|
|
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 91/2020 - Opracowanie dokumentacji wielobranżowej na usunięcie szkód w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynku przy ul. Staromiejskiej 9/10 w Szczecinie.
OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 91 /2020
z dnia 26.11.2020 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
U S Ł U G I
Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej usunięcie szkód po pożarze w lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin w wielorodzinnym budynku przy ul. Staromiejskiej 9/10 w Szczecinie wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii, i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w odniesieniu do zaprojektowanych robót.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla każdego ze wskazanych lokali oddzielnie, z podziałem na branże oraz z uwzględnieniem następującego zakresu robót :
a) w lokalu mieszkalnym nr 1 – wydzielenia łazienki z WC, zmiany sposobu ogrzewania z elektrycznego na ogrzewanie gazowe;
b) w lokalach mieszkalnych nr 6 i nr 7 – zmiany sposobu ogrzewania z piecowego na ogrzewanie gazowe;
c) w lokalach mieszkalnych nr 1, 5, 6 i 7 – usunięcia pozostałych szkód powstałych w wyniku gaszenia pożaru (tj. prac remontowych jak np. malarskich, posadzkarskich, stolarskich i elektrycznych i pozostałych );
d) w lokalu użytkowym nr 1 (po stronie lewej) wykonania instalacji elektrycznej i zmiany sposobu ogrzewania z kotła na paliwo stałe na ogrzewanie gazowe, oraz w lokalu użytkowym nr 2 zmiany sposobu ogrzewania z kurtyny powietrznej na ogrzewanie gazowe,
2) uzgadnianie z przedstawicielem Zamawiającego, na każdym etapie sporządzania dokumentacji przyjętych rozwiązań (materiałowych, technicznych i technologicznych) oraz uwzględnienie w dokumentacji wszystkich niezbędnych kosztów i prac ;
3) uzyskanie pozwoleń na budowę (lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego bez sprzeciwu) i pozostałych wymaganych opinii i uzgodnień;
4) pełnienie nadzoru autorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
Wykonawca zobowiązany będzie również :
1) wykonać przedmiot zamówienia w pełnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w oparciu o opinie kominiarskie stanowiące załączniki do ogłoszenia i z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac i kosztów ;
2) samodzielne i we własnym zakresie pozyskać potrzebne dane do projektowania;
3) przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę przedłożyć dokumentację projektową Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji;
2. Dokumentacje należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U z 2020r. poz. 1609) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U z 2020r. poz. 1333) i dostarczyć w ilościach :
1) projekty budowlane – 4 egz.,
2) projekty techniczne z informacją BiOZ – 4 egz.,
3) szczegółowe kosztorysy inwestorskie ( w programie Norma-Pro) – 3 egz.,
4) przedmiary robót – 3 egz.,
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 4 egz.,
6) pozwolenia na budowę w oryginale ( lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjęte bez sprzeciwu) – po 1 egz. ,
Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień i uzyskania
pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.
3. Terminy realizacji zamówienia :
- do dnia 23 grudnia 2020r. na wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych, wraz z uzyskaniem pisemnej akceptacji Zamawiającego oraz na złożenie wniosków o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę);
- 10 dni kalendarzowych na dostarczenie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz z pozwoleniami na budowę ( lub zgłoszeniami robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętych bez sprzeciwu ) od daty wydania przez właściwy organ.
Min. okres rękojmi - 36 miesięcy.
Załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl .
4. Osobą do kontaktu we wszelkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest przedstawiciel Zamawiającego z Działu Inwestycji ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie - Pan Kazimierz Jaroszewicz tel. 91 4216 714, adres mailowy jaroszewicz@zbilk.szczecin.pl .
5. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy wykażą, że dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - minimum jedną osobą w każdej z poniżej wymienionych specjalności:
- uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej , bez ograniczeń ;
- uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń ;
- uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych ,cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, bez ograniczeń ;
- uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy to w tym okresie, przynajmniej jedną pracę podobną zgodną z przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej swym zakresem wykonanie nowych mieszkań lub przebudowę istniejących z uwzględnieniem branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto.
W tym celu, wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz usług wraz z dokumentami poświadczającymi ich zakres i należyte wykonanie - (np. referencjami).
6. Terminy :
składania ofert – 02.12.2020r. do godz. 9:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
ZBiLK - Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347
otwarcia ofert – 02.12. 2020r. o godz. 9:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
7. Forma oferty:
1) Na ofertę składają się: oferta cenowa w oryginale (wg. wzoru formularza), wykaz usług w oryginale ( wg. wzoru) z referencjami lub innym potwierdzeniem właściwego wykonania pracy podobnej wskazanej w ust. 5 pkt. 2) , kopie uprawnień osób dla specjalności wskazanych w ust. 5 pkt.1) wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzenie posiadania opłaconego ubezpieczenia O.C działalności oraz odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - poświadczone za zgodność z oryginałem.
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na …… ( zgodnie z treścią ogłoszenia)”
8. Kryterium oceny oferty: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny,
3) wykluczenia z postępowania Wykonawcy , który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonał albo nienależycie wykonał, w okresie ostatnich trzech lat od dnia niniejszego ogłoszenia, wcześniejszą umowę zawartą z Zamawiającym, co skutkowało rozwiązaniem umowy (odstąpieniem od umowy) lub naliczeniem Wykonawcy kar umownych.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) ,
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
ZAŁĄCZNIKI
Lista załączników dla: ZAŁĄCZNIKI
informacje: pozycja wytworzona dnia: 2020-11-26 o godzinie: 15:15:57 przez użytkownika Beata Wieczorek ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2020-11-26 o godzinie: 15:25:13 przez użytkownika Beata Wieczorek licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1425 razy. | |
|
|
|
|
|
|