OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 84/2020
z dnia 05.11.2020
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EUR
Wymiana lub montażu fabrycznie nowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody z modułem radiowym w lokalach mieszkalnych Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wymianę 280 sztuk wodomierzy, tj. zdemontowanie wodomierzy, które utraciły ważność cech legalizacji i wodomierzy bez nakładek radiowych oraz dostarczenie i zamontowanie fabrycznie nowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody (JS 1.6 DN 15) z nakładką radiową, z plombowaniem -
w opomiarowanych lokalach mieszkalnych wskazanych w załączniku nr 1a do umowy.
2) montaż 8 sztuk wodomierzy zimnej wody (JS 1.6 DN 15) z nakładką radiową w istniejącą instalację, polegający na cięciu, nagwintowaniu, montażu zaworu kulowego przed wodomierzem, półśrubunków z uszczelkami i plombowaniem - w
nieopomiarowanych lokalach mieszkalnych wskazanych w załączniku nr 1a do umowy.
3) wykonanie niezbędnych przeróbek w instalacji wodnej przy wodomierzu.
Wykonawca zobowiązany jest nabyć i dostarczyć fabrycznie nowe wodomierze zintegrowane z nakładkami radiowymi
( zaprogramowanymi do odczytu przez producenta) z możliwością montażu w pionie i poziomie oraz przystosowanych
do zdalnego odczytu wskazań przy użyciu
oprogramowania Apator-Inkasoid stosowanego przez Zamawiającego.
Wyszczególniona ilość wodomierzy jest ilością szacunkową .
2. Opis przedmiotu zamówienia, zakresu prac i sposobu realizacji zawierają :
1) Wzór umowy;
2) Zestawienie adresowe lokali mieszkalnych z wykazem wymiany i montażu wodomierzy z modułem radiowy - załącznik nr
1a do umowy ;
3) Opis i wymagania dotyczące wodomierzy i nakładki radiowej – załącznik nr
1b do umowy;
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, warunkami i normami technicznymi, sztuką budowlaną, oraz w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust 5.
3. Termin wykonania zamówienia – do dnia 15 grudnia 2020r.
4. Wymagany przez Zamawiającego okres
gwarancji na wodomierze i nakładki radiowe oraz na prace montażowe i wymianę wodomierzy
60 miesięcy licząc od dnia odbioru częściowego w danym budynku.
5. Osobą do kontaktu we wszelkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest
Pan Kazimierz Jaroszewicz,
tel. 91 4216714, jaroszewicz@zbilk.szczecin.pl - Dział Inwestycji ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34c w Szczecinie.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą że:
1) dysponują
jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj.Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zmianami ) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat, minimum
1 pracę podobną zgodną z przedmiotem zamówienia, polegającą na dostawie wodomierzy wraz z ich wymianą i/lub montażem w lokalach mieszkalnych w ilości nie mniejszej
niż 50 sztuk.
3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
nie niższą niż 100 000, 00 zł.
7. Forma oferty:
1) Na ofertę składają się :
a) oferta cenowa (wg. załączonego wzoru) w oryginale;
b) wykaz robót (wg. załączonego wzoru) w oryginale wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie (np. referencje);
c) kopie uprawnień osoby wskazanej w ust. 6 pkt. 1 wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego – poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem;
d) kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC na wymaganą kwotę gwarancyjną w zakresie prowadzonej działalności, poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem;
e) odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem : oferta na”……………………………
( zgodnie z treścią ogłoszenia )
8. Termin składania ofert - do 12.11. 2020. do godz.: 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9. ZBiLK - Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347.
otwarcie ofert – 12.11.2020r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
9. Kryterium oceny oferty:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest
cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem prac jakie z technicznego i technologicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania pełnego zakresu robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.