logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie tablicowe nr 11/2021 - Usługa w zakresie deratyzacji, dezynfekcji,dezynsekcji, dezodoryzacji oraz likwidacji gniazd uciążliwych owadów w zasobach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie w latach 2021-2022

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   11/2021

z dnia 25.03.2021


Ogłoszenia dla zamówień o wartości  poniżej 130 000 zł
     
USŁUGI

Usługa w zakresie  deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoracji oraz likwidacji gniazd uciążliwych owadów w zasobach zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w latach 2021-2022.

1.    Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik  nr 1 do ogłoszenia, oraz zgodnie z zakresem zawartym w  opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

2.    Termin realizacji – od dnia  podpisania umowy do 31.12.2022r.

3.    Osobami wskazanymi do kontaktu,  we wszelkich sprawach dotyczących  przedmiotu zamówienia jest Pan Robert Gutowski, Robert Rudziński, Bogusław Wiślicki  tel., 91 45 54 500, 91 4888 719 lub 91 3516 557.

4.    Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy:
1)    Formularz oferty cenowej wg załączonego wzoru ( załącznik nr 2) wraz z formularzem kalkulacyjnym do oferty cenowej
       – w oryginale ;
2)    Oświadczenie że Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech przed upływem składania ofert prace podobną, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie minimum jedna prace podobną  w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj.  polegającą na wykonaniu usług z zakresu dezynsekcji, deratyzacji oraz usuwania gniazd uciążliwych owadów oraz dowody potwierdzające ich należyte wykonanie np. referencje;
3)    Dokumenty potwierdzające że:
- produkty biobójcze  stosowane  w ramach realizacji przedmiotu zamówienia  posiadają  dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub są wymienione w wykazie Produktów Biobójczych, opublikowanym na stronie Urzędy Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych:
http://bip.urpl.gov.pl/pl/biuletyny-i-wykazy/produkty-biob%C3%B3jcze
- preparaty zastosowane do przeprowadzenia dezynfekcji lub dezynsekcji posiadają dopuszczenie stosowania ich w budynkach mieszkalnych oraz pomieszczeniach wspólnego użytku (takich jak klatka schodowa, strych itp.).
4)    Potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC)  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości nie niższej niż 50 000,- zł – np. polisy. 

Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Wzór umowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl
5.    Terminy:  składania ofert  31.03.2021r.  do godz. 10:00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9,                                 
        Dział Zamówień Publicznych,  Beata Wieczorek  91 48 86 347.
        otwarcia ofert  31.03.2021r. o godz. 10:15, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.
6.    Forma oferty
1)    Na ofertę składa się:
- oferta cenowa z formularzem kalkulacyjnym (wg. załączonego wzoru),
- dokumenty wskazane w ust. 4 ogłoszenia,
- odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności  Gospodarczej.
2)   Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na  usługę …………zgodnie z treścią ogłoszenia ……”.

7.    Kryterium oceny:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, obliczona na podstawie tabeli wskazanej w  formularzu kalkulacyjnym. Suma podana przez Wykonawcę w ofercie cenowej  będzie wynikała z obliczeń wykonanych  w oparciu o orientacyjne ilości usług oraz ryczałtowe ceny jednostkowe.

Uwaga!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) do przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w  siedzibie  ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca może zostać wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień o wartości do 130 000 złotych.

INFORMACJA RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) ,
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
 
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.




Lista załączników: (BW) Ogłoszenie tablicowe nr 11/2021 - Usługa w zakresie deratyzacji, dezynfekcji,dezynsekcji, dezodoryzacji oraz likwidacji gniazd uciążliwych owadów w zasobach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie w latach 2021-2022
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. Wzór umowy z zał. nr 8 do umowy ikona rozszerzenia załącznika120.5 kB2021-03-25 11:14:50
21.1 Opis przedmiotu zamówienia zał. 1 do umowyikona rozszerzenia załącznika66.5 kB2021-03-25 11:16:40
32. oferta cenowa - zał. 2 ikona rozszerzenia załącznika58 kB2021-03-25 11:18:27
42.1 Formularz kalkulacyjny - zał. 1 do ofertyikona rozszerzenia załącznika41.5 kB2021-03-25 11:19:17
53. Wykaz adresowy - zał. 3 do umowy ikona rozszerzenia załącznika86 kB2021-03-25 11:20:11
64. Wykaz osób - zał. 4 do umowy ikona rozszerzenia załącznika36 kB2021-03-25 11:21:05
75. Wzór protokołu - zał. 5 do umowyikona rozszerzenia załącznika31 kB2021-03-25 11:21:54
86. Metryczka - zał. 6 do umowyikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2021-03-25 11:22:42
97. Zbiorcze zestawienie usług - zał. 7 do umowyikona rozszerzenia załącznika40.5 kB2021-03-25 11:23:36
109. Wzór napisu ostrzegawczego - zał. do opisu przedmiotu zamówienia ikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2021-03-25 11:37:13