logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie tablicowe nr 17/2021 Wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do legalizacji samowolnie dobudowanego ganku wejściowego.

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   17 /2021
z dnia    15.04.2020r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 zł
 
U S Ł U G I
 

Wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do legalizacji  samowolnie dobudowanego ganku wejściowego do lokalu mieszkalnego nr 2a do wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Kapitańskiej 8 a w Szczecinie zgodnie z wymogami PINB zawartymi w postanowieniu z dnia 29.01.2021r..

1.    Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest,  w szczególności:
1)    do opracowania kompletnej dokumentacji technicznej w celu legalizacji samowolnie wykonanych robót polegających do dobudowaniu ganku wejściowego do lokalu mieszkalnego nr 2a do budynku położonego przy ul. Kapitańskiej 8a w Szczecinie, w tym :
 a)    sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
 b)    sporządzenia oceny technicznej wraz z inwentaryzacją budowlaną wskazującą zakres wykonanych robót i zawierającą  ocenę ich zgodności z przepisami prawa ( w tym o planowaniu przestrzennym) warunkami technicznymi i sztuką budowlaną - a w przypadku  stwierdzenia nieprawidłowości i konieczności wykonania innych niezbędnych robót, z punktu widzenia celu zamówienia,  sformułować wnioski i zalecenia oraz wskazać rozwiązania mające na celu ich usunięcie i doprowadzenie do stanu zgodnego z prawem;
 c)    dokonania wszystkich koniecznych badań i sprawdzeń oraz sporządzić protokoły z ich przeprowadzenia,
 d)    opracowanie  szczegółowego zakresu niezbędnych robót i prac w formie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz uzupełnienia projektu – w przypadku konieczności ich wykonania do legalizacji dobudowanego ganku,
 e)    sporządzenie dokumentacji powykonawczej po usunięciu przez Zamawiającego wszelkich nieprawidłowości wykazanych w opracowanym projekcie oraz nakazanych przez PINB,
2)    do uzyskania decyzji PINB w Szczecinie legalizującej samowolnie wykonane roboty polegające na dobudowę ganku do lokalu mieszkalnego nr 2 a przy ul. Kapitańskiej 8a w Szczecinie. 

Przedmiotową dokumentację techniczną należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym między innymi : wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r poz. 2019 ze zm.), Prawem budowlanym (tj. Dz.U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U z 2015r. poz. 1422 ze zm.)

2.    Termin realizacji :
1)    60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy -  na wykonanie  dokumentacji technicznej, uzyskanie jej akceptacji przez Zamawiającego oraz na złożenie kompletnego wniosku o legalizację,  do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego  Szczecinie,
2)    w przypadku konieczności uzupełnienia projektu i wykonania robót dodatkowych, Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą i złoży wniosek o wydanie decyzji PINB w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego usunięcia wszelkich nieprawidłowości wykazanych w opracowanym projekcie oraz nakazanych przez PINB do wykonania – jednak nie dłuższym niż 180 dni od dnia podpisania umowy.
3)    10 dni kalendarzowych na dostarczenie Decyzji PINB od daty jej wydania przez organ. 

3.    Osobą  wskazaną do kontaktu w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest Pan Wiktor Wieczorek tel. 914243454 z Dz. Techniczno - Eksploatacyjnego  ZBiLK, przy ul.Jagiellońskiej 34 c, Szczecin.

4.    Warunki udziału w postępowaniu: w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia budowlane lub dysponują jedną osobą  posiadającą  uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające  im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
5.    Terminy:
składania ofert –   22.04.2021r. do godz.  10:00  Szczecin, ul. Mariacka 25  w pok.  Nr 9.
Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347.
otwarcia ofert  -    22.04.2020r. o godz.  10:15  Szczecin, ul. Mariacka 25  w pok. nr 9.

6.    Forma oferty
1) Na ofertę składają się: oryginał oferty cenowej (wg załączonego wzoru), kopia uprawnień osoby wskazanej w ust. 4 i aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem oraz odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „Wykonanie ……… zgodnie z treścią ogłoszenia ……….”

7.    Kryterium oceny ofert: jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w  siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca może zostać wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień o wartości do 130 000 złotych.

                                                              INFORMACJA    RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.







Lista załączników: (BW) Ogłoszenie tablicowe nr 17/2021 Wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do legalizacji samowolnie dobudowanego ganku wejściowego.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11.WZÓR UMOWY z zał. nr 3 do umowyikona rozszerzenia załącznika153 kB2021-04-15 13:03:59
22. WZÓR oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika55.5 kB2021-04-15 13:05:46
31.a Decyzja PINB z 29.01.21 - załacznik nr 1 do umowyikona rozszerzenia załącznika569.8 kB2021-04-15 13:07:12
41.b Uchwała wspólnoty mieszkaniowej ikona rozszerzenia załącznika428 kB2021-04-15 13:08:34