Strona główna Aktualności Redakcja serwisu Instrukcja obsługi BIP Rejestr zmian
wyszukiwanie:
statystyka:
serwis odwiedzono 2541350 razy,
w dniu dzisiejszym 59 razy


OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 36/2013 - ROBOTY BUDOWLANE

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr 36/2013

 

z dnia 15.10.2013r.

 

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 14 000 EURO

 

ROBOTY BUDOWLANE

Termin składania ofert 22.10.2013r. do godz.0900, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.

Termin otwarcia ofert -22.10.2013r. o godz.0915, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 14.

 

 

UWAGA!

Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny oraz unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

 

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.).

 


ul. Szarotki 12 oficyna

Wymiana WLZ na klatce schodowej oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku.

 

1. Termin – maksymalnie do 13 grudnia 2013r.

min. okres gwarancji – 36 miesięcy

 

2. Zakres wykonania robót obejmuje:

1) Wykonanie schematu jednokreskowego i uzgodnienie go z ENEA Operator Sp. Z.o.o.

2) Wymianę przyłącza głównego do budynku z ZK

3) Wymiana WLZ budynku w tym wymiana pionów wraz z montażem nowych tablic piętrowych, montaż tablic TG, WG, ADM (zgodnie ze schematem)

4) Wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej strychu i w piwnicy wraz z osprzętem

5) Zakrycie bruzd po robotach elektrycznych z wykonaniem tynku i wyrównaniem powierzchni

6) Wymiana WLZ do tablic licznikowych wraz z wymianą tablic licznikowych (na TLR – 1,3F) dla poszczególnych lokali wraz z montażem zabezpieczeń typu „S” (S301B10A – 1 szt., S301B16A – 3 szt) oraz podłączeniem.

7) Wykonanie instalacji 24V na klatce schodowej, strychu i w piwnicy.

8) Wykonanie połączeń wyrównawczych i miejscowych

9) Wykonanie pomiarów elektrycznych (rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia)

10) Inwentaryzacja geodezyjna ułożonego kabla w gruncie i dokonanie odbioru przed i po zakryciu przez odpowiednie służby

 

3. Osobą do kontaktu w sprawie zakresu zadań jest p. Maja Kupińska tel. 91 42 16 713

 

4. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że:

 

1)       Dysponuje lub będzie dysponował minimum:

a)  jedną osobą, z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych,

b) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji energii elektrycznej, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 roku nr 156, poz. 1118 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

2) Wykonał należycie minimum dwie podobne roboty budowlane. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wymianę WLZ w budynku.

 

5. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży:

 

1)  Aktualne świadectwo kwalifikacyjne D i aktualne świadectwa kwalifikacyjne E

 

2) Wykaz robót budowlanych (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

 

 

Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi normami i branżowymi normami, przepisami Prawa Budowlanego oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.

Po zakończeniu robót należy dostarczyć atesty na wbudowane materiały.

Roboty podlegające zakryciu wymagają każdorazowo zgłoszeniu celem odbioru.

 

Zainteresowani  wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK R-2,3, ul. Komuny Paryskiej 2/3, tel. 91 44 20 773.

 

6. Forma oferty

1.   Na ofertę składa się:

 1) oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru)

 2) kosztorys opracowany przez Wykonawcę,

 3)  kopie uprawnień

 4) wykaz robót wraz z dokumentami poświadczającymi należyte wykonanie robót.

2.   Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Wymiana WLZ na klatce schodowej oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul……………….)”

 

7. Kryterium oceny

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

W cenie oferty wykonawca musi uwzględnić prace wskazane w ust. 2 ww. zamówienia.


Lista załączników dla: ul. Szarotki 12 oficyna
nr
tytuł załącznika
typ
rozmiar
zmodyfikowany
1
oferta cenowa
 .doc
32 Kb
2013-10-15, 13:16:02
2
wzór umowy
 .doc
101 Kb
2013-10-15, 13:21:45
3
wykaz robót budowlanych
 .doc
36 Kb
2013-10-15, 13:25:14
4
program funkcjonalno-użytkowy
 .pdf
205.4 Kb
2013-10-15, 13:25:50
5
protokół z oględzin instalacji elektrycznej
 .pdf
102.6 Kb
2013-10-15, 13:26:49

ul. Lipowa 23 A

Wymiana WLZ na klatce schodowej oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku.

