logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie tablicowe nr 25/2021 Wykonanie robót remontowych w lokalu przy ul. Bolesława Śmiałego 31 m 12 w Szczecinie

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   25/2021

    z dnia    09.07.2021r.   

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych  

Wykonanie robót remontowych w lokalu przy ul. Bolesława Śmiałego 31 m 12  w Szczecinie wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem instalacji gazowej i centralnego ogrzewania z  dwufunkcyjnym kotłem gazowym, montażem systemowego wkładu kominowego oraz wydzieleniem łazienki z w.c. z pomieszczenia kuchni  wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń -  w trybie  „ zaprojektuj i wybuduj ” .  
 
1.      Zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dotyczących remontu wolnego lokalu mieszkalnego nr 12 przy ul. Bolesława Śmiałego 31 (dz. nr 6/23 z obrębu 2254)  należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, opinią kominiarską z 18.02.21r., aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz opracowaną  dokumentacją  projektową,  w dwóch etapach.

2.     Zakres zamówienia obejmuje, przede wszystkim :
1)    ETAP I – opracowanie dokumentacji projektowej we wszystkich branżach (ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej) z uzyskaniem ostatecznej decyzji  umożliwiającej przeprowadzenie robót budowlanych zgodnie z przepisami, w tym: projektu budowlanego i technicznego dotyczącego przebudowy instalacji gazowej  i  wykonania centralnego ogrzewania gazowego z dwufunkcyjnym kondensacyjnym kotłem, montażem systemowego przewodu powietrzno-spalinowego w przewodzie kominowym nr 3, wydzieleniem łazienki z w.c. z części kuchni z postawieniem ścianki oddzielającej, montażem urządzeń sanitarnych i podłączeniem wentylacji, przebudowy instalacji wod.-kan. oraz wymiany instalacji elektrycznej  oraz pozostałych robót budowlanych i ze złożeniem wniosku oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę) ;
2)    ETAP II – realizacja pełnego zakresu robót we wskazanym lokalu mieszkalnym oraz pełnienie nadzoru autorskiego .

Wykonawca zobowiązany będzie także :
a)    do uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowego zakresu prac oraz zaproponowanych rozwiązań materiałowych, technicznych i technologicznych na każdym etapie projektowania i wykonania robót;
b)    do zgłaszania Zamawiającemu  każdej istotnej przeszkody  w realizacji zamówienia,  w szczególności  mającej lub mogącej mieć wpływ na jakość lub terminowość wykonania.

3.     Termin  realizacji  zamówienia :
1)    dla etapu I - 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na opracowanie  dokumentacji projektowej, uzyskanie pisemnej akceptacji przez Zamawiającego oraz na złożenie wniosków o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę).
2)    dla etapu II - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych i pozostałych prac we wskazanych lokalu mieszkalnym na podstawie wykonanej dokumentacji i wydanych opinii oraz pozwoleń,  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w terminie do  90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.  
  Okres gwarancji – 36 miesięcy

4.     Osobami do kontaktu we wszelkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia są inspektorzy z Działu Inwestycji przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie
a)     branża sanitarna i gazowa – Pani Zofia Kryzan  tel.:  91 4886318 (kryzan@zbilk.szczecin.pl )
b)     branża budowlana –  Pani  Zdzisława Dąbrowska tel.: 91 4886317 (dabrowska@zbilk.szczecin.pl )
c)     branża elektryczna- Pani Maja Kupińska tel. 91 4886322 (kupinska@zbilk.szczecin.pl )

5.     Warunki udziału w postępowaniu – w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy:
1)    którzy wykażą że dysponują jedną osobą posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w każdej z niżej wskazanych specjalności :
-  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych  wodociągowych i kanalizacyjnych  bez ograniczeń;
-  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
-  konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ;
lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
2)    którzy wykażą że dysponują jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w każdej z niżej wskazanych  specjalności:
-  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych  wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
-  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
-  konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ;
lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów ;
Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk ( wskazanych w ust. 5 pkt.1) i pkt.2), tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia,  dla tych stanowisk.
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zmianami ) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

3)    którzy wykażą że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie  - jedną pracę podobną objętą z przedmiotem zamówienia, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu przynajmniej jednej instalacji centralnego ogrzewania  w  lokalu  mieszkalnym lub lokalu użytkowym.

6.     Termin składania ofert-   16.07.2021r. do godz. 9:00,Szczecin, ul. Mariacka 25 do pokoju nr 9.
 Dział Zamówień Publicznych  Beata Wieczorek  tel. 91 48 86 347
  otwarcia ofert -  16.07.2021r. o godz. 9:15,Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.    

7.     Forma oferty:
1)    na ofertę składają się :
a)    formularz oferty cenowej (wg zał. wzoru) – w oryginale,
b)    wykaz osób (wg. wzoru) i uprawnienia osób spełniającej warunki określone w ust. 5 pkt.1 i pkt. 1 wraz z aktualnymi zaświadczeniami  o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego – kopie poświadczone za zgodność z oryginałem,
c)    wykazu robót (wg. zał. wzoru)- w oryginale, z dowodami określającymi ich zakres oraz należyte wykonanie np. referencje bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane),
d)    polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia -  w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
2)    Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „ oferta  na ….… ( zgodnie z treścią ogłoszenia )

8.     Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie nakłady i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ( tzn. prac projektowych i robót budowlanych w lokalu z materiałami) - w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających  lub mogących mieć wpływ na koszty.

UWAGA!  Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

INFORMACJA    RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO  − informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,  -  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.




Lista załączników: (BW) Ogłoszenie tablicowe nr 25/2021 Wykonanie robót remontowych w lokalu przy ul. Bolesława Śmiałego 31 m 12 w Szczecinie
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. WZÓR UMOWY ikona rozszerzenia załącznika174.5 kB2021-07-09 12:20:42
21.1 Program funkcjonalno-użytkowyikona rozszerzenia załącznika2772.8 kB2021-07-09 12:21:19
31.2 Opinia kominiarska z 18.02.21r. ikona rozszerzenia załącznika303.4 kB2021-07-09 12:22:26
41.3 Szkic lokalu i uchwała wspólnotyikona rozszerzenia załącznika576.5 kB2021-07-09 12:22:59
52.WZÓR FORMULARZA OFERTY CENOWEJikona rozszerzenia załącznika58 kB2021-07-09 12:24:29
62.1 Wykaz osób - zał. do ofertyikona rozszerzenia załącznika40 kB2021-07-09 12:25:11
72.2 Wykaz robót - zał. do ofertyikona rozszerzenia załącznika40.5 kB2021-07-09 12:27:17