logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(RR) Świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r., w podziale na trzy części
data publikacji: 2016-11-29, termin otwarcia ofert: 2017-01-11
Uwaga!
Modyfikacja treści siwz z dnia 13.12.2016 r. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 15.12.2016 r.

29/11/2016    S230    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

·         I.

·         II.

·         III.

·         IV.

·         VI.

Polska-Szczecin: Usługi kontroli technicznej

2016/S 230-419251

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
Szczecin
70-546
Polska
Tel.: +48 914886353
E-mail: romanowska@zbilk.szczecin.pl
Faks: +48 914886346
Kod NUTS: PL

Adresy internetowe:

Główny adres: www.zbilk.szczecin.pl

I.2)Wspólne zamówienie

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:http://zbilk.szczecin.pl/?type=auction&action=list&categoryid=2

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Inny rodzaj: jednostka budżetowa

I.5)Główny przedmiot działalności

Budownictwo i obiekty komunalne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r., w podziale na trzy części.

Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.RR.171-60-PN/16

II.1.2)Główny kod CPV

71356100

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w podziale na trzy części:

1) Część 1 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Północ,

2) Część 2 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Śródmieście-Niebuszewo

3) Część 3 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Południe.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2

Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Północ

Część nr: 1

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

90915000

71317000

71315410

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Szczecin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w Rejonie Północ.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a) okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b) czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2010, Nr 109, poz. 719) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. IX SWiOU):

a) sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b) ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c) ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d) wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2018

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy, do 31.12.2018 r.

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Śródmieście-Niebuszewo

Część nr: 2

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

90915000

71317000

71315410

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Szczecin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w Rejonie Śródmieście-Niebuszewo.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a) okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b) czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2010, Nr 109, poz. 719) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. IX SWiOU):

a) sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b) ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c) ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d) wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2018

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy, do 31.12.2018 r.

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Południe

Część nr: 3

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

90915000

71317000

71315410

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Szczecin.

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w Rejonie Południe.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Usługi stałe:

a) okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,

b) czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2010, Nr 109, poz. 719) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,

2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. IX SWiOU):

a) sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),

b) ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,

c) ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,

d) wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2018

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy, do 31.12.2018 r.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Warunki zgodnie z dokumentami zamówienia.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 09/01/2017

Czas lokalny: 09:00

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 09/03/2017

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 09/01/2017

Czas lokalny: 09:15

Miejsce:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

ul. Mariacka 25, pokój nr 14

70-546 Szczecin.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

Listopad 2018 r.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Tryb- przetarg nieograniczony.

2. Przewiduje się udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego na warunkach określonych w umowie do niniejszego zamówienia, o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.

3. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w:

1) art. 24 ust. 1 pkt 12) – 23) ustawy;

2) art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 4) i 8) ustawy

4. Wykaz dokumentów, które należy złożyć w postępowaniu i zasady ich składania określone są w Rozdziale V SIWZ.

5. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale VIII SIWZ.

6. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

25/11/2016

 


15/12/2016    S242    - - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

I.

II.

VI.

VII.

Polska-Szczecin: Usługi kontroli technicznej

2016/S 242-441755

 

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

 

Usługi

 

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2016/S 230-419251)

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
Szczecin
70-546
Polska
Tel.: +48 914886353
E-mail: romanowska@zbilk.szczecin.pl
Faks: +48 914886346
Kod NUTS: PL

Adresy internetowe:

Główny adres: www.zbilk.szczecin.pl

 

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r., w podziale na trzy części.

Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.RR.171-60-PN/16

II.1.2)Główny kod CPV

71356100

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w podziale na trzy części:

1) Część 1 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Północ,

2) Część 2 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Śródmieście-Niebuszewo

3) Część 3 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Południe.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

13/12/2016

VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia

Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2016/S 230-419251

 

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania

VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu

Numer sekcji: IV.2.2

Zamiast:

Data: 09/01/2017

Czas lokalny: 9:00

Powinno być:

Data: 11/01/2017

Czas lokalny: 9:00

Numer sekcji: IV.2.7

Zamiast:

Data: 09/01/2017

Czas lokalny: 9:15

Powinno być:

Data: 11/01/2017

Czas lokalny: 9:15

 

VII.2)Inne dodatkowe informacje:

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2016-11-29 o godzinie: 07:41:52 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2018-01-09 o godzinie: 10:35:11 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2016-12-15 o godzinie: 09:19:17 przez użytkownika Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2702 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Informacja z otwarcia ofert
1Informacja z otwarcia ofert z dnia 11.01.2017 r.ikona rozszerzenia załącznika109 kB2017-01-11, 11:52:01
2Przykladowy wzor oswiadczenia o grupie kapitalowejikona rozszerzenia załącznika43.5 kB2017-01-11, 11:52:04
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 18.01.2017 r.ikona rozszerzenia załącznika123.5 kB2017-01-18, 15:21:50