logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie tablicowe nr 97/2020 - Wykonanie usług w ramach pogotowia lokatorskiego w 2021 roku, w budynkach i lokalach stanowiących własność GMS i zarządzanych przez ZBiLK.

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   97/2020
z dnia 22.12.2020 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 euro
USŁUGI

Wykonanie usług w ramach pogotowania lokatorskiego w 2021 roku ,  w budynkach i lokalach  stanowiących  własność Gminy Miasto Szczecin i zarządzanych przez ZBiLK.
 
1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w ramach pogotowia  lokatorskiego  w zakresie : 
       1)  usuwania awarii lub uszkodzeń wewnętrznych instalacji w budynkach;
       2)  zabezpieczenie budynków w wyniku awarii spowodowanej zdarzeniem losowym.

Szczegółowy zakres prac, sposób świadczenia usług i obowiązków związanych z zabezpieczeniem sytuacji awaryjnych (celem utrzymania ciągłości prac instalacji wewnętrznych w budynkach  Zamawiającego, minimalizacji skutków  zaistniałych awarii i zabezpieczeniem  budynków od skutków awarii  spowodowanych zdarzeniami losowymi) zawiera wzór umowy –  stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia .

Wykonawca zobowiązany będzie,  między innymi :
1) świadczyć usługi w zakresie pogotowia lokatorskiego;
-  w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 15:00 do 7:30:
-  w dni wolne od pracy całą dobę.
2) usuwać awarie  lub uszkodzeń o których mowa w ust.1 pkt.1 na podstawie  zgłoszeń przedstawiciela Zamawiającego lub lokatora budynku zarządzanego przez ZBiLK - przy czym Wykonawca obowiązany będzie powiadamiać Zamawiającego o zgłoszonych przez lokatorów awariach i wpisać wezwania do rejestru zgłoszeń awarii;
3) każdorazowego przed podjęciem prac sprawdzenia czy zgłoszony adres widnieje w wykazie ;
4) do zabezpieczenia budynków w związku z awariami spowodowanymi zdarzeniami losowymi o których mowa w ust.1 pkt.2 po telefonicznym zgłoszeniu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego potwierdzonego pisemnym zleceniem;
5) realizować usługi z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami  określonymi we wzorze umowy.

2.   Termin  realizacji   -  od dnia  podpisania umowy do dnia 31.12.2021r.
(czas reakcji - niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 godzin, od otrzymania zgłoszenia o awarii)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.    Warunki udziału w postępowaniu:
w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że:   
1)    wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na świadczenie usług pogotowia lokatorskiego w zasobach mieszkaniowych ( w tym usuwaniu awarii lub zabezpieczenia budynków w wyniku awarii) za którą o łączna wartości rocznego wynagrodzenia stanowiła kwotę nie mniejszą niż  60 000, zł brutto;
2)    są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż  100 000,00 zł.
3)    dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje na wskazane poniżej stanowiska:
a)    dwoma osobami, posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i  instalacji  gazowych ( w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym);
b)    dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych (w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym);
c)    jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym, urządzeń i  instalacji gazowych,
d)     jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym, urządzeń i instalacji elektrycznych,
e)    jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.

 4.   Dokumenty wymagane od Wykonawcy:  
1)    wykaz usług ( w oryginale wg. załączonego wzoru) z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami o których mowa, są np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2)    polisa lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona przez Zamawiającego ;
3)    wykaz osób ( w oryginale wg. załączonego wzoru) wraz z kopiami uprawnień, świadectw kwalifikacyjnych i potwierdzeniem  przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;

Dokumenty wymienione w pkt. 1) i 3) należy złożyć w oryginale a dokumenty wskazane w pkt. 2) w oryginale lub kopii - potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

5.  Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest  Pani Anna Kotkowiak-Wiśniewska   telefon 91 4420773, (kotkowiak@zbilk.szczecin.pl) z Działu Techniczno-Eksploatacyjnego ZBiLK przy     ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie.
 
6.  Termin składania ofert - 29.12. 2020r. do godz. 11:00
Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9. 
 Dział Zamówień Publicznych, Beata  Wieczorek  tel. 91 48 86 347
Termin otwarcia ofert - 29.12. 2020r. o godz. 11:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.
    
7. Forma oferty:
a)  Na ofertę składają się :oferta cenowa (wg. wzoru) i dokumenty wskazane w ustępie 4 ogłoszenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wymienione w ust. 3), oraz odpis z właściwego rejestru lub CEIDG w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
b)  Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na  …………………… (wykonanie usługi wskazane w ogłoszenia).”
 
8.   Kryterium oceny
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.  
Łączna cena oferty brutto musi wynikać z wypełnionych przez Wykonawcę tabel w  formularzu oferty cenowej.
    
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.  

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o  realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843)
                                                                INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
 III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
 VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
 X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
 
 

Lista załączników: (BW) Ogłoszenie tablicowe nr 97/2020 - Wykonanie usług w ramach pogotowia lokatorskiego w 2021 roku, w budynkach i lokalach stanowiących własność GMS i zarządzanych przez ZBiLK.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. WZÓR UMOWYikona rozszerzenia załącznika141.5 kB2020-12-22 12:46:35
21.1 wykaz adresowy Zał. nr 1 do umowyikona rozszerzenia załącznika190.5 kB2020-12-22 12:51:17
31.2 zestawienie zbiorcze Zał. nr 2 do umowy ikona rozszerzenia załącznika41.5 kB2020-12-22 12:52:41
42. WZÓR oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika82.5 kB2020-12-22 12:53:58
52.1 Wykaz usług - załącznik do ofertyikona rozszerzenia załącznika37 kB2020-12-22 12:54:20
62.2 Wykaz osób - załącznik do ofertyikona rozszerzenia załącznika41 kB2020-12-22 12:54:40