logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej przy ul. Unisławy 21 front i oficyna
data publikacji: 2022-06-29, termin otwarcia ofert: 0000-00-00

                                                                      OGŁOSZENIE

z dnia  29.06.2022r.

 

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na wymianie poziomej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej obsługującej budynki Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Unisławy 21 front i 21 oficyna.     

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z nw. zakresem i zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.

 

3. Zakres remontu: 
a) wymiana poziomego odcinka kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej o dł. 14,6 m ze zmianą średnicy poziomych przewodów fi-100 na PCV Dn 160 i wymiana istniejącej murowanej studni na systemową typu VAVIN-415 obsługujących WM Unisławy 21 oficyna

 

b) przebudowa wraz z wymianą przewodów poziomej kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej o dł. 21 m na przewody PCV Dn 160 obsługujących WM Unisławy 21 front

 

c) I) roboty na terenie podwórka obejmujące likwidację istniejącej wyeksploatowanej komory sanitarnej, wykonanie nowej betonowej systemowej studni fi-1000, wymiana wpustu podwórzowego oraz wymiana poziomego odcinka kanalizacji ogólnospławnej PCV Dn-200 na odcinku ok.4,5 m od nowo wybudowanej studni fi-1000 do ściany frontowej od strony podwórka – koszt wspólny dla obu WM Unisławy 21 front i 21 oficyna

II) roboty w piwnicy pod prześwitem bramowym WM Unisławy 21 front obejmujące wymianę poziomej kanalizacji na przewody PCV Dn 200 na odcinku ok. 16 m - koszt wspólny dla obu WM Unisławy 21 front i 21 oficyna

 

Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektów celem  uwzględnienia wszystkich  składników  kształtujących  ostateczną cenę oferty. W tym celu należy  kontaktować się z przedstawicielem  Zamawiającego wskazanym w ust. 6 ogłoszenia. Wszelkie uzgodnienia dotyczące przygotowania i realizacji  przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego należy kierować do przedstawiciela  Zamawiającego.

 

     4. Termin wykonania zamówienia - 60  dni od dnia zawarcia umowy  

     5. Minimalny okres gwarancji -  24 miesiące.  

     6. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest:  inspektor branży sanitarnej tel. 605680969. 

     7. Warunki udziału w postępowaniu:


1) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia.

   

     8. Terminy:
składania ofert – do dnia 08.07.2022 r. do godz. 15:00, Szczecin, ul. Mariacka 25.

 

     9. Forma oferty:

1)   Na ofertę składa się: 

kosztorys  ofertowy – wycenę należy wykonać w odniesieniu do poszczególnych punktów: a, b, c.

2)  Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem DNW pok. 27 oferta na roboty sanitarne WM Unisławy 21 fr i of”.

 

 

 

 

     10. Kryterium oceny:

 1)    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2)    Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego opracowanego przez wykonawcę  w oparciu  o ww. zakres  robót  i  wizję lokalną.
3)    Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.

 

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny, 
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.


Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, 
w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona z oznaczeniem ”DNW pok. 27 oferta roboty sanitarne WM Unisławy 21 fr i of”.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2022-06-29 o godzinie: 13:00:06 przez użytkownika Katarzyna Konopczyńska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2022-06-29 o godzinie: 13:00:06 przez użytkownika Katarzyna Konopczyńska

Publikacja treści wykonana dnia: 2022-06-29 o godzinie: 13:00:06 przez użytkownika Katarzyna Konopczyńska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1032 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1
notatka inspektora
 .pdf
850.7 Kb
2022-06-29, 13:00:37