logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie Tablicowe nr 3/2021 Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej, nadzoru i konserwacji urządzeń w kotłowniach gazowych

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  03/2021

z dnia 21.01.2021r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  poniżej 130 000 zł
USŁUGI

Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej, nadzoru i konserwacji urządzeń w kotłowniach gazowych w usługę w zakresie obsługi technicznej, nadzoru i konserwacji urządzeń w kotłowniach gazowych w budynkach przy Retry 9, ul. Kolumba 3,3a oraz  ul. Goszczyńskiego 4a,  w Szczecinie.

1.  W zakres świadczonych usług wchodzą następujące czynności:
1) Przegląd urządzeń kotłowni zgodnie z wymogami eksploatacyjnymi,
2) Sprawdzenie czystości filtrów paliwa i ich oczyszczanie jeżeli wymaga tego prawidłowa eksploatacja,
3)     Kontrola pracy pomp,
4)     Czyszczenie i regulacja palników,
5)     Konserwacja układu pomiarowego kotłowni,
6)     Sprawdzenie i regulacja automatyki,
7)     Sprawdzenie czystości kotłów i ich oczyszczania,
8) Stały nadzór nad pracą kotłów i urządzeń przy kotłach, a w razie wykrycia nieprawidłowości ich pracy, podejmowanie odpowiednich czynności,
9)  Bieżące usuwanie wszystkich awarii urządzeń kotłowych uniemożliwiających ich pracę,
10) Wykonywanie pomiarów eksploatacyjnych – komputerową analizą spalin,
11) Okazywanie dla Dozoru Technicznego elementów dozorowanych przy przeglądach rocznych,
12) Przedstawienie miesięcznego raportu w okresie serwisowania,
13) Kontrola (1x w roku) systemu detekcji odcinania gazu, wraz ze sprawdzeniem kalibracji czujnika, potwierdzona protokołem,
14) Kontrola (1x w miesiącu) napełnienia zładu,
15) Wykonywanie drobnych napraw (wymiana zużytych i uszkodzonych elementów).

2. Termin realizacji zamówienia wg. następującego harmonogramu:
1) dla kotłowni przy  ul. Kolumba 3,3a i ul. Retry 9 odbywać się będzie w okresie od dnia zawarcia umowy 
      do dnia 31 grudnia 2021r.

2) dla kotłowni przy ul. Goszczyńskiego 4a, odbywać się będzie w dwóch etapach związanych z sezonem grzewczym:
I Etap   1) termin rozpoczęcia ustala się od dnia zawarcia umowy,
            2) termin zakończenia zostanie wskazany w piśmie przez Zamawiającego,
II Etap 1) termin rozpoczęcia zostanie wskazany w piśmie przez Zamawiającego,
           2) termin zakończenia ustala się na dzień 31.12.2021r.
Powiadomienie o uruchomieniu i konieczności objęcia nadzorem przez Wykonawcę nastąpi pisemnie, ze wskazaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wykazu adresowego dozorowanych kotłowni.

3. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może brać udział wykonawca, który wykaże że dysponuje lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych i  elektroenergetycznych, uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia, tj. :
a)    1 osoba z  uprawnieniami elektrycznymi do E i D   (świadectwo kwalifikacyjne do E i D -  G1)
b)    1 osoba z uprawnieniami energetycznymi do E i D  ( świadectwo kwalifikacyjne E i D - G2)
c)    1 osoba z uprawnieniami gazowymi do E i D ( świadectwo kwalifikacyjne E i D – G3 ).
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie przez daną osobę wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla ww. stanowisk.   
4. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Kazimierz Jaroszewicz  tel. 91 4216 714, adres mailowy jaroszewicz@zbilk.szczecin.pl, z Działu Inwestycji ZBiLK w Szczecinie z siedzibą przy  ulicy  Jagiellońskiej  34C (pokój 107).

5. Terminy:
 składania ofert – 28.01.2021r. do godz. 11:00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju  nr 9 ,  
 Dział  Zamówień Publicznych – Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347.
 otwarcia ofert –    28.01.2021r . o godz. 11:15  Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.


6. Forma oferty:
a)   Na ofertę składają się: oryginał oferty cenowej (wg załączonego wzoru) oraz kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia wskazane w ust. 3 pkt. a, b i c  oraz  kopią odpisu z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej – poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem,
b)   Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na  …………………… (wskazane usługi z ogłoszenia).”

7. Kryterium oceny:
a)    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako miesięczny ryczałt za obsługę kotłowni. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
b)    Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z uzupełnionej przez Wykonawcę oferty cenowej.
c)    W cenie oferty wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy takie jak praca, narzędzia, koszty dojazdu oraz wymianę zużytych i uszkodzonych elementów.

Cena oferty nie obejmuje kosztów zużytych i uszkodzonych elementów (części, materiałów) które pokryje Zamawiający, w oparciu o dostarczoną przez Wykonawcę fakturę .
Miesięczny limit kwotowy, dla każdej kotłowni wynosi 300zł brutto.

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych dla zamówień nie przekraczających kwoty
130 000 złotych.
INFORMACJA RODO

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO

− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)    podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a)    podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b)    podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2)    innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a)    podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b)    podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.


Lista załączników: (BW) Ogłoszenie Tablicowe nr 3/2021 Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej, nadzoru i konserwacji urządzeń w kotłowniach gazowych
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika122 kB2021-01-21 12:58:12
22. WZÓR oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika62.5 kB2021-01-21 12:59:30