logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE NR 62/2020 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu i termomodernizacji budynku wraz z elewacją położonego przy ul. Łuczniczej 1 w Szczecinie (dz. 21/101 z obr.3028) wraz z oceną stanu technicznego i bez

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   62/2020
z dnia  24.09.2020 r.


Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 30 000 EURO
U S Ł U G I


Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu i termomodernizacji budynku wraz z elewacją położonego przy ul. Łuczniczej 1 w Szczecinie (działka  nr 21/101 z obrębu 3028) wraz z oceną stanu technicznego  i bezpieczeństwa  konstrukcji budynku, uzyskaniem niezbędnych zaleceń, zgód i pozwoleń oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego.

Budynek wpisany do gminnej ewidencji zabytków. (Przedwojenna, częściowa dokumentacja projektowa budynku znajduje się w Archiwum Państwowym przy ul. Wojciecha 13 w Szczecinie.)

1.    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1)    wykonanie inwentaryzacji  wraz z niezbędnymi badaniami gruntowymi oraz oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji całego budynku;
2)    pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania w tym  mapy, opinii, wyników badań i sprawdzeń oraz rozwiązać projektowych - w zakresie wynikającym z przepisów i niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia,
3)    opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z podziałem na branże  i uwzględnieniem planowanych robót w zakresie :
a)    robót naprawczych wykusza klatki schodowej i robót wzmacniających ściany budynku mieszkalnego,
b)    remontu klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej w częściach wspólnych  oraz instalacji domofonowej - o ile zachodzi taka potrzeba;
c)    uporządkowanie obecnie istniejących  sieci kablowych klatek schodowych;
d)    remontu prześwitu bramowego  wraz z remontem bram lub ich wymianą na nowe;
e)    remontu lub wymiany stolarki okiennej i drzwiowej części wspólnych (klatki, WC na klatkach, piwnica, strych) – o ile zachodzi taka potrzeba ;
f)       termomodernizacji budynku i remontu elewacji w oparciu o aktualne wytyczne  Miejskiego Konserwatora Zabytków; 
g)    pozostałych robót i prac potrzebnych do wykonania, a wynikających  z oceny stanu  technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji, przeprowadzonej inwentaryzacji, zaleceń konserwatora oraz przeprowadzonych badań i odkrywek – niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania budynku ;
4)    uzyskanie aktualnych zaleceń z Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków, pozwolenia na budowę lub potwierdzenia o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu  oraz innych potrzebnych  uzgodnień;
5)    pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych przedmiotową dokumentacją.

Przedmiot zamówienia należy wykonać terminowo zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym Prawa Budowlanego, polskimi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną na podstawie wykonanych badań i odkrywek, pozyskanych danych projektowych oraz decyzji i zaleceń uwzględniając pełen zakres planowanych prac.
W sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy ująć wszystkie konieczne prace i koszty.
Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację wykonanej dokumentacji projektowej i przyjętych w niej rozwiązań projektowych, technicznych i technologicznych przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę  lub zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę a także  informować Zamawiającego o każdej istotnej przeszkodzie w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności mogącej mieć wpływ na jakość lub terminowość wykonania.
Przed złożeniem oferty cenowej zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu, celem   uwzględnienia wszystkich składników i czynników kształtujących ostateczną cenę oferty.  

Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl .  

