OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 97/2020
z dnia 22.12.2020 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 euro
USŁUGI
Wykonanie usług w ramach pogotowania lokatorskiego w 2021 roku , w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin i zarządzanych przez ZBiLK.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w ramach pogotowia lokatorskiego w zakresie :
1) usuwania awarii lub uszkodzeń wewnętrznych instalacji w budynkach;
2) zabezpieczenie budynków w wyniku awarii spowodowanej zdarzeniem losowym.
Szczegółowy zakres prac, sposób świadczenia usług i obowiązków związanych z zabezpieczeniem sytuacji awaryjnych (celem utrzymania ciągłości prac instalacji wewnętrznych w budynkach Zamawiającego, minimalizacji skutków zaistniałych awarii i zabezpieczeniem budynków od skutków awarii spowodowanych zdarzeniami losowymi) zawiera
wzór umowy – stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia .
Wykonawca zobowiązany będzie, między innymi :
1) świadczyć usługi w zakresie pogotowia lokatorskiego;
- w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 15:00 do 7:30:
- w dni wolne od pracy całą dobę.
2) usuwać awarie lub uszkodzeń o których mowa w ust.1 pkt.1 na podstawie zgłoszeń przedstawiciela Zamawiającego lub lokatora budynku zarządzanego przez ZBiLK - przy czym Wykonawca obowiązany będzie powiadamiać Zamawiającego o zgłoszonych przez lokatorów awariach i wpisać wezwania do rejestru zgłoszeń awarii;
3) każdorazowego przed podjęciem prac sprawdzenia czy zgłoszony adres widnieje w wykazie ;
4) do zabezpieczenia budynków w związku z awariami spowodowanymi zdarzeniami losowymi o których mowa w ust.1 pkt.2 po telefonicznym zgłoszeniu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego potwierdzonego pisemnym zleceniem;
5) realizować usługi z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami określonymi we wzorze umowy.
2. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021r.
(czas reakcji - niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 godzin, od otrzymania zgłoszenia o awarii)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Warunki udziału w postępowaniu:
w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy,
którzy wykażą, że:
1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną
pracę podobną zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na świadczenie usług pogotowia lokatorskiego w zasobach mieszkaniowych ( w tym usuwaniu awarii lub zabezpieczenia budynków w wyniku awarii) za którą o łączna wartości rocznego wynagrodzenia stanowiła kwotę nie mniejszą niż
60 000, zł brutto;
2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż
100 000,00 zł.
3) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje na wskazane
poniżej stanowiska:
a) dwoma osobami, posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku
eksploatacji urządzeń i instalacji gazowych ( w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym);
b) dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku
eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych (w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym);
c) jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku
dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym, urządzeń i instalacji gazowych,
d) jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku
dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym, urządzeń i instalacji elektrycznych,
e) jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk, tylko
pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
4. Dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1) wykaz usług ( w oryginale wg. załączonego wzoru) z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami o których mowa, są np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) polisa lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona przez Zamawiającego ;
3) wykaz osób ( w oryginale wg. załączonego wzoru) wraz z kopiami uprawnień, świadectw kwalifikacyjnych i potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
Dokumenty wymienione w pkt. 1) i 3) należy złożyć w oryginale a dokumenty wskazane w pkt. 2) w oryginale lub kopii -
potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
5. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Kotkowiak-Wiśniewska telefon 91 4420773, (kotkowiak@zbilk.szczecin.pl) z Działu Techniczno-Eksploatacyjnego ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie.
6. Termin składania ofert - 29.12. 2020r. do godz. 11:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347
Termin otwarcia ofert - 29.12. 2020r. o godz. 11:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.
7. Forma oferty:
a) Na ofertę składają się :oferta cenowa (wg. wzoru) i dokumenty wskazane w ustępie 4 ogłoszenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wymienione w ust. 3), oraz odpis z właściwego rejestru lub CEIDG w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
b) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na …………………… (wykonanie usługi wskazane w ogłoszenia).”
8. Kryterium oceny
Jedynym kryterium oceny ofert
jest cena.
Łączna cena oferty brutto musi wynikać z wypełnionych przez Wykonawcę tabel w formularzu oferty cenowej.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843)
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.