logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
SKRÓCONA PROCEDURA UBIEGANIA SIĘ O DOFINANSOWANIE W RAMACH PROGRAMU MAŁYCH ULEPSZEŃ – NOWA INWESTYCJA

 1.      złożenie podania o wskazanie warunków na wykonanie w lokalu inwestycji

 

  1. w przypadku akceptacji warunków, należy zlecić osobie ze stosownymi uprawnieniami sporządzenie dokumentacji technicznej (w 5 egzemplarzach + kosztorysu w 2 egzemplarzach)

 

  1. następnie należy złożyć wniosek o częściowy zwrot kosztów modernizacji załączając  dokumentację techniczną + kosztorysy

 

  1. po pozytywnej weryfikacji dokumentacji oraz kosztorysów przez inspektora ZBiLK, należy zawrzeć z Zarządem Budynków i Lokali Komunalnych umowę cywilnoprawną, w której zostaną określone zasady dofinansowania modernizacji według podstaw prawnych istniejących w dniu złożenia wniosku

 

  1. po podpisaniu umowy, w terminie wskazanym w umowie należy:

 

w przypadku, gdy inwestycja wymaga uzyskania Decyzji o pozwoleniu na budowę:

 

5.1)            dokumentację złożyć w Wydziale Urbanistyki i Administracji Budowlanej Urzędu Miasta celem uzyskania Decyzji o pozwoleniu na budowę,

5.2)            po uzyskaniu Decyzji, przystąpić do realizacji inwestycji,

5.3)            po wykonaniu ulepszenia objętego umową, zgłosić pisemnie zakończenie prac, celem dokonania odbioru przez pracowników ZBiLK. W dniu odbioru należy przekazać wszystkie dokumenty wynikające z Decyzji o pozwoleniu na budowę (między innymi dziennik budowy), rekontrolę Zakładu Usług Kominiarskich, w zależności od wykonywanych robót protokoły sprawdzeń (elektryczny, gazowy)

5.4)            po pozytywnym odbiorze wykonanego ulepszenia w lokalu, należy złożyć wniosek o wypłatę dofinansowania załączając oryginały faktur z tytułu sporządzenia dokumentacji technicznej

 

w przypadku, gdy inwestycja nie wymaga uzyskania Decyzji o pozwoleniu na budowę:

 

5.1)      przystąpić do realizacji ulepszenia,

5.2)      po wykonaniu ulepszenia objętego umową, zgłosić pisemnie zakończenie prac, celem dokonania odbioru przez pracowników ZBiLK. W dniu odbioru należy przekazać rekontrolę Zakładu Usług Kominiarskich, w zależności od wykonywanych robót protokoły sprawdzeń (elektryczny, gazowy)

5.3)      po pozytywnym odbiorze wykonanego ulepszenia w lokalu, należy złożyć wniosek o wypłatę dofinansowania załączając oryginały faktur z tytułu sporządzenia dokumentacji technicznej

 

UWAGA: w przypadku konieczności wykonania robót wymagających ingerencji w części wspólne nieruchomości, przed rozpoczęciem robót, należy uzyskać zgodę Wspólnoty Mieszkaniowej wyrażoną w formie uchwały

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2021-03-12 o godzinie: 07:52:34 przez użytkownika Artur Mozolewski
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2021-03-12 o godzinie: 07:52:34 przez użytkownika Artur Mozolewski

Publikacja treści wykonana dnia: 2021-03-12 o godzinie: 07:52:34 przez użytkownika Artur Mozolewski

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 8903 razy.

Historia wersji: