logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(MM) OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 65/2020 Dostawa Materiałów Biurowych



OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  65/2020

 

z dnia 30.09.2020 r.

 

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 30 000 EURO

 

DOSTAWA

  

 

Dostawa materiałów biurowych na potrzeby siedzib ZBiLK w Szczecinie wraz z wniesieniem i rozładunkiem.

 

Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia stanowi formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do oferty cenowej).

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż, dostawę materiałów biurowych na potrzeby siedzib ZBiLK w Szczecinie wraz z wniesieniem i rozładunkiem.

Przedstawiciel zamawiającego, będzie zgłaszał zapotrzebowanie na poszczególne partie materiałów z informacją na temat rodzaju zamawianego towaru, jego ilości oraz miejsca dostawy.

Dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia  materiały, będą fabrycznie nowe, wolne od wad, spełniające wymagania BHP.

W razie niedostępności towaru zaoferowanego producenta Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć artykuły innych producentów, z tym, że będą mieć one te same lub lepsze parametry z zachowaniem ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy

 

2. Termin realizacji zamówienia – umowa będzie realizowana od 01.11.2020r. do 30.04.2022r.  (18 miesięcy)

 

3. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest p. Małgorzata Igras tel. 91 48 86 333,          
                                                                                     p. Wojciech Piskuła 91 48 86 336

 

4. Warunki udziału w postępowaniu

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dwie (2) główne dostawy.

Za jedną główną dostawę zamawiający uzna realizację pracy polegającej na dostawie materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto z tytułu jednego kontraktu.

W tym celu Wykonawca ma obowiązek złożyć Wykaz dostaw (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami                     poświadczającymi ich należyte wykonanie.

 

Termin składania ofert 05.10.2020r. do godz. 09:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
 Dział Zamówień Publicznych, Marta Michalska tel. 91 48 86 347.

Termin otwarcia ofert – 05.10.2020r. o godz. 09:10 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.

 

5.   Forma oferty:

1)         Na ofertę składa się:

a)     Oferta cenowa wraz z formularzem ofertowym (wg załączonego wzoru) – ofertę cenową wraz z formularzem należy złożyć w oryginale.

b)     odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,

c)   wykaz dostaw wskazanych w ust. 4, wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem

 

2)         Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na dostawę materiałów biurowych na potrzeby ZBiLK w Szczecinie .”

 

6.     Kryterium oceny

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena obliczona na podstawie tabeli wskazanej w  formularzu ofertowym. Cena łączna brutto (suma maksymalna) podana przez Wykonawcę będzie obliczona w oparciu o orientacyjne ilości usług oraz ceny jednostkowe.

 

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

 

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.)

INFORMACJA RODO

 

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z

27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO

 

− informujemy, że:

I. Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

 

II. Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w

sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl

 

III. Cele i podstawy przetwarzania

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać

Pana/Pani dane w celu:

-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

V. Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

- statystycznych i archiwizacyjnych,

 

VI. Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)      podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

a)            podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

b)           podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2)      innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a)            podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b)           podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

 

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

 

 

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

 

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

 

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

 

Lista załączników: (MM) OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 65/2020 Dostawa Materiałów Biurowych
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1oferta cenowa ikona rozszerzenia załącznika45.5 kB2020-09-30 11:09:56
2formularz ofertowy- załącznik nr 1 do oferty cenowej ikona rozszerzenia załącznika84 kB2020-09-30 11:15:08
3wzór umowyikona rozszerzenia załącznika122 kB2020-09-30 11:28:15
4wykaz dostawa ikona rozszerzenia załącznika36 kB2020-09-30 11:31:04
5wykaz siedzibikona rozszerzenia załącznika34 kB2020-09-30 11:32:42