OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 36/2013 - ROBOTY BUDOWLANEOGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 36/2013
z dnia 15.10.2013r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
ROBOTY BUDOWLANE
Termin składania ofert –22.10.2013r. do godz.0900, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Termin otwarcia ofert -22.10.2013r. o godz.0915, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 14.
UWAGA!
Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny oraz unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.).
ul. Szarotki 12 oficyna Wymiana WLZ na klatce schodowej oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku.
1. Termin – maksymalnie do 13 grudnia 2013r.
min. okres gwarancji – 36 miesięcy
2. Zakres wykonania robót obejmuje:
1) Wykonanie schematu jednokreskowego i uzgodnienie go z ENEA Operator Sp. Z.o.o.
2) Wymianę przyłącza głównego do budynku z ZK
3) Wymiana WLZ budynku w tym wymiana pionów wraz z montażem nowych tablic piętrowych, montaż tablic TG, WG, ADM (zgodnie ze schematem)
4) Wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej strychu i w piwnicy wraz z osprzętem
5) Zakrycie bruzd po robotach elektrycznych z wykonaniem tynku i wyrównaniem powierzchni
6) Wymiana WLZ do tablic licznikowych wraz z wymianą tablic licznikowych (na TLR – 1,3F) dla poszczególnych lokali wraz z montażem zabezpieczeń typu „S” (S301B10A – 1 szt., S301B16A – 3 szt) oraz podłączeniem.
7) Wykonanie instalacji 24V na klatce schodowej, strychu i w piwnicy.
8) Wykonanie połączeń wyrównawczych i miejscowych
9) Wykonanie pomiarów elektrycznych (rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia)
10) Inwentaryzacja geodezyjna ułożonego kabla w gruncie i dokonanie odbioru przed i po zakryciu przez odpowiednie służby
3. Osobą do kontaktu w sprawie zakresu zadań jest p. Maja Kupińska tel. 91 42 16 713
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że:
1) Dysponuje lub będzie dysponował minimum:
a) jedną osobą, z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych,
b) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji energii elektrycznej, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 roku nr 156, poz. 1118 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2) Wykonał należycie minimum dwie podobne roboty budowlane. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wymianę WLZ w budynku.
5. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży:
1) Aktualne świadectwo kwalifikacyjne D i aktualne świadectwa kwalifikacyjne E
2) Wykaz robót budowlanych (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi normami i branżowymi normami, przepisami Prawa Budowlanego oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
Po zakończeniu robót należy dostarczyć atesty na wbudowane materiały.
Roboty podlegające zakryciu wymagają każdorazowo zgłoszeniu celem odbioru.
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK R-2,3, ul. Komuny Paryskiej 2/3, tel. 91 44 20 773.
6. Forma oferty
1. Na ofertę składa się:
1) oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru)
2) kosztorys opracowany przez Wykonawcę,
3) kopie uprawnień
4) wykaz robót wraz z dokumentami poświadczającymi należyte wykonanie robót.
2. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Wymiana WLZ na klatce schodowej oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul……………….)”
7. Kryterium oceny
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
W cenie oferty wykonawca musi uwzględnić prace wskazane w ust. 2 ww. zamówienia.
Lista załączników dla: ul. Szarotki 12 oficyna
ul. Lipowa 23 A Wymiana WLZ na klatce schodowej oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku.
1. Termin – maksymalnie do 13 grudnia 2013r.
min. okres gwarancji – 36 miesięcy
2. Zakres wykonania robót obejmuje:
1) Wykonanie schematu jednokreskowego i uzgodnienie go z ENEA Operator Sp. Z.o.o.
2) Wymianę przyłącza głównego do budynku z ZK
3) Wymiana WLZ budynku w tym wymiana pionów wraz z montażem nowych tablic piętrowych, montaż tablic TG, WG, ADM (zgodnie ze schematem
4) Wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej strychu i w piwnicy wraz z osprzętem
5) Zakrycie bruzd po robotach elektrycznych z wykonaniem tynku i wyrównaniem powierzchni
6) Wymiana WLZ do tablic licznikowych wraz z wymianą tablic licznikowych (na TLR – 1,3F) dla poszczególnych lokali wraz z montażem zabezpieczeń typu „S” (S301B10A – 1 szt., S301B16A – 3 szt) oraz podłączeniem.
7) Wykonanie instalacji 24V na klatce schodowej, strychu i w piwnicy.
8) Wykonanie połączeń wyrównawczych i miejscowych
9) Wykonanie pomiarów elektrycznych (rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia)
10) Inwentaryzacja geodezyjna ułożonego kabla w gruncie i dokonanie odbioru przed i po zakryciu przez odpowiednie służby
3. Osobą do kontaktu w sprawie zakresu zadań jest p. Maja Kupińska tel. 91 42 16 713
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że:
1) Dysponuje lub będzie dysponował minimum:
a) jedną osobą, z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych,
b) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji energii elektrycznej, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 roku nr 156, poz. 1118 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2) Wykonał należycie minimum dwie podobne roboty budowlane. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wymianę WLZ w budynku.
5. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży:
1) Aktualne świadectwo kwalifikacyjne D i aktualne świadectwa kwalifikacyjne E
2) Wykaz robót budowlanych (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi normami i branżowymi normami, przepisami Prawa Budowlanego oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
Po zakończeniu robót należy dostarczyć atesty na wbudowane materiały.
Roboty podlegające zakryciu wymagają każdorazowo zgłoszeniu celem odbioru.
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK R-2,3, ul. Komuny Paryskiej 2/3, tel. 91 42 16 644.
6. Forma oferty
1. Na ofertę składa się:
1) oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru)
2) kosztorys opracowany przez Wykonawcę,
3) kopie uprawnień
4) wykaz robót wraz z dokumentami poświadczającymi należyte wykonanie robót.
2. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Wymiana WLZ na klatce schodowej oraz wymiana instalacji elektrycznej w budynku przy ul……………….)”
7. Kryterium oceny
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
Lista załączników dla: ul. Lipowa 23 A
 informacje: pozycja wytworzona dnia: 2013-10-15 o godzinie: 13:00:36 przez użytkownika Marta Michalska ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2013-10-15 o godzinie: 14:02:24 przez użytkownika Marta Michalska licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2774 razy. | |