logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie tablicowe nr 39/2021 Ekspertyza Mykologiczna lokalu przy ul. Nehringa 29 m 1 w Szczecinie.

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr    39/2021
z dnia     09.11.2021.r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych

USŁUGI


„Wykonanie ekspertyzy mykologicznej w lokalu mieszkalnym nr 1  przy ul. Nehringa 29 w Szczecinie.  „
1.  Termin  wykonania   -  30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.  
     okres rękojmi 24  miesiące.
    
2.  Opis przedmiotu zamówienia, zakres i podstawę wykonania określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia.  
Wzór umowy, informacja o obiekcie oraz inne załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl

3. Osobą do kontaktu w sprawie:
1) zakresu robót i sposobu ich realizacji jest inspektor Pan Mirosław Bratek tel. 91 4888680, bratek@zbilk.szczecin.pl, z Działu Inwestycji ZBiLK  przy  ul. Jagiellońskiej 34C  w Szczecinie;
2) postępowania jest inspektor Beata Wieczorek  tel. 91 4886347 z Działu Zamówień Publicznych.
 
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą że posiadają wiedzę i doświadczenie w sporządzaniu ekspertyz mikologicznych tzn. wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przynajmniej jedną pracę podobną objętą przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna wykonanie ekspertyzy mikologicznej lokalu w budynku wielorodzinnym lub ekspertyzy mikologicznej budynku.

5. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową , przed podpisaniem umowy dostarczy na potwierdzenie spełnienia warunku wskazanego w ust. 4 wykazu robót (wg. zał. wzoru) - w oryginale, z dowodami określającymi ich zakres oraz należyte wykonanie np. referencje bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane),

6. Miejsce , forma oraz termin składania ofert :
1)    Ofertę (sporządzoną wg. załączonego wzoru ) składa się:
a)    w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na ………zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 pokój nr.9 ;
l u b
b)    za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl  jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości należy wpisać: „oferta na …….numer ogłoszenia i termin składania ofert ”
2)     Termin  składania na ofert upływa dnia 16.11.2021r. do  10:00
3)     Oferty złożone po terminie  nie będą brane pod uwagę.

7. Kryterium oceny oferty:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających  lub mogących mieć wpływ na koszty.

UWAGA!  Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.




INFORMACJA    RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.



Lista załączników: (BW) Ogłoszenie tablicowe nr 39/2021 Ekspertyza Mykologiczna lokalu przy ul. Nehringa 29 m 1 w Szczecinie.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. WZÓR UMOWY - zał. nr 1 do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika121 kB2021-11-09 13:52:59
22. FORMULARZ OFERTY CENOWEJ - zał. 2 do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika54.5 kB2021-11-09 13:54:08
33. Wykaz robótikona rozszerzenia załącznika41.5 kB2021-11-09 13:55:17
44. Inf. o obiekcie -protokół kontroliikona rozszerzenia załącznika3280.2 kB2021-11-09 13:55:56
55.1 Zdjęcie lokaluikona rozszerzenia załącznika2403.1 kB2021-11-09 13:57:34
65.2 Zdjęcie lokaluikona rozszerzenia załącznika1923.7 kB2021-11-09 13:58:11
75.3 Zdjęcie piwnicaikona rozszerzenia załącznika2958.3 kB2021-11-09 13:59:31
85.4 Zdjęcie piwnicaikona rozszerzenia załącznika3319.1 kB2021-11-09 14:00:11
95.5 Zdjęcie piwnica ikona rozszerzenia załącznika3622.1 kB2021-11-09 14:03:12
105.6 Zdjęcie piwnicaikona rozszerzenia załącznika2236.8 kB2021-11-09 14:04:09
115.7 Zdjęcie piwnicaikona rozszerzenia załącznika2229.5 kB2021-11-09 14:05:26
125.8 Zdjęcie piwnica ikona rozszerzenia załącznika2727.7 kB2021-11-09 14:06:07