniku nr 3 do SIWZ odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Przedstawiciel zamawiającego z Działu Dzierżaw pisemnie zlecać będzie wykonanie usługi na co najmniej trzy dni przed terminem wykonania a w szczególnych przypadkach z jednodniowym wyprzedzeniem, określając w zleceniu adres z lokalizacją terenu, powierzchnię i termin wykonania usługi,

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2018

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Warunki zgodne z dokumentami zamówienia.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 27/12/2016

Czas lokalny: 09:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 25/02/2017

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 27/12/2016  Czas lokalny: 09:15

Miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pok. nr 14 I piętro (sala konferencyjna).

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: 11.2018 r.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w:

1) art. 24 ust. 1 pkt 12) – 23) ustawy;

2) art. 24 ust. 5 pkt 1), 2) i 8) ustawy.

2. Wykaz dokumentów, które należy złożyć w postępowaniu i zasady ich składania określone są w Rozdziale V SIWZ.

3. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale VIII SIWZ.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a Warszawa 02-676  Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a   Warszawa 02-676  Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

15/11/2016

 

22/11/2016    S225    - - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

·         I.

·         II.

·         VI.

·         VII.

Polska-Szczecin: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

2016/S 225-410305

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Usługi

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2016/S 221-402915)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25  Szczecin 70-546  Polska
Tel.: +48 914886347
E-mail: 
bielak@zbilk.szczecin.pl
Faks: +48 914886346
Kod NUTS: PL

Adresy internetowe:

Główny adres: www.zbilk.szczecin.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług bieżącego utrzymania czystości w zasobie komunalnym Gminy Miasto Szczecin w podziale na cztery części.

Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.EB.171-54-PN/16

II.1.2)Główny kod CPV

90600000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4)Krótki opis:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na bieżącym utrzymaniu czystości w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Szczecin na powierzchni 74 591,54 m2, na terenach będących własnością Gminy Miasto Szczecin przyległych do nieruchomości wraz z terenami sprzątanymi cyklicznie o powierzchni 405 208,67 m2 łącznie z zimowym utrzymaniem terenów na powierzchni 51 191,59 m2 stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin wymienionych w załączniku nr 3 do siwz, oraz zimowe utrzymanie terenów nie wykazanych w załączniku nr 3 do siwz, na powierzchni orientacyjnej 7 200 m2, interwencyjne porządkowanie terenów gminnych w ramach programu Alert nie wykazanych w załączniku nr 3 do siwz, na powierzchni orientacyjnej 14 950 m2 w zależności od potrzeb zamawiającego, w obrębie zarządzanych rejonów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U.96.132.622).

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

18/11/2016

VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia

Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2016/S 221-402915

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania

VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu

Numer sekcji: IV.2.2

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Zamiast:

Data: 27/12/2016

Czas lokalny: 9:00

Powinno być:

Data: 29/12/2016

Czas lokalny: 9:00

Numer sekcji: IV.2.7

Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia

Zamiast:

Data: 27/12/2016

Czas lokalny: 9:15

Powinno być:

Data: 29/12/2016

Czas lokalny: 9:15

VII.2)Inne dodatkowe informacje:

 

 

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2016-11-18 o godzinie: 10:15:31 przez użytkownika Emilia Bielak
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2021-03-11 o godzinie: 11:48:53 przez użytkownika END: Małgorzata Metlerska-Majewska

Publikacja treści wykonana dnia: 2016-11-22 o godzinie: 13:03:13 przez użytkownika Emilia Bielak

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3346 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Informacja z otwarcia ofert
1Informacja z otwarcia ofert z dnia 29.12.2016 r.ikona rozszerzenia załącznika102 kB2016-12-29, 10:01:39
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 19.01.2017 r.ikona rozszerzenia załącznika94.5 kB2017-01-19, 08:15:41
2Informacja o wyniku postępowania - Część 3 zamówienia z dnia 23.01.2017 r.ikona rozszerzenia załącznika93 kB2017-01-23, 13:43:11
3Informacja o wyniku postępowania - Część 2 i 4 zamówienia z dnia 26.01.2017 r.ikona rozszerzenia załącznika95.5 kB2017-01-26, 10:06:46