logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW)Ogłoszenie Tablicowe nr 82/2020 - Dokumentacja proj.-kosztorysowa wykonania robót budowlanych w podziale na 4 części

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   82/2020
z dnia  03.11.2020 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 30 000 EURO
U S Ł U G I

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych w wielorodzinnych budynkach mieszkalnych w Szczecinie, z uzyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego w podziale na 4 części,
w odniesieniu do  remontu budynków położonych :  
Część 1 - przy al. Powstańców Wielkopolskich 31 ( działka  nr  68/1 z obrębu 1054),
Część 2 - przy al. Powstańców Wielkopolskich 37 ( działka  nr  19/1 z obrębu 1054),
Część 3 - przy al. Powstańców Wielkopolskich 38 ( działka  nr  20 z obrębu 1054),
Część 4 - przy al. Powstańców Wielkopolskich 39 ( działka  nr  22 z obrębu 1054)

Wykonawca może składać oferty na wszystkie części zamówienia.

1.    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1)    pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania w tym opinii i uzgodnień rozwiązać projektowych, oraz wykonania niezbędnych odkrywek celem opracowania zakresu wzmocnień lub wymiany - potrzebnych do prawidłowego wykonania zamówienia;
2)    opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej , dla każdego budynku osobno z podziałem na branże, obejmującej następujący zakres robót :
a)     remont dachu i kominów ;
b)     remont ścian zewnętrznych wraz z dociepleniem;
c)     docieplenie stropów nad ostatnią kondygnacją mieszkalną;
d)     docieplenie stropów nad piwnicami:
e)     wymianę starej stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych nieruchomości;
f)     wymianę starej stolarki okiennej i drzwiowej  w lokalach mieszkalnych;
g)     wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian zewnętrznych budynku    - poniżej terenu,
h)    remont klatki schodowej ;
i)    remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych nieruchomości.
3)    złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjęte bez sprzeciwu oraz innych potrzebnych zgód i opinii;
4)    pełnienie nadzoru autorskiego na realizacją  zaprojektowanych robót .

Przedmiot zamówienia należy wykonać terminowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym Prawa Budowlanego, polskimi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną na podstawie wykonanych badań i odkrywek, uzyskanych danych projektowych i decyzji uwzględniając pełen zakres planowanych prac ,ich etapową realizację oraz przez osoby o wymaganych kwalifikacjach zawodowych. W sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy ująć wszystkie konieczne prace i koszty.
Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację wykonanej dokumentacji ( w tym  przyjętych w niej rozwiązań projektowych, technicznych i technologicznych) przed zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę .  
Przed złożeniem oferty cenowej zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektów, celem   uwzględnienia wszystkich składników i czynników kształtujących ostateczną cenę oferty.  

Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl .  

2.    W  ramach realizacji przedmiotu zamówienia :
1)    Dokumentację projektowo - kosztorysową o której mowa w ust.1 należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r poz. 1843) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju  z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego    ( Dz.U. z 2020r. poz. 1609) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz zgodnie z ustawą  Prawo budowlane (Dz.U z 2020r. poz. 1333) .

2)    Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nw. dokumenty ( z podziałem na branże i dla każdego budynku osobno) :
a)    projekt budowlany z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami – 4 egz.,
b)    projekt wykonawczy z informacją dotyczącą BiOZ  – 4 egz.,
c)    szczegółowe kosztorysy inwestorskie (w programie Norma Pro)  – 4 egz.,
d)    przedmiary robót – 4 egz. ,
e)    specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 4 egz.,
f)    zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjęte bez sprzeciwu, lub pozwolenie na budowę  i pozostałe zgody - w oryginale.
3)    Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt. a) – e) należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej powyżej ilości oraz wersji elektronicznej- 2 szt., niezabezpieczonej przed kopiowaniem  na nośnikach CD lub DVD z dokładnie opisanymi  plikami, np. „Projekt budowlany”, „Projekt wykonawczy ”, „Przedmiar robót.”, „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót”, itd. (pliki w formatach .pdf , zdjęcia w .jpg oraz odpowiednio w plikach umożliwiających edycję: .doc, .ath, .dwg, .xls) oraz pozwolenie na budowę  lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjęte bez sprzeciwu - oryginale.
4)    Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.   

3.    Termin realizacji zamówienia  do dnia 28 grudnia 2020r. na wykonanie dokumentacji , zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających  pozwolenia na budowę oraz na dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z potwierdzeniem złożenia zgłoszenia robót  budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę  przyjętym bez sprzeciwu.
Min. okres rękojmi -  36  miesięcy.

4.    Osobą do kontaktu we wszystkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest przedstawiciel Zamawiającego Pan Marek Belcarski tel. 91 3516568,  belcarski@zbilk.szczecin.pl  z Działu Inwestycji ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie.

5.    Warunki udziału w postępowaniu:
1)    w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy wykażą że posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub dysponują minimum 1 osobą na każde z wymienionych stanowisk posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe:
a)    uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń),
b)    uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej (bez ograniczeń) ,
c)    uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (bez ograniczeń)
lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego.

UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późń. zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.    
 
2)    w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą że wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedną (1) pracę podobną zgodną z przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna pracę projektową polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swoim zakresem remont lub budowę  budynku o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł  brutto.

6.  Terminy
  składania ofert –  09.11.2020r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
  ZBiLK - Dział  Zamówień Publicznych,  Beata Wieczorek  tel. 91 48 86 347
  otwarcia ofert –  09.11.2020r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.  



7.  Forma oferty:
1) Na ofertę składają się :
a) oferta cenowa (wg. wzoru) - w oryginale
b) wykaz usług ( wg. wzoru) - w oryginale wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie (np. referencje),
c) wykaz osób ( wg. wzoru) w oryginale  wraz z  kopiami uprawnień oraz aktualnymi  zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób wskazanych w ust 5 pkt. 1) a – c   - potwierdzonymi za zgodność z oryginałem,
d)  odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
e) kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności – potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
2) oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w odniesieniu do Części   ………. (zgodnie z treścią ogłoszenia)”

8.  Kryterium oceny oferty:  
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1)  przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2)  unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
3)  wykluczenia  z postępowania Wykonawcy , który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonał albo  nienależycie wykonał, w okresie ostatnich trzech lat od dnia niniejszego ogłoszenia, wcześniejszą umowę zawartą z Zamawiającym, co skutkowało rozwiązaniem umowy (odstąpieniem od umowy) lub naliczeniem Wykonawcy kar umownych.
 
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).


INFORMACJA    RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.






Lista załączników: (BW)Ogłoszenie Tablicowe nr 82/2020 - Dokumentacja proj.-kosztorysowa wykonania robót budowlanych w podziale na 4 części
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11.WZÓR UMOWY - z załącznikiem nr 4ikona rozszerzenia załącznika195.5 kB2020-10-30 12:56:02
21.1 Mapka z budynkami do remontu przy ul. Powstańców Wielkopolskichikona rozszerzenia załącznika537 kB2020-10-30 12:58:41
32. WZÓR OFERTY CENOWEJikona rozszerzenia załącznika71.5 kB2020-10-30 13:03:14
42.1 Wykaz osób - załącznik do oferty ikona rozszerzenia załącznika40 kB2020-10-30 13:07:25
52.2 Wykaz usług - załącznik do ofertyikona rozszerzenia załącznika42.5 kB2020-10-30 13:09:06
63. Oświadczenie o prawach autorskich - zał. nr 3 do umowyikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2020-10-30 13:17:47