JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
( 3 ) Podinspektor w Dziale Gospodarowania i Eksploatacji Gruntów i Garaży
1 etat
Zakres zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem i eksploatacją nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa a w szczególności:
1. Wydzierżawianie /wynajmowanie na czas nieoznaczony nieruchomości gminy i Skarbu Państwa, ich kontrola i dokumentowanie.
2. Wydzierżawianie/wynajmowanie na okres nie dłuższy niż 3 lata nieruchomości gminy i Skarbu Państwa, ich kontrola i dokumentowanie.
3. Przygotowywanie dokumentów do wydzierżawiania nieruchomości gruntowych na czas określony powyżej 3 lat i i dalszego procedowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa miejscowego i powszechnie obowiązującego.
4. Dokonywanie zmian w formie aneksów warunków ustalonych w umowach dzierżawy , użyczenia i najmu .
5. Wzywanie do opuszczenia gruntu i wydania go w stanie wolnym od osób i rzeczy przez podmioty korzystające bez podstawy prawnej i obciążanie tych podmiotów.
6. Użyczanie oraz czasowe udostępnianie nieruchomości gminy i Skarbu Państwa, ich kontrola i dokumentowanie,
7. Przekazywanie terenów pod inwestycje realizowane na nieruchomościach gminy i Skarbu Państwa przez podmioty zewnętrzne.
8. Opiniowanie spraw dotyczących zawierania i przedłużania umów dzierżawy na nieruchomościach gruntowych, także pod garażami,
9. Rozpatrywanie wniosków o obniżenie czynszu z tytułu dzierżawy/najmu .
10. Sprawy związane z reprezentowaniem gminy i Skarbu Państwa w prowadzonych postępowaniach rozgraniczeniowych, podziałowych i okazania granic.
11. Nakładanie kar w przypadku stwierdzenia zajęcia nieruchomości gminy i Skarbu Państwa bez podstawy prawnej.
12. Wydawanie dyspozycji w sprawie realizacji wycinki drzew i pielęgnacji zieleni na nieruchomościach gminy i Skarbu Państwa; które nie posiadają zarządcy.
13. Aktualizacja opłat z tytułu dzierżaw nieruchomości gminy i Skarbu Państwa,
14. Przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia przetargów na dzierżawy nieruchomości gruntowych,
15. Przygotowywanie kompletu dokumentów do bezprzetargowego przydziału
nieruchomości gruntowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Warunki pracy na stanowisku
Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy
Praca przy monitorze ekranowym, praca w terenie, częste wyjścia w teren
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
4. nieposzlakowana opinia
5. wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu pracy ogólnego lub wyższe i co najmniej 4 lat stażu pracy ogólnego
6. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
a) znajomość obsługi komputera
b) znajomość prawa w zakresie wymagań stawianych na stanowisku pracy tj. Kodeks Cywilny, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, przepisy prawa miejscowego w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym
Wymagania pożądane (mile widziane):
1. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem) potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego
5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach ( kursy, szkolenia),
6. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
7. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
8. Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, poświadczone własnoręcznym podpisem,
9. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. poświadczone własnoręcznym podpisem
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia 25 STYCZNIA 2021
(uwaga liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)
lub przesyłać na adres:
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
sekretariat, pok. 16
ul. Mariacka 25,
70-546 Szczecin
w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Nabór na stanowisko ( 3 ) Podinspektor w Dziale Gospodarowania i Eksploatacji Gruntów i Garaży – 1 etat
Uwagi:
1. Oferty które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2021-01-08 o godzinie: 12:48:20 przez użytkownika Artur Mozolewski Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2021-01-08 o godzinie: 12:48:20 przez użytkownika Artur Mozolewski
Publikacja treści wykonana dnia: 2021-01-08 o godzinie: 12:48:20 przez użytkownika Artur Mozolewski
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1457 razy.
Historia wersji: