logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie tablicowe nr 20/2021 Wykonanie 5-letnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej budynków.

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr    20/ 2021
z dnia  21.05.2021


Ogłoszenia dla zamówień o wartości  poniżej 130 000 zł
USŁUGA
„Wykonanie w latach 2021 i 2022   5 – letnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej budynków będących w zasobach Gminy Miasto Szczecin (100 %)  zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie ”

1.    Przedmiot umowy obejmuje,  w szczególności:
1)    kontrolę instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych
wraz z naprawą lub wymianą gniazd wtykowych wymagających bolców ochrony przeciwporażeniowej;
2)    kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia w.c. poza lokalem);
3)    kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej;
4)    kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami obowiązujących norm i przepisów.
Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik  nr 1 do niniejszego ogłoszenia, w szczególności;
1)    na podstawie wykazów adresowych nieruchomości stanowiących załącznik nr 1 i 2 do umowy;
2)    z należytą starannością, w pełnym zakresie oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami przepisami prawa;
3)    przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i przy użyciu własnego sprzętu oraz z zastosowaniem przyrządów pomiarowych posiadających aktualne świadectwa wzorcowania.

2.    Termin realizacji – w okresie od dnia  podpisania umowy do 30.11.2022r.

3.    Osobą wskazaną do kontaktu,  we wszelkich sprawach dotyczących  przedmiotu zamówienia jest Pan Rafał Misiuna tel. Kierownik DTE  tel. 91 4886 305, misiuna@zbilk.szczecin.pl lub Pani Agata Frankowska tel. 914829072  z DTE z siedzibą w Szczecinie ul. Jagiellońska 34 C.

4.    Warunki udziału w postępowaniu -  w postępowaniu mogą  brać udział Wykonawcy, którzy wykażą że :
1)    dysponują dwiema różnymi osobami posiadającymi uprawnienia na nw. stanowiska :
    a) jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji   i
       sieci na stanowisku dozoru w zakresie prac kontrolno-pomiarowych;
    b) jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i  
        sieci  na stanowisku eksploatacji  w zakresie prac kontrolno-pomiarowych.
        Należy wykazać 2 różne osoby.
   
2)    wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przynajmniej jedną pracę podobną objętą przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna wykonanie minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu 5-letniego przeglądu elektrycznego budynków mieszkalnych w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, tj. min 1 szt. (budynku wielorodzinnego).    

3)    są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż  50 000,00 zł.
Wzór umowy, wykazy adresowe i pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl
5.    Terminy:         
- składania ofert  28.05.2021r.  do godz. 10:00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9,                              
Dział Zamówień Publicznych,  Beata Wieczorek  91 48 86 347.
- otwarcia ofert    28.05.2021r. o godz. 10:15, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.      
    

6.    Forma oferty :
1)    Na ofertę składają się:
    - oferta cenowa wraz z dwoma formularzami ofertowymi - wg. załączonych wzorów ;
    - uprawnienia każdej z osób wskazanych w ust. 4 pkt. 1) ppkt. a i b z potwierdzeniem
     przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego –  za zgodność z oryginałem ;
   - wykaz prac podobnych z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje)
   - potwierdzenie posiadania ubezpieczenia OC na sumę gwarancyjną min. 50000,-zł  (np. kopia     
     opłaconej polisy)
   - odpis z właściwego rejestru lub CEiIDG ;

2)    Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na usługę …………  
z godnie z treścią ogłoszenia ……..” .

7.    Kryterium oceny:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena ryczałtowa, obliczona na podstawie tabel w  formularzach ofertowych stanowiących załączniki do oferty cenowej. Suma podana przez Wykonawcę w ofercie cenowej będzie wynikała z obliczeń wykonanych  w oparciu o planowane ilości usług oraz ryczałtowe ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów czynności wykonywanych w ramach przeglądów.

Uwaga!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) do przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w  siedzibie  ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

INFORMACJA RODO 

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) ,
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.




Lista załączników: (BW) Ogłoszenie tablicowe nr 20/2021 Wykonanie 5-letnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej budynków.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. WZÓR UMOWY - zał. nr 1 do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika134.5 kB2021-05-21 10:36:55
21.1 Wykazy adresowe zał. nr 1 i nr 2 do umowyikona rozszerzenia załącznika61 kB2021-05-21 10:39:50
31.2 zestawienie zbiorcze wykonanych usług- zał. 3 do umowyikona rozszerzenia załącznika42.5 kB2021-05-21 10:40:38
42. OFERTA CENOWA - zał. 2 do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika59.5 kB2021-05-21 10:42:35
52.1 Dwa formularze ofertowe (cenowe) - załączniki do ofertyikona rozszerzenia załącznika27 kB2021-05-21 10:44:48
62.2 Wykaz usług(prac podobnych) - załącznik do ofertyikona rozszerzenia załącznika40.5 kB2021-05-21 10:46:32