OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 36/2021
z dnia 19.10.2021r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000 złotych
Usługi
„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w ramach SBO, na modernizacje obiektu Jednostki Straży Pożarnej w Szczecinie – Śmierdnicy oraz części rekreacyjnej przeznaczonej dla mieszkańców przy ul. Pyrzyckiej 4a w Szczecinie działka nr 65/11 i 65/15 z obrębu 4198,
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego we wzorze umowy (zał. nr 1 do ogłoszenia) oraz na warunkach określonych w ofercie cenowej.
Podczas realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia ( m.in. do projektowania w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, architektonicznej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w specjalności drogowej).
2. Termin realizacji zamówienia
1) 50 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy, na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i złożenia wniosków o udzielenie pozwolenia na budowę lub wniosków o wydanie zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, po uprzedniej akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego,
2) 10 dni kalendarzowych od daty wydania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętych bez sprzeciwu, dostarczenie kompletnych dokumentacji wraz z pozwoleniem na budowę lub zaświadczeniem o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu.
3. Osobą do kontaktu w sprawie :
1) zakresu i sposobu realizacji zamówienia jest Pan Mirosław Bratek tel. 91 48 88 680, bratek@zbilk.szczecin.pl z Dz. Techniczno – Eksploatacyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie;
2) postępowania jest: Małgorzata Metlerska-Majewska tel.: 91 48 86 361 z Działu Zamówień Publicznych.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy wykażą, że dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) ( w tym za szkody wyrządzone osobom trzeci) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł .
UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U z 2020r. poz. 1333) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
5. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia warunków wskazanych w ust.4, przed podpisaniem umowy dostarczy :
1) kopie uprawnień dla specjalności wskazanej w ust. 4 wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego – poświadczone za zgodność z oryginałem,
2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.
6. Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
1) Ofertę ( wg. załączonego wzoru) składa się:
a) W formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 11;
l u b
b) Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy metlerska@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na .. numer ogłoszenia i termin otwarcia ofert”.
2) Termin składania ofert upływa dnia 26.10.2021r do godziny 10:00.
3) Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
7. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w formularzu oferty.
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik nr 1 - wzór umowy | 179.5 kB | 2021-10-19 14:01:16 | |
2 | Załącznik nr 2 - wzór oferty cenowej | 51 kB | 2021-10-19 14:02:36 | |
3 | Załacznik nr 3 - mapa JSP Szczecin - Śmierdnica | 532.9 kB | 2021-10-19 14:03:35 |