Strona główna Aktualności Redakcja serwisu Instrukcja obsługi BIP Rejestr zmian
wyszukiwanie:
statystyka:
serwis odwiedzono 2552686 razy,
w dniu dzisiejszym 176 razy


Wykonanie remontu dachu budynku położonego przy ulicy Ustowskiej 33 w Szczecinie



data publikacji: 2009-05-12, termin otwarcia ofert: 2009-06-03


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu dachu budynku położonego przy ulicy Ustowskiej 33 w Szczecinie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie  rozbiórki pokrycia dachowego, wymiany więźby dachowej, wymiany pokrycia z dachówki, wymiany rynien , rur spustowych,  obróbek blacharskich, gąsiorów, przemurowania kominów, wymiany okien w połaci dachowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

     45261210-1                     

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

1. Termin wykonania zamówienia -60 dni  kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

 

 

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1.       Wadium należy wnieść wysokości 1 400,00 zł (słownie : jeden tysiąc  czterysta  zł) w terminie do dnia

        3 czerwca  2009 r.  do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

        2.     Wadium może być wnoszone:

             2.1.  w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

  2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9,     

 przed upływem terminu składania ofert.

 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia

 należytego wykonania umowy , zgodnie z art.147 i 150 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 2%  ceny

            całkowitej podanej w ofercie.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.   posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

1.3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.    spełniają następujące warunki dodatkowe:

               1.5.1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

a) minimum jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,

b)       dwoma osobami z przygotowaniem w zawodzie dekarza, oraz po jednej osobie z przygotowaniem w zawodzie murarza i blacharza,

1.5.2. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę więźby dachowej wraz z pokryciem dachówką lub wykonanie prac remontowych więźby dachowej wraz z pokryciem dachu dachówką  o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto .

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

 

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

       - W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

      (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie

      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

      -  W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji

       zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

       -  W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

2.4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie

       o którym mowa w pkt.2.3. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

        2.5. Dokumenty potwierdzające, że osoby o których  mowa w ust. 1 pkt. 1.5.1. posiadają wymagane uprawnienia, tj.

 w przypadku kierownika budowy - stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz aktualne na dzień składania ofert - zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby  samorządu   zawodowego.

 w przypadku dekarzy :  - dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe w branży dekarskiej,

  w przypadku  murarza i blacharza - dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe w branży budowlanej.

2.6 Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz dokumenty- np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

  - W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.   

    Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą  

     spełniać go łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
            www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

 cena kpl. – 20  . (słownie: dwadzieścia  złotych).

IV.3.3) Termin składania ofert :

             3 czerwca 2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
              ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

 

 

V. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)        Zdzisława Dąbrowska tel. (091) 48 29 034, fax: (091) 482 90 25

2)       Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348, fax :  (091) 48 96 832

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
12.05.2009 r. pod numerem
74143-2009

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Lista załączników:
nr
tytuł załącznika
typ
rozmiar
zmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 .doc
207 Kb
2009-05-12, 10:00:18
Załączniki
1
Załącznik Nr 1 - Oferta Cenowa
 .doc
39 Kb
2009-05-12, 10:00:55
2
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie
 .doc
33 Kb
2009-05-12, 10:01:26
3
Załącznik Nr 3 - Wykaz osób i podmiotów
 .doc
35.5 Kb
2009-05-12, 10:02:12
4
Załącznik nr 4 - Wykaz prac podobnych
 .doc
33.5 Kb
2009-05-12, 10:02:44
5
Załącznik nr 5 - Wzór umowy
 .doc
103.5 Kb
2009-05-12, 10:03:18
6
Załącznik nr 6 - Przedmiar robót - branża budowlana
 .pdf
100.6 Kb
2009-05-12, 10:03:56
7
Załącznik nr 7 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
 .doc
44 Kb
2009-05-12, 22:21:06
8
Załącznik nr 8 - Opis Techniczny
 .jpg
283.3 Kb
2009-05-12, 10:06:30
9
Załącznik nr 8a - Rzut dachu
 .jpg
115.5 Kb
2009-05-12, 10:07:05
10
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 1
 .jpg
3624.4 Kb
2009-05-12, 10:08:21
11
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 2
 .jpg
3481.6 Kb
2009-05-12, 10:09:17
12
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 3
 .jpg
3485.6 Kb
2009-05-12, 10:09:45
13
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 4
 .jpg
3484.3 Kb
2009-05-12, 10:10:03
14
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 5
 .jpg
3670.5 Kb
2009-05-12, 10:10:23
15
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 6
 .jpg
3473.1 Kb
2009-05-12, 10:10:43
16
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 7
 .jpg
3565.7 Kb
2009-05-12, 10:11:15
17
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 8
 .jpg
3642.4 Kb
2009-05-12, 10:11:47
18
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 9
 .jpg
3695.7 Kb
2009-05-12, 10:12:06
19
Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 10
 .jpg
3499.8 Kb
2009-05-12, 10:12:23
Udzielenie zamówienia
1
Ogłoszenie o wyniku postępowania
 .pdf
80.2 Kb
2009-06-25, 10:45:47

2025-03-17
Listy wnioskodawców z ostateczną punktacją najem socjalny 2024r.

Szczegóły TUTAJ.



2024-09-12
URZĄD MIASTA SZCZECIN - PROGRAM „CIEPŁE MIESZKANIE”

Informujemy, że dnia 31 lipca 2024 r. rozpoczął się nabór wniosków o dofinansowanie w ramach Programu „Ciepłe Mieszkanie” polegający...


2024-06-21
Komunikat dla obywateli Ukrainy
W związku ze zmianą ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy. Szczegóły czytaj więcej
2024-05-10
Zielone Przedogródki Szczecina - Komisja przyznała dofinansowanie
W dniu 08 maja 2024 roku odbyło się posiedzenie Komisji w sprawie wyboru projektów inwestycji wspólnot mieszkaniowych do realizacji w 2024 roku w ramach pro...

2024-02-21
Informacja - nabór socjalny 2024r.
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych informuje, że obecnie nie jest prowadzony nabór wniosków o najem socjalny lokalu. Wnioski o najem socjalny przyjmowane...







Biuletyn Informacji Publicznej - Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie powered by: ppPORTAL ©