OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 42 /2011
z dnia 07.11.2011 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
U S Ł U G I
Karola Miarki 6
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu galerii komunikacyjnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym komunalnym wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzyskaniem Decyzji pozwolenia na budowę.
Decyzja PINB-RIN/WT/7143/91/4221/11 z dnia 15.07.2011 nakazująca wykonanie remontu galerii komunikacyjnej - do wglądu w ZBiLK
ul. Mariacka 25 pok. nr 9
Termin wykonania – 90 dni kalendarzowych na wykonanie projektu i złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację wraz z Decyzją pozwolenia na budowę, w terminie 20 dni od daty wydania Decyzji pozwolenia na budowę.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Eugeniusz Bontyłow tel. 91 482 90 62
Karola Miarki 7
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu galerii komunikacyjnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzyskaniem Decyzji pozwolenia na budowę.
Decyzja PINB-RIN/WT/7143/92/4221/11 z dnia 15.07.2011 nakazująca wykonanie remontu galerii komunikacyjnej - do wglądu w ZBiLK
ul. Mariacka 25 pok. nr 9
Termin wykonania – 90 dni kalendarzowych na wykonanie projektu i złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację wraz z Decyzją pozwolenia na budowę, w terminie 20 dni od daty wydania Decyzji pozwolenia na budowę.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Eugeniusz Bontyłow tel. 91 482 90 62
Karola Miarki 8
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu galerii komunikacyjnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym komunalnym wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzyskaniem Decyzji pozwolenia na budowę.
Decyzja PINB-RIN/WT/7143/93/4221/11 z dnia 15.07.2011 nakazująca wykonanie remontu galerii komunikacyjnej - do wglądu w ZBiLK
ul. Mariacka 25 pok. nr 9
Termin wykonania – 90 dni kalendarzowych na wykonanie projektu i złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację wraz z Decyzją pozwolenia na budowę, w terminie 20 dni od daty wydania Decyzji pozwolenia na budowę.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Eugeniusz Bontyłow tel. 91 482 90 62
Wykonanie 9 operatów szacunkowych określających wartość nakładów remontowych niezbędnych dla przywrócenia funkcji użytkowej poszczególnych lokali mieszkalnych w celu oddania w najem za wykonanie prac remontowych na koszt przyszłego najemcy dla lokali mieszkalnych wg poniższego wykazu:
1. Dąbrówki 18/2, - R- 2 tel. 91- 44 20 564
2. Dębogórska 36/9 - R- 2 tel. 91- 44 20 564
3. Radogoska 12/14 - R- 3 tel. 91- 42 16 644
4. Dubois 24/8 - R- 3 tel. 91- 44 20 564
5. Obotrycka 16/5 - R- 3 tel. 91- 44 20 564
6. Unisławy 21/1 - R - 8 tel. 91- 42 43 452
7. Mazurska 45/3 - R - 6 tel. 91- 48 88 734
8. Limanowskiego 4/12 - R-13 tel. 91- 48 88 712
9. Małkowskiego 19/17 - R-13 tel. 91- 48 88 712
Termin opracowania operatów szacunkowych – 30 dni kalendarzowych,
W sprawie przedmiotu zamówienia należy kontaktować się z przedstawicielami wyżej wymienionych rejonów zarządzania.
INFORMACJE OGÓLNE
1. Dokumentacja należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Przed wystąpieniem o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania jeden egzemplarz opracowanej dokumentacji wraz kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, i po uzyskaniu pisemnej akceptacji Wykonawca złoży wniosek o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę.
3. Zamawiający w ciągu 7 dni zaopiniuje przedłożoną dokumentację (wszystkie branże).
4. W przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji, strony pisemnie uzgadniają termin ich dokonania przez Wykonawcę oraz termin opiniowania przez Zamawiającego nie dłuższy niż 7 dni.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
1) projekt budowlano-wykonawczy – 5 egz.,
2) kosztorys inwestorski – 3 egz.,(wszystkie branże),
3) przedmiar robót – 3 egz.,(wszystkie branże),
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót uwzględniającą wszystkie branże - 3 egz.,
5) Decyzje pozwolenia na budowę.
6. Dokumenty o których mowa w ust. 5 pkt. 1-5 należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej ilości oraz wersji elektronicznej z dokładnie opisanymi plikami (bez kosztorysu inwestorskiego), (część tekstowa w formacie WORD, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG).
7. Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń, itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.
Termin składania ofert – do dnia 10.11.2011 r. do godz. 10.00, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9,
Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346
UWAGA!
Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
R O B O T Y B U D O W L A N E
Kosztorysy nakładcze dotyczące w/w robót można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl albo odbierać w pokoju nr 9 przy ul. Mariackiej 25, po dostarczeniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie – na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kpl.-10 zł (słownie: dziesięć złotych)
Termin składania ofert – do dnia 10.11.2011 r. do godz. 10.00, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9,
Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346
Otwarcie ofert – w dniu 10.11.2011 r. godz. 10.10 – pokój nr 14
Forma oferty
1. Na ofertę składa się oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru) oraz kosztorys ofertowy.
2. Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego opracowanego przez wykonawcę w oparciu o kosztorys nakładczy (przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentację projektową)
3. Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie do w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.
4. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na remont...............(wskazane roboty z ogłoszenia)”
5. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Przedmiar robót sanitarny | 42.2 kB | 2011-11-07 08:55:35 |
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Druk oferty cenowej | 27 kB | 2011-11-07 08:56:58 |