|
|
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 18/2019 Dokumentacja projektowo-kosztorysowa i ekspertyza OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 18/2019
z dnia 28.02.2019r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
U S Ł U G I
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i ekspertyzy technicznej dotyczącej zabezpieczenia przeciwwilgociowego piwnic budynku przy ul. Batalionów Chłopskich 61 w Szczecinie (dz. nr 10/1 z obrębu 4047) wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
Uwaga: budynek tzw.”Willa Gruneberga” przy ul. Bat. Chłopskich 61 jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-762 decyzją z 20.12.2010r. i podlega ochronie zgodnie z ustawą o ochronie i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003r.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przede wszystkim:
1) wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej zabezpieczenia przeciwwilgociowego piwnic budynku willi ze wskazaniem przyczyn powstania nieprawidłowości oraz sposobu i kosztów wykonania naprawy ;
2) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie wynikającym z wniosków i zaleceń ekspertyzy oraz na podstawie wykonanych badań i uzgodnień, uzyskanie akceptacji Zamawiającego oraz pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego bez sprzeciwu);
3) pełnienie nadzoru autorskiego.
Wykonawca zobowiązany będzie między innymi:
a) w celu uwzględnienia wszystkich składników kształtujących ostateczną cenę oferty, przeprowadzić wizję lokalną obiektu przed złożeniem oferty cenowej;
b) wykonać ekspertyzę i dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego , polskimi normami, warunkami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej na podstawie wykonanych badań, uzyskanych decyzji oraz zaleceń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 31.10.2018r. – zał. nr 1 do ogłoszenia ;
c) wykonać potrzebne badania geologiczne i odkrywki oraz uzyskać inne niezbędne uzgodnienia, decyzje oraz dane do projektowania (jak np. aktualną mapę do projektowania, warunki ZWiK, opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, itp.);
d) uwzględnić w dokumentacji pełen zakres planowanych robót oraz wszystkie potrzebne prace i koszty (np.: wywóz i utylizacja odpadów, zajęcie pasa drogowego, obsługa geodezyjna, lub zajęcie pasa drogowego pozostałe - jeśli zajdzie taka konieczność;
g) informować Zamawiającego o każdej istotnej przeszkodzie w wykonaniu zamówienia, w szczególności mogącej mieć wpływ na jakość i terminowość jego wykonania.
Mapkę , zalecenia konserwatora i pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl
2. Terminy:
50 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - na wykonanie ekspertyzy i dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i opinii oraz pisemnej akceptacji od Zamawiającego i na złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę ;
10 dni kalendarzowych od dnia wydania przez właściwy organ - na dostarczenie pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego bez sprzeciwu .
3. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia, zakresu planowanych prac i wizji lokalnej jest: inspektor Pan Janusz Gosiewski tel. 91 4216 713 (gosiewski@zbilk.szczecin.pl) Dział Inwestycji ZBiLK ul. Jagiellońska 34 C ( pokój nr 108).
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że: posiada uprawnienia lub dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania na każde z niżej wymienionych stanowisk :
1) do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń
2) do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1220 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
INFORMACJE OGÓLNE
1. Ekspertyzę i dokumentację z podziałem na branże należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018r.,poz.1986 ze zm). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 roku (Dz. U z 2018r. poz. 2067 z późn. zmianami)
2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nw. dokumenty :
1) ekspertyzę techniczną ( z wyceną kosztów w formie kosztorysu) - 3 egz.
2) projekt budowlany z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz.,
3) projekt wykonawczy z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz.,
4) szczegółowe kosztorysy inwestorskie – 2 egz.,
5) przedmiary robót – 2 egz.,
6) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 3 egz.,
7) pozwolenie na budowę (lub zgłoszenie robót niewymagających takiego pozwolenia przyjęte
bez sprzeciwu)
8) inne niezbędne opinie ,decyzje i uzgodnienia.
Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt. 1-6 należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej powyżej ilości oraz w wersji elektronicznej 2 egz. (część tekstowa w formacie WORD, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG kosztorysy inwestorskie i ofertowe w formacie ATH) z dokładnie opisanymi plikami, np. „Opis techniczny”, „Przedmiar robót.”, „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót”, itp.
5. Termin :
składania ofert – 07.03.2019r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 346
otwarcia ofert - 7.03.2019r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
6. Forma oferty
a) Na ofertę składają się : oferta cenowa (wg załączonego wzoru), odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, kopie uprawnień wskazanych w ust. 4 oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz potwierdzenie posiadania opłaconego ubezpieczenia O.C w zakresie prowadzonej działalności - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
b) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i ekspertyzy technicznej dot. zabezpieczenia przeciwwilgociowego piwnic budynku przy ul. Batalionów Chłopskich 61 w Szczecinie"
Kryterium oceny
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
ZAŁĄCZNIKI
Lista załączników dla: ZAŁĄCZNIKI
 informacje: pozycja wytworzona dnia: 2019-02-28 o godzinie: 13:11:23 przez użytkownika Beata Wieczorek ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2019-02-28 o godzinie: 13:31:20 przez użytkownika Beata Wieczorek licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1496 razy. | |
|
|
|






|
|
|