OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 90/ 2020
z dnia 20.11.2020 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
U S Ł U G I
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swoim zakresem przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze wodociągowe oraz rozbiórkę zewnętrznego WC z likwidacją szamba dla budynku wielorodzinnego przy ul. Nad Odrą 121 w Szczecinie, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę i wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania w tym map do celów zaprojektowania (pliki bazodanowe w formacie *GIV) przyłącza zewnętrznego kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowego, rozbiórki budynku WC z likwidacją bezodpływowego zbiornika (szamba) na posesji, uzyskanie potrzebnych opinii i zgód wynikającym z przepisów i niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia;
2) uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane dla działek których ewentualna konieczność zajęcia wystąpi na etapie realizacji inwestycji (np. zajęcie terenów sąsiednich);
3) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z podziałem na branże w zakresie planowanych robót i pozostałych prac (w tym wynikłych z przeprowadzonych badań lub odkrywek – jeśli zajdzie taka potrzeba);
4) uzyskanie pozwolenia na budowę lub potwierdzenia o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu oraz innych potrzebnych uzgodnień;
5) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych przedmiotową dokumentacją.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również :
Wykonać przedmiot zamówienia w pełnym zakresie,
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz na podstawie warunków ZWiK zawartych w decyzjach TT-410/JG/025115/20 z 15.05.20r. i TT-410/JG/038383/20, uwzględniając wszystkie prace i koszty potrzebne do wykonania planowanego zakresu robót.
Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, uzyskać akceptację dokumentacji Zamawiającego.
Zapoznać się ze stanem obiektu przed złożeniem oferty cenowej celem uwzględnienia wszystkich składników i warunków kształtujących ostateczna cenę oferty.
2. Terminy realizacji zamówienia :
- do dnia 21 grudnia 2020r. opracowanie dokumentacji projektowej we wszystkich branżach, uzyskanie akceptacji przedstawiciela Zamawiającego i złożenie wniosku o pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę w WUiAB.
- 10 dni od daty uzyskania pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu) dostarczenie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz z oryginałami pozwoleń na budowę.
Min. okres rękojmi -
36 miesięcy.
3. Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektowo-kosztorysową sporządzoną zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r poz. 1843) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego( Dz.U.z 2020r. poz. 1609) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U z 2020r. poz. 1333) w ilościach :
1) kompletne projekty budowlane z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami – 2 egz.,
2) kompletne projekty wykonawczy z inf. BiOZ – 3 egz.,
3) szczegółowe kosztorysy inwestorskie – 2 egz.,
4) przedmiary robót – 4 egz. ,
5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 4 egz.,
6) decyzje pozwolenia na budowę (lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjęte bez sprzeciwu), oraz pozostałe zgody i opinie – w oryginale.
Załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
www.zbilk.szczecin.pl .
4. Osobami do kontaktu we wszelkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia są przedstawiciele Zamawiającego z Działu Inwestycji ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie:
1) branża sanitarna Pan Tadeusz Frankowski
tel. 91 4216714, e-mail frankowski@zbilk.szczecin.pl ,
2) branża budowlana Pan Marek Belcarski tel. 91 3516568, e-mail belcarski@zbilk.szczecin.pl ,
5. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy wykażą, że dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane
do projektowania, na każde z nw. stanowisk :
- uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ;
- uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń ;
UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U z 2020r. poz. 1333) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy to w tym okresie, przynajmniej jedną
pracę podobną. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej (zgodnej z przedmiotem zamówienia) i obejmującej swoim zakresem :
a) zaprojektowanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego dla budynku mieszkalnego z uzyskaniem pozwolenia na budowę za kwotę minimum 2 000,- zł ;
b) zaprojektowanie rozbiórki obiektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę za kwotę minimum 2 000,- zł;
W tym celu, z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz usług (wg. wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi ich zakres i należyte wykonanie (np. referencjami).
6. Terminy :
składania ofert – 26.11. 2020r. do godz. 9:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
ZBiLK - Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347
otwarcia ofert – 26.11.2020r. o godz. 9:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
7. Forma oferty:
1) Na ofertę składają się: oferta cenowa w oryginale (wg. wzoru formularza), wykaz usług w oryginale ( wg. załączonego wzoru) z referencjami lub innym potwierdzeniem właściwego wykonania pracy podobnej, oraz odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, kopie uprawnień dla specjalności wskazanych w ust. 5 kt.1) wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, i potwierdzenie posiadania ubezpieczenia O.C działalności - poświadczone za zgodność z oryginałem.
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem:
oferta na „………. zgodnie z treścią ogłoszenia.
8. Kryterium oceny oferty: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
3) wykluczenia z postępowania Wykonawcy , który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonał albo nienależycie wykonał, w okresie ostatnich trzech lat od dnia niniejszego ogłoszenia, wcześniejszą umowę zawartą z Zamawiającym, co skutkowało rozwiązaniem umowy (odstąpieniem od umowy) lub naliczeniem Wykonawcy kar umownych.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) ,
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.