logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie tablicowe nr 93/2020 Świadczenie usług polegających na wynajmie ubezpieczonych przenosnych kabin WC z obsługą serwisową - w 2021 ROKU

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   93/2020
z dnia   14.12.2020 r.


Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 euro
 
USŁUGI
 
Świadczenie usług polegających na wynajmie ubezpieczonych przenośnych kabin WC wraz z obsługą serwisową dla najemców lokali komunalnych w nieruchomościach zarządzanych przez ZBiLK w 2021 roku.

1.    Zakres świadczonych usług obejmuje:
1)    dostarczenie kabiny pod wskazany adres, transportem Wykonawcy,
2)    zainstalowanie kabiny w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób uprawnionych do korzystania,
3)    okresowa kontrola stanu technicznego kabiny,
4)    nieodpłatna wymiana uszkodzonych elementów w skutek eksploatacji lub prób włamania, oraz wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przenośnych kabin WC,
5)    dojazd do wynajmowanej przenośnej kabiny WC,
6)    opróżnienie przenośnych kabin WC z nieczystości raz na 2 tygodnie,
7)    mycie i dezynfekcja kabiny raz na 2 tygodnie
8)    transport nieczystości ciekłych pojazdem asenizacyjnym (dostosowanym do opróżniania przenośnych kabin sanitarnych WC) do stacji zlewnych,
9)    utrzymanie porządku przy opróżnianiu kabiny.

Uwaga:  Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi objęte przedmiotem zamówienia w sposób zgodny z przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. 2020 poz. 1439 ze zm.).

2.    Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:
1)    posiadający aktualne zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych oraz transport nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasto Szczecin, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze Gminy Miasto Szczecin udokumentują, że są zwolnione z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwolenia.
2)    którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponowali minimum jednym pojazdem asenizacyjnym wyposażonym w pojemnik odporny na działanie nieczystości płynnych, oraz posiadający szczelne zamknięcie uniemożliwiające przedostanie się nieczystości do środowiska.

Załączniki można pobrać ze strony internetowej  ZBiLK w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl

3.    Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1)    Decyzję Prezydenta Miasta Szczecin w sprawie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasto Szczecin;
2)    Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług  w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami .

4.    Termin  wykonania – od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.

5.    Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Katarzyna Kolter  tel. 914420563, kolter@zbilk.szczecin.pl  (Pan Bogdan Iwanejko tel. 91 42 43 454) z Działu Techniczno-Eksploatacyjny ul. Jagiellońska 34c  Szczecin.

6.    Termin składania ofert – 21.12.2020r. do godz. 09:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9  Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek  tel. 91 48 86 347.
      Termin otwarcia ofert – 21.12.2020r. o godz. 09:10 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju  nr 9.



7.    Forma oferty:
1)    Na ofertę składają się
a)    oferta cenowa ( wg. wzoru)
b)    potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę kopia dokumentu o którym mowa w ust. 3 pkt 1
c)    wykaz narzędzi ( wg. wzoru)
d)    odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
2)    Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na  …………………… (wskazane usługi z ogłoszenia).”
8.    Kryterium oceny
a)    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
b)    Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w ofercie cenowej.

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843).

INFORMACJA RODO
 
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
 
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
 

V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.


Lista załączników: (BW) Ogłoszenie tablicowe nr 93/2020 Świadczenie usług polegających na wynajmie ubezpieczonych przenosnych kabin WC z obsługą serwisową - w 2021 ROKU
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. Wzór umowy ikona rozszerzenia załącznika120.5 kB2020-12-14 08:05:28
21.1 Wykaz adresów - zał. 1 do umowy ikona rozszerzenia załącznika28 kB2020-12-14 08:06:32
32. Wzór oferty cenowej ikona rozszerzenia załącznika55.5 kB2020-12-14 08:08:28
42.1 Wykaz narzędzi _ zał. do ofertyikona rozszerzenia załącznika37 kB2020-12-14 08:09:11