logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(AT) Świadczenie usług z zakresu kosztorysowania i nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w ZBiLK

 OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr 24/2021

 

z dnia  08.07.2021 r.

 

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych

 

USŁUGA

 

Świadczenie usług z zakresu kosztorysowania i nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w ZBiLK”

 

1.     Celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest wyłonienie trzech wykonawców,
z którymi zostaną zawarte odrębne umowy
.

2.     Zamówienie podzielone zostało na dwie części.

W części I- wyłoniony zostanie jeden wykonawca, zamówienie obejmuje swoim zakresem świadczenie usługi kosztorysowania lokali mieszkalnych wraz z opisem stanu technicznego instalacji, opracowaniem planu instalacji, wykonanie schematów strukturalnych jednokreskowych stanu istniejącego oraz kosztorysowania i wymiany instalacji elektrycznych na częściach wspólnych  wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez ZBiLK w branży elektrycznej.

Zakres usługi: kosztorysy wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego dla około 50 lokali + 5 WLZ

 

W części II  – wyłonionych zostanie dwóch wykonawców, zamówienie obejmuje swoim zakresem świadczenie usługi kosztorysowania lokali mieszkalnych wraz z opisem stanu technicznego instalacji, opracowaniem planu instalacji, wykonanie schematów strukturalnych jednokreskowych stanu istniejącego.

Zakres usługi: 100 lokali – każdy z wykonawców wykona kosztorysy wraz dokumentacją dla około 50 lokali.

 

3.     Termin wykonania zamówienia – do dnia 31 grudnia 2021 r.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie częściowe w nieprzekraczalnym terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia jednostkowego dla lokalu i 30 dni od otrzymania zlecenia dotyczącego wymiany WLZ na częściach wspólnych.

Za datę wykonania przedmiotu umowy, strony przyjmują dzień zakończenia czynności odbioru zlecenia jednostkowego, potwierdzonego protokołem odbioru częściowego.

W części I - Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych w branży elektrycznej w częściach wspólnych trwać będzie do dnia w którym nastąpi końcowy odbiór robót budowlanych.

4.     Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Maja Kupińska – Tel. 91 48 86 322

5.     Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu może brać udział Wykonawca który dysponuje lub będzie dysponował osobą, posiadającą:

1)   wykształcenie wyższe,

2)   uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,

3)   aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego,

4)   co najmniej 2-letni staż pracy, na stanowisku inspektora nadzoru robót w branży elektrycznej lub co najmniej 2-letnie doświadczenie, na stanowisku kierownika robót w branży elektrycznej,

5)   znajomość i umiejętność opracowywania kosztorysów branży elektrycznej w programie do projektowania „NORMA PRO”,

6)   znajomość i umiejętność wykonywania schematów elektrycznych w programie do projektowania „AutoCAD”.

 

6.     Termin składania ofert – 16.07.2021 r. do godz. 12.00, ul. Mariacka 25, pokój nr 10, (Dział Zamówień Publicznych Agnieszka Tomaszewska tel. 91 48 86 353).

7.     Termin otwarcia ofert – 16.07.2021 r. o godz. 12.15, ul. Mariacka 25, pokój nr 10.

8.     Forma oferty:

1)     Na ofertę składa się:

a)     formularz oferty (wg wzoru na załączniku nr 1 do ogłoszenia)

Ww. formularz należy złożyć w oryginale

b)     wykaz na załączniku nr 2 do ogłoszenia (złożony w oryginale), zawierający informację na temat wykształcenia, uprawnień, umiejętności i doświadczenia, o których mowa w ust. 5  ogłoszenia, osoby skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
z dołączeniem:

b.1)  kopie uprawnień wskazanych w ust. 5 pkt 2) ogłoszenia. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem

b.2)  aktualnego wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego – zgodnie z ust. 5 pkt 3) ogłoszenia. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem

 

2)     Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem:

 

Świadczenie usług z zakresu kosztorysowania i nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w ZBiLK

 

9.     Kryterium oceny

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

 

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

 

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty,
w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona w pokoju nr 10 w ZBiLK przy  
ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

 

 

 

 INFORMACJA RODO

 

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO 

− informujemy, że:

I. Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem danych osobowych.

II. Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się skontaktować w sprawach ochrony  danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl

III. Cele i podstawy przetwarzania

Określono cele przetwarzania danych. Jako administrator będziemy przetwarzać

dane w celu:

-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

V. Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

- statystycznych i archiwizacyjnych,

 

VI. Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

Lista załączników: (AT) Świadczenie usług z zakresu kosztorysowania i nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w ZBiLK
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1załącznik nr 1 - Formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika50.5 kB2021-07-08 12:48:21
2Wzór umowy - część 1ikona rozszerzenia załącznika85 kB2021-07-08 12:49:04
3Wzór umowy - część 2ikona rozszerzenia załącznika79 kB2021-07-08 12:51:01
4załącznik nr 1 do umowy - klauzula informacyjnaikona rozszerzenia załącznika36 kB2021-07-08 12:51:35
5Załącznik nr 2 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika35.5 kB2021-07-08 12:54:16