2.    W  ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1)    Ocenę stanu technicznego oraz dokumentację projektowo - kosztorysową o których w ust.1 ( z podziałem na rodzaje robót) należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r poz. 1843) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 roku (tj. Dz. U z 2020r. poz. 282 ).
2)    Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
a)    inwentaryzację  i ocenę stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji budynku – 3 egz.
b)    projekt budowlany z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami – 3 egz.,
c)    projekt wykonawczy z inf. BiOZ  – 3 egz.,
d)    szczegółowe kosztorysy inwestorskie (z podziałem na branże)  – 3 egz.,
e)    przedmiary robót – 3 egz. ,
f)    specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 3 egz.,
g)    dokumentację fotograficzną ,
h)    zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjęte bez sprzeciwu, lub pozwolenie na budowę i zalecenia Miejskiego konserwatora zabytków oraz pozostałe zgody.
3)    Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt. a) – g) należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej powyżej ilości oraz wersji elektronicznej- 2 szt., niezabezpieczonej przed kopiowaniem  na nośnikach CD lub DVD z dokładnie opisanymi  plikami, np. „Projekt budowlany”, „Projekt wykonawczy ”, „Przedmiar robót.”, „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót”, itd. (pliki w formatach .pdf , zdjęcia w .jpg oraz odpowiednio w plikach umożliwiających edycję: .doc, .ath, .dwg, .xls) oraz pozwolenie na budowę ( lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjęte bez sprzeciwu) i zalecenia konserwatora – w oryginale.
4)    Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.   

3.    Terminy realizacji zamówienia :
    50  dni  kalendarzowych od dnia podpisania umowy na sporządzenie inwentaryzacji i oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji budynku, opracowanie dokumentacji projektowej i zaleceń konserwatora oraz uzyskanie akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego oraz na złożenie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub złożenie wniosku o pozwolenie na budowę;   

    10 dni kalendarzowych na dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z pozwoleniem na budowę ( lub potwierdzeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę) od daty ich wydania przez właściwy organ.
Min. okres rękojmi -  36  miesięcy.

4.    Osobą do kontaktu we wszystkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest przedstawiciel Zamawiającego Pan inspektor Janusz Gosiewski tel. 91 4216713,  gosiewski@zbilk.szczecin.pl  z Działu Inwestycji ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie.

5.    Warunki udziału w postępowaniu:
w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy wykażą że posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń dla każdego z niżej wymienionych stanowisk :
a)    uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b)    uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej,
c)    uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga aby jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności branży konstrukcyjno- budowlanej (bez ograniczeń) posiadała uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego.

UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późń. zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.    

6. Terminy
składania ofert –  01.10.2020r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
ZBiLK - Dział  Zamówień Publicznych,  Beata Wieczorek  tel. 91 48 86 347
otwarcia ofert –  01.10.2020r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.  

7.  Forma oferty:
1)  Na ofertę składają się :
a) oferta cenowa (wg. załączonego wzoru),
b) wykaz usług ( wg. załączonego wzoru) z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie (np. referencje),
c) wykaz osób ( wg. załączonego wzoru) z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopi uprawnień oraz aktualnych  zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób wskazanych w ust. 5,
d)  odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
e) kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności – potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
2)  oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu i termomodernizacji budynku wraz z elewacją położonego przy ul. Łuczniczej 1 w Szczecinie”.  

8.  Kryterium oceny oferty:  
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1)  przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2)  unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
 
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.  (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).

INFORMACJA    RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.






Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE NR 62/2020 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu i termomodernizacji budynku wraz z elewacją położonego przy ul. Łuczniczej 1 w Szczecinie (dz. 21/101 z obr.3028) wraz z oceną stanu technicznego i bez
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. WZÓR UMOWY ikona rozszerzenia załącznika204 kB2020-09-24 12:42:12
21. Zał. nr.1 do umowyikona rozszerzenia załącznika38 kB2020-09-24 12:50:56
32. WZÓR OFERTYikona rozszerzenia załącznika55 kB2020-09-24 13:05:55
42. Zał. do oferty cenowej -Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika39 kB2020-09-24 13:08:02
53. Wypis i wyrys z rejestru ikona rozszerzenia załącznika916.6 kB2020-09-24 13:09:52
63.1 Zdjęcie wykusza klatki schodowej ikona rozszerzenia załącznika4227.7 kB2020-09-24 13:10:39
73.2 Zdjęcie budynku i elewacjiikona rozszerzenia załącznika755.9 kB2020-09-24 13:11:39