logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie tablicowe nr 33/2021 Wywóz nieczystości plynnych z posesji ZBiLK w Szczecinie.

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   33/2021
  z dnia    27.09.2021r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych
Usługi  

„Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości płynnych (opróżnianie szamb i dołów kloacznych) z posesji komunalnych zarządzanych przez Zarząd budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie”
 
Orientacyjną ilość nieczystości do wywozu  w planowanym okresie oszacowano na  1103 m 3.

1.    Przedmiot zamówienia należy wykonać  na podstawie niżej wymienionych dokumentów  : 
1)    Wzór umowy – zał. nr 1 do ogłoszenia
2)    Wykaz adresowy z planowanym  harmonogramem  – zał. 1 do umowy
3)    Wzór oferty cenowej -  zał. nr 2 do ogłoszenia
Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługi zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów prawa miejscowego - szczególnie w zakresie zasad utrzymania porządku i czystości w mieście Szczecin, zapewnienia należytego poziomu wykonania usług z zachowania standardów sanitarnych i ochrony środowiska wykonywanych usług ).

2.    Termin  realizacji usług – od dnia podpisania umowy do 30.09.2022r.

3.    Osobą do kontaktu w sprawie :
1)    zakresu i sposobu realizacji usług jest Pani Agata Frankowska tel. 91 4829072, ( frankowska@zbilk.szczecin.pl )
z Dz. Techniczno – Eksploatacyjnego przy  ul. Jagiellońskiej  34C w Szczecinie;
2)    postępowania jest inspektor Beata Wieczorek  tel.: 91 4886347 z Działu Zamówień Publicznych.

4.    Warunki udziału w postępowaniu:
 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
1)    posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów płynnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezodpływowych oraz transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasto Szczecin ( a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze Gminy Miasto Szczecin udokumentują, że są zwolnione z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwoleni) ;
2)    dysponują lub będą dysponowali minimum jednym pojazdem asenizacyjnym spełniającym  wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych i wyposażonym w urządzenie do pomiaru pobranej ilości nieczystości płynnych;   
3)     są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) ( w tym za szkody wyrządzone  osobom trzeci) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł .

5.    Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia warunków wskazanych w ust.4,  przed podpisaniem umowy dostarczy :            
1)    Decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów płynnych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasto Szczecin - poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem;
2)    Wykaz narzędzi i urządzeń dostępnych Wykonawcy (wg. wzoru) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w oryginale ;
3)    Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia na kwotę nie niższą niż  100 000,00 zł - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o  oświadczenia i dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.
( planowane zawarcie umowy  około 4 – 6 października 2021r.)

Załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl  


6.    Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
1)    Ofertę  ( wg. załączonego  wzoru) składa się:
a)    W formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres Zamawiającego
     w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9 ;
         l u b
b)    Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu  lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na .. numer ogłoszenia i termin otwarcia ofert”.
2)     Termin składania ofert upływa dnia  04.10.2021r do godziny  10:00.
3)     Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

7.    Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w formularzu oferty.
       
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.   

INFORMACJA    RODO   

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.










Lista załączników: (BW) Ogłoszenie tablicowe nr 33/2021 Wywóz nieczystości plynnych z posesji ZBiLK w Szczecinie.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11.WZÓR UMOWYikona rozszerzenia załącznika128 kB2021-09-27 14:51:13
21.1 Wykaz adresowy - zał. 1 do umowy ikona rozszerzenia załącznika357.1 kB2021-09-27 14:51:51
32. WZÓR oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika58 kB2021-09-27 14:52:45
42.1 Wykaz narzędzi ikona rozszerzenia załącznika39.5 kB2021-09-27 14:54:58