OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 33/2021
z dnia 27.09.2021r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000 złotych
Usługi
„Świadczenie usług polegających na wywozie nieczystości płynnych (opróżnianie szamb i dołów kloacznych) z posesji komunalnych zarządzanych przez Zarząd budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie”
Orientacyjną ilość nieczystości do wywozu w planowanym okresie oszacowano na 1103 m 3.
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie niżej wymienionych dokumentów :
1) Wzór umowy – zał. nr 1 do ogłoszenia
2) Wykaz adresowy z planowanym harmonogramem – zał. 1 do umowy
3) Wzór oferty cenowej - zał. nr 2 do ogłoszenia
Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługi zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisów prawa miejscowego - szczególnie w zakresie zasad utrzymania porządku i czystości w mieście Szczecin, zapewnienia należytego poziomu wykonania usług z zachowania standardów sanitarnych i ochrony środowiska wykonywanych usług ).
2. Termin realizacji usług – od dnia podpisania umowy do 30.09.2022r.
3. Osobą do kontaktu w sprawie :
1) zakresu i sposobu realizacji usług jest Pani Agata Frankowska tel. 91 4829072, ( frankowska@zbilk.szczecin.pl )
z Dz. Techniczno – Eksploatacyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie;
2) postępowania jest inspektor Beata Wieczorek tel.: 91 4886347 z Działu Zamówień Publicznych.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
1) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów płynnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezodpływowych oraz transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasto Szczecin ( a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze Gminy Miasto Szczecin udokumentują, że są zwolnione z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwoleni) ;
2) dysponują lub będą dysponowali minimum jednym pojazdem asenizacyjnym spełniającym wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych i wyposażonym w urządzenie do pomiaru pobranej ilości nieczystości płynnych;
3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) ( w tym za szkody wyrządzone osobom trzeci) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł .
5. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia warunków wskazanych w ust.4, przed podpisaniem umowy dostarczy :
1) Decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów płynnych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasto Szczecin - poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem;
2) Wykaz narzędzi i urządzeń dostępnych Wykonawcy (wg. wzoru) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w oryginale ;
3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia i dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.
(
planowane zawarcie umowy około 4 – 6 października 2021r.)
Załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
www.zbilk.szczecin.pl
6. Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
1) Ofertę ( wg. załączonego wzoru) składa się:
a) W formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres Zamawiającego
w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9 ;
l u b
b) Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na .. numer ogłoszenia i termin otwarcia ofert”.
2) Termin składania ofert
upływa dnia 04.10.2021r do godziny 10:00.
3) Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
7. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w formularzu oferty.
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.