 

 

1. Termin – maksymalnie do 13 grudnia 2013r.

min. okres gwarancji – 36 miesięcy

 

2. Zakres wykonania robót obejmuje:

1) Wykonanie schematu jednokreskowego i uzgodnienie go z ENEA Operator Sp. Z.o.o.

2) Wymianę przyłącza głównego do budynku z ZK

3) Wymiana WLZ budynku w tym wymiana pionów wraz z montażem nowych tablic piętrowych, montaż tablic TG, WG, ADM (zgodnie ze schematem

4) Wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej strychu i w piwnicy wraz z osprzętem

5) Zakrycie bruzd po robotach elektrycznych z wykonaniem tynku i wyrównaniem powierzchni

6) Wymiana WLZ do tablic licznikowych wraz z wymianą tablic licznikowych (na TLR – 1,3F) dla poszczególnych lokali wraz z montażem zabezpieczeń typu „S” (S301B10A – 1 szt., S301B16A – 3 szt) oraz podłączeniem.

7) Wykonanie instalacji 24V na klatce schodowej, strychu i w piwnicy.

8) Wykonanie połączeń wyrównawczych i miejscowych

9) Wykonanie pomiarów elektrycznych (rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia)

10) Inwentaryzacja geodezyjna ułożonego kabla w gruncie i dokonanie odbioru przed i po zakryciu przez odpowiednie służby

 

3. Osobą do kontaktu w sprawie zakresu zadań jest p. Maja Kupińska tel. 91 42 16 713

 

4. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że:

 

1)       Dysponuje lub będzie dysponował minimum:

a)  jedną osobą, z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych,

b) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji energii elektrycznej, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 roku nr 156, poz. 1118 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

2) Wykonał należycie minimum dwie podobne roboty budowlane. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wymianę WLZ w budynku.

 

5. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży:

 

1)  Aktualne świadectwo kwalifikacyjne D i aktualne świadectwa kwalifikacyjne E

 

2) Wykaz robót budowlanych (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

 

 

Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi normami i branżowymi normami, przepisami Prawa Budowlanego oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.

Po zakończeniu robót należy dostarczyć atesty na wbudowane materiały.

Roboty podlegające zakryciu wymagają każdorazowo zgłoszeniu celem odbioru.

 

Zainteresowani  wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK R-2,3, ul. Komuny Paryskiej 2/3, tel. 91 42 16 644.

 

6. Forma oferty

1.   Na ofertę składa się:

 1) oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru)

 2) kosztorys opracowany przez Wykonawcę,

 3)  kopie uprawnień

 4) wykaz robót wraz z dokumentami poświadczającymi należyte wykonanie robót.

2.   Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Wymiana WLZ na klatce schodowej oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul……………….)”

 

7. Kryterium oceny

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.


Lista załączników dla: ul. Lipowa 23 A
nr
tytuł załącznika
typ
rozmiar
zmodyfikowany
1
oferta cenowa
 .doc
32 Kb
2013-10-15, 13:31:23
2
wzór umowy
 .doc
101 Kb
2013-10-15, 13:32:44
3
wykaz robót budowlanych
 .doc
36 Kb
2013-10-15, 13:33:57
4
program funkcjonalno-użytkowy
 .pdf
225.4 Kb
2013-10-15, 13:36:07
5
protokół z pomiarów ochronnych
 .pdf
631.7 Kb
2013-10-15, 13:37:58


2025-04-22
Nowy wykaz lokali gotowych do zasiedlenia.

Szczegóły TUTAJ.



2025-04-02
Dzień 2 maja 2025 r. (piątek) dniem wolnym od pracy.

Zgodnie z zarządzeniem nr 31 / 2025 Dyrektora Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie z dnia 11 marca 2025 roku, dzień 2 maja 2025 bę...


2025-03-17
Listy wnioskodawców z ostateczną punktacją najem socjalny 2024r.

Szczegóły TUTAJ.



2024-09-12
URZĄD MIASTA SZCZECIN - PROGRAM „CIEPŁE MIESZKANIE”

Informujemy, że dnia 31 lipca 2024 r. rozpoczął się nabór wniosków o dofinansowanie w ramach Programu „Ciepłe Mieszkanie” polegający...


2024-06-21
Komunikat dla obywateli Ukrainy
W związku ze zmianą ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy. Szczegóły czytaj więcej






Biuletyn Informacji Publicznej - Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie powered by: ppPORTAL ©