logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
(13) Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media – 4 etaty

 Dyrektor Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

 w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

( 13  ) Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media –  4 etaty

Zakres zadań na stanowisku:

 Do głównych zadań pracownika będzie należało:

1.    Współpraca z pionem techniczno-eksploatacyjnym w zakresie działalności wynikającej z zajmowanego stanowiska.

2.    Prowadzenie dla każdego lokalu teczki czynszowej zawierającej pełne informacje o lokalu, użytkownikach  oraz wszelką korespondencję i dokumenty związane z obsługą czynszu ( umowa najmu, wymiary czynszowe, itp.) Powiadamianie w formie pisemnej użytkowników o zmianie czynszów i innych opłat z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia czasowego.

3.    Bieżące nanoszenie wszelkich zmian na kartach ewidencyjnych lokali w programie komputerowym. Systematyczna weryfikacja kart lokali mieszkalnych pod kątem trwania umów oaz zmiana tych kart zgodnie z obowiązującym w ZSI słownikiem.

4.    Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do zawarcia umowy ( oraz jej aneksowania) oraz do dokonania zamian lokali.

5.    Naliczanie użytkownikom zasobu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, czynszów i innych opłat ich obciążających.

6.    Naliczanie przy zajmowaniu i po zwolnieniu lokalu kaucji zabezpieczającej.

7.    Przygotowywanie kompletu dokumentów wymaganych przy zamianie lokali w ramach zasobu lub współdziałanie w tym zakresie z zarządcami innych zasobów  lub pracownikami innego działu.

8.    Przygotowywanie kompletu dokumentów dotyczących regulacji stanów prawnych.

9.    Księgowanie wpłat wnoszonych przez użytkowników na indywidualnych kontach.

10.  Sporządzanie i archiwizowanie faktur i innych dokumentów księgowych użytkownikom zasobu.

11.  Wydawanie zaświadczeń i potwierdzania wszelkich informacji dotyczących wnioskodawcy.

12.  Terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdawczości na potrzeby GUS.

13.  Sporządzanie załączników  dotyczących lokali Gminy we wspólnotach pod rachunki wystawiane przez zarządców wspólnot mieszkaniowych.

14.  Dostarczanie do działu Finansowego sprawozdania czynszowego za miesiąc poprzedni.

15.  Bieżące prowadzenie ( również elektronicznie) rejestrów.

16.  Udzielanie pisemnych odpowiedzi na otrzymaną korespondencję.

17.  Rozpatrywanie wniosków o udzielenie obniżki czynszu.

18.  Prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji otrzymywanej od interesantów w programie Papirus.

19.  Prowadzenie rejestru faktur w programie Papirus.

20.  Kopertowanie i dostarczanie do urzędu pocztowego bieżącej korespondencji oraz prowadzenie odpowiedniego rejestru.

21.  Archiwizowanie wszelkiej korespondencji poprzez uzupełnianie właściwymi dokumentami teczek czynszowych lokali mieszkalnych.

22.  Rozpatrywanie skarg i wniosków, udzielanie odpowiedzi na skargi wpływające do Działu Czynsze Media.

23.  Obsługa interesantów, w tym:

- udzielanie wyczerpujących  informacji użytkownikom na temat zmian czynszu i opłat związanych z użytkowaniem lokalu,

- przygotowywanie i doręczenie użytkownikom książeczek czynszowych,

- na wniosek użytkownika wydawanie zaświadczeń i potwierdzanie wniosków,

- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji w sprawie dodatku mieszkaniowego,

- obsługa najemców wyrażających chęć nabycia lokalu komunalnego,

- sporządzanie zaświadczeń do wykupu lokalu,

- udział w pozostałych czynnościach wykonywanych przez DCM.

 

Warunki pracy na stanowisku

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy

Praca przy monitorze ekranowym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%

Wymagania niezbędne:

1.    obywatelstwo polskie

2.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3.    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

4.    nieposzlakowana opinia

5.    wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu pracy ogólnego lub wyższe i co najmniej 3 lat stażu pracy ogólnego

6.    kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:

a)    znajomość obsługi komputera

Wymagania pożądane (mile widziane):

1.       Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty:

1.    Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),

2.    List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,

3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4.    Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem) potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego

5.    Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach  ( kursy, szkolenia),

6.    Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),

7.    Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,

8.    Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, poświadczone własnoręcznym podpisem,

9.    Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem

10.  Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie  dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. poświadczone własnoręcznym podpisem

KLAUZULA INFORMACYJNA            

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1) ,  dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia  31 marca 2021

(uwaga liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)

lub przesyłać na adres:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

sekretariat, pok. 16

ul. Mariacka 25,

70-546 Szczecin

w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Nabór na stanowisko  ( 13 ) Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media –  4 etaty

Uwagi:

1.    Oferty które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

2.    Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2021-03-17 o godzinie: 07:18:27 przez użytkownika Artur Mozolewski
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2021-03-17 o godzinie: 07:18:27 przez użytkownika Artur Mozolewski

Publikacja treści wykonana dnia: 2021-03-17 o godzinie: 07:18:27 przez użytkownika Artur Mozolewski

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1761 razy.

Historia wersji: