OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 6/2021
z dnia 23.02.2021r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000 złotych
U S Ł U G I
Opracowanie oceny technicznej wykonanych łazienek w komunalnych lokalach mieszkalnych o nr 1, 3, 5, 6, i 7 przy ul. Stołczyńskiej 176 w Szczecinie, wykazującej zgodność wykonanych robót budowlanych z obowiązującymi w budownictwie przepisami i warunkami technicznymi wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz wskazaniem ewentualnych niezbędnych prac do wykonania celem doprowadzenia robót budowlanych do stanu zgodności z przepisami wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest, w szczególności:
1) do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich niezbędnych danych do projektowania, opinii i uzgodnień (w tym opinii kominiarskich określających sposób wentylacji samowolnie wykonanych łazienek we wskazanych lokalach, uzgodnień rozwiązać projektowych oraz niezbędnych odkrywek – jeśli zajdzie taka potrzeba itp.) potrzebnych do prawidłowego wykonania zamówienia;
2) opracowania kompletnej oceny stanu technicznego zawierającej inwentaryzację budowlaną wykonanych robót związanych z samowolnym wydzieleniem łazienek z wc dla każdego lokalu mieszkalnego oddzielnie - 4 egz.
3) wskazania zakresu i wyceny koniecznych do wykonania robót i prac celem doprowadzenia do stanu zgodnego z obowiązującym prawem, w formie :
a) szczegółowo opracowanych kosztorysów - 4 egz. ,
b) przedmiarów robót - 4 egz. ,
c) projektów technicznych - 4 egz.,
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 4 egz.
4) pełnienie nadzoru autorskiego na realizacją zaprojektowanych robót .
W sporządzonej dokumentacji należy ująć wszystkie konieczne prace i koszty.
Ocenę stanu technicznego wykonanych robót należy wykonać dla każdego ze wskazanych lokali mieszkalnych
oddzielnie, z podziałem na rodzaje robót.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oceny techniczne i dokumentację projektowo-kosztorysową sporządzoną zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020r. poz. 1609) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U z 2020r. poz. 1333)
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Okres rękojmi –
36 miesięcy
3. Osobą wskazaną do kontaktu w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest:
Pan Tadeusz Frankowski
tel. 91 3516589 lub 3516 568 z Dz. Inwestycji ZBiLK, przy ul. Jagiellońskiej 34 c w Szczecinie.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
1) w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia budowlane lub wykażą że dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania na każde z nw. stanowisk :
a) 1 osobą z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) 1 osobą z uprawnieniami w specjalności architektonicznej;
c) 1 osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ;
d) 1 osobą z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych , gazowych ;
lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2) w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą że wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedną pracę podobną zgodną z przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna wykonanie jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującą swoim zakresem zaprojektowanie wydzielenia łazienki i wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej i gazowej w lokalu mieszkalnym w budynku wielorodzinnym wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę - o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto.
5. Termin składania ofert do 02. 03.2021r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. 9.
Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek 91 4886 347 (tel. 91 48 86 361).
otwarcie ofert dnia - 02.03.2021r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.
6. Forma oferty
1) Na ofertę składają się :
a) oferta cenowa w oryginale (wg. wzoru),
b) wykaz osób (wg. wzoru) wraz z kopiami uprawnień osób wskazanych w ust. 4 pkt.1) z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem,
c) wykaz usług (wg. wzoru) z potwierdzeniem ich należytego wykonania (np. referencje),
d) odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „Opracowanie ……… zgodnie z treścią ogłoszenia).
7. Kryterium oceny : jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako
ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny,
3) wykluczenia z postępowania Wykonawcy , który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonał albo nienależycie wykonał, w okresie ostatnich trzech lat od dnia niniejszego ogłoszenia, wcześniejszą umowę zawartą z Zamawiającym, co skutkowało rozwiązaniem umowy (odstąpieniem od umowy) lub naliczeniem Wykonawcy kar umownych.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.