logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie tablicowe nr 16/2021 Wykonanie inwentaryzacji budowlanych

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   16/2021

z dnia    14.04.2021r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 zł
Usługa
Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin celem wykupu oraz legalizacji.
      
     Orientacyjna wielkość powierzchni do zinwentaryzowania została oszacowana  na –  11 400  m2.

1.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób świadczenia usług został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia .

2.    Wykonawca zobowiązany będzie, między innymi:
1)    wykonać inwentaryzacje budowlane budynków komunalnych, lokali mieszkalnych, lokali użytkowych zawierać będą fragmenty rzutu poziomego kondygnacji z oznaczonym lokalem, opis techniczny lokalu i budynku a w przypadku inwentaryzacji całego budynku także przekrój  pionowy i zostaną sporządzone na podstawie pomiarów w naturze;
2)    rzuty lokali (przekrój pionowy w miarę potrzeb) sporządzić z fragmentem części wejściowej i sąsiedniej, wyliczeniem powierzchni użytkowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi i oświadczeniem o samodzielności lokalu lub jego braku,  według wzoru załącznik nr 1 do umowy;
3)    przedmiotową inwentaryzację wykonać w skali 1:100, i winna ona obejmować przynależne do lokalu lub budynku pomieszczenia gospodarcze, garaże itp. oraz wskazanie aktualnych użytkowników komórek piwnicznych, strychów i innych pomieszczeń przynależnych (np. WC na klatce schodowej).
4)     według normy PN-70/B-02365 uwzględnić pomiary powierzchni w świetle tynków i okładzin bez balkonów, tarasów, logii, antresoli, galerii, niezabudowanych werand, szaf i schowków w ścianach, klatki schodowej, prześwitów bramowych itp., a także lokali i pomieszczeń niedostępnych z uwzględnieniem ustawy z dnia 21.06.2001r., o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1910 ze zm.);
5)    realizować  usługi sukcesywnie, terminowo i na podstawie zleceń jednostkowych, według potrzeb Zamawiającego ;
6)    sporządzać inwentaryzacje budowlane z najwyższą starannością zgodnie z  obowiązującymi normami technicznymi, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.

3.    Warunki udziału w postępowaniu, w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1)    posiadają uprawnienia lub dysponują jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bądź specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 
2)    wykażą, że wykonali należycie  dwie prace podobne polegające na wykonaniu inwentaryzacji budowlanych o łącznej powierzchni zinwentaryzowanej budynku (lokali) nie mniejszej niż  10 000 m2, oraz na rzecz podmiotu którego głównym przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej i gospodarowania lokalami mieszkalnymi lub użytkowymi;

4.     Termin realizacji usług od dnia podpisania umowy  do 15 listopada 2021 roku.
 Termin wykonania zlecenia jednostkowego wynosi 10 dni kalendarzowych,
 liczonych od dnia  następnego po przekazaniu zlecenia.
 Okres gwarancji 60 miesięcy.

5.    Osobą do kontaktu we wszelkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest Pani Gabriela  Buczek   tel. 91 42 16 621 , buczek@zbilk.szczecin.pl  z Dz. Inwestycji ZBiLK  w Szczecinie – ul. Jagiellońska 34C.

Załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl  

6.    Terminy:
    1) składania ofert –  21.04.2021r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
         Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek  tel. 91 48 86 347 lub  346.
    2) otwarcia ofert –  21.04.2021r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.

7.    Forma oferty :
1)    na ofertę składają się :
a)    oferta cenowa (wg. wzoru) w oryginale ,
b)    wykaz prac podobnych – w oryginale wraz z dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku wskazane w ust. 3 pkt. 2) np. referencje ,
c)    kopie dokumentów potwierdzających posiadanie należytych uprawnień wskazanych w ust. 3 pkt. 1) wraz z potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
d)    odpis z właściwego rejestru lub CEiIG ,
e)     kopie dokumentów o których mowa powyżej, w ppkt. c - e)  winny być potwierdzone przez Wykonawcę  za zgodność z oryginałem.
2)    oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na  wykonanie ......  zgodnie z treścią ogłoszenia

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę  warunków określonych w ust.3 w oparciu o  oświadczenia i dokumenty przedłożone wraz z ofertą.

8. Kryterium oceny
1)    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2)    Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w ofercie cenowej.
       
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.   

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona w pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.  
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca może zostać  wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień o wartości do 130 000 zł.

INFORMACJA    RODO   

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.


II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.










Lista załączników: (BW) Ogłoszenie tablicowe nr 16/2021 Wykonanie inwentaryzacji budowlanych
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11.WZÓR UMOWY z zał. nr 3 do umowyikona rozszerzenia załącznika134.5 kB2021-04-14 14:31:53
21.1 Rzut lokalu - zał. nr 1 do umowyikona rozszerzenia załącznika40.5 kB2021-04-14 14:32:49
32. WZÓR oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika57.5 kB2021-04-14 14:34:12
42.1 Wykaz prac podobnych (usług) załącznik do ofertyikona rozszerzenia załącznika41 kB2021-04-14 14:35:54