OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 24/2021
z dnia 08.07.2021 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000 złotych
USŁUGA
„Świadczenie usług z zakresu kosztorysowania i nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w ZBiLK”
1. Celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest wyłonienie trzech wykonawców,
z którymi zostaną zawarte odrębne umowy.
2. Zamówienie podzielone zostało na dwie części.
W części I- wyłoniony zostanie jeden wykonawca, zamówienie obejmuje swoim zakresem świadczenie usługi kosztorysowania lokali mieszkalnych wraz z opisem stanu technicznego instalacji, opracowaniem planu instalacji, wykonanie schematów strukturalnych jednokreskowych stanu istniejącego oraz kosztorysowania i wymiany instalacji elektrycznych na częściach wspólnych wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez ZBiLK w branży elektrycznej.
Zakres usługi: kosztorysy wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego dla około 50 lokali + 5 WLZ
W części II – wyłonionych zostanie dwóch wykonawców, zamówienie obejmuje swoim zakresem świadczenie usługi kosztorysowania lokali mieszkalnych wraz z opisem stanu technicznego instalacji, opracowaniem planu instalacji, wykonanie schematów strukturalnych jednokreskowych stanu istniejącego.
Zakres usługi: 100 lokali – każdy z wykonawców wykona kosztorysy wraz dokumentacją dla około 50 lokali.
3. Termin wykonania zamówienia – do dnia 31 grudnia 2021 r.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie częściowe w nieprzekraczalnym terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia jednostkowego dla lokalu i 30 dni od otrzymania zlecenia dotyczącego wymiany WLZ na częściach wspólnych.
Za datę wykonania przedmiotu umowy, strony przyjmują dzień zakończenia czynności odbioru zlecenia jednostkowego, potwierdzonego protokołem odbioru częściowego.
W części I - Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych w branży elektrycznej w częściach wspólnych trwać będzie do dnia w którym nastąpi końcowy odbiór robót budowlanych.
4. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Maja Kupińska – Tel. 91 48 86 322
5. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu może brać udział Wykonawca który dysponuje lub będzie dysponował osobą, posiadającą:
1) wykształcenie wyższe,
2) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
3) aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego,
4) co najmniej 2-letni staż pracy, na stanowisku inspektora nadzoru robót w branży elektrycznej lub co najmniej 2-letnie doświadczenie, na stanowisku kierownika robót w branży elektrycznej,
5) znajomość i umiejętność opracowywania kosztorysów branży elektrycznej w programie do projektowania „NORMA PRO”,
6) znajomość i umiejętność wykonywania schematów elektrycznych w programie do projektowania „AutoCAD”.
6. Termin składania ofert – 16.07.2021 r. do godz. 12.00, ul. Mariacka 25, pokój nr 10, (Dział Zamówień Publicznych Agnieszka Tomaszewska tel. 91 48 86 353).
7. Termin otwarcia ofert – 16.07.2021 r. o godz. 12.15, ul. Mariacka 25, pokój nr 10.
8. Forma oferty:
1) Na ofertę składa się:
a) formularz oferty (wg wzoru na załączniku nr 1 do ogłoszenia)
Ww. formularz należy złożyć w oryginale
b) wykaz na załączniku nr 2 do ogłoszenia (złożony w oryginale), zawierający informację na temat wykształcenia, uprawnień, umiejętności i doświadczenia, o których mowa w ust. 5 ogłoszenia, osoby skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
z dołączeniem:
b.1) kopie uprawnień wskazanych w ust. 5 pkt 2) ogłoszenia. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
b.2) aktualnego wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z ust. 5 pkt 3) ogłoszenia. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem:
Świadczenie usług z zakresu kosztorysowania i nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w ZBiLK
9. Kryterium oceny
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty,
w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona w pokoju nr 10 w ZBiLK przy
ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się skontaktować w sprawach ochrony danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | załącznik nr 1 - Formularz ofertowy | 50.5 kB | 2021-07-08 12:48:21 | |
2 | Wzór umowy - część 1 | 85 kB | 2021-07-08 12:49:04 | |
3 | Wzór umowy - część 2 | 79 kB | 2021-07-08 12:51:01 | |
4 | załącznik nr 1 do umowy - klauzula informacyjna | 36 kB | 2021-07-08 12:51:35 | |
5 | Załącznik nr 2 - Wykaz osób | 35.5 kB | 2021-07-08 12:54:16 |