logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(EB) Ogłoszenie Tablicowe Nr 35/2021 Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr 35/2021

z dnia  12.10.2021.r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych

 

Roboty budowlane

 

Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych na stolarkę PCV w komunalnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych.

 

1.   Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)     wymianę stolarki jedno-, dwu i trzydzielnej rozwieranej i uchylno-rozwieranej,

2)    wykonanie przez Wykonawcę pomiarów stolarki okiennej/balkonowej przeznaczonej do wymiany, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, (jedynie te pomiary mogą stanowić podstawę do wyprodukowania i montażu stolarki),

3)    zabezpieczenie-oznakowanie pasa drogowego w trakcie demontażu i montażu stolarki okiennej/balkonowej,

4)    zabezpieczenie pomieszczenia (ściany, podłogi) przed uszkodzeniami,

5)    demontaż istniejącej stolarki okiennej/balkonowej,

6)  dostawę i montaż stolarki okiennej /balkonowej z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, o następujących parametrach:

                        a)     współczynnik przenikania ciepła Ugszybynie większy niż 1,1 W/m2 K,

                       b)     współczynnik przenikania ciepła Uwoknanie większy niż 1,45 W/m2 K,

                        c)     współczynnik izolacji akustycznej Rw nie mniejszy niż 30 dB,

                      d)     zapewnienie starannego osadzenia szyby w ramie z PCV, które uniemożliwi „ucieczkę” ciepła przez okna,

7)  okno powinno być wyposażone/posiadać:

a)  nawiewnik ciśnieniowy z możliwością, ręcznego przymknięcia, gwarantujący wymianę powietrza w pomieszczeniu zgodnie z PN (za wyjątkiem stolarki o powierzchni do 1 m2 – tylko rozszczelnienie, w przypadku braku możliwości montażu nawiewnika),

b)    uszczelkę z EPDM,

c)    liczbę co najmniej pięciu komór (dane potwierdzone zaświadczeniem z ITB),

d)    klamki, zawiasy i inne elementy widoczne – w kolorze białym,

e)    otwory umożliwiające odprowadzenie na zewnątrz profilu wody (skropliny itp.),

f)     profil usztywniający wykonany z profilu zamkniętego – stal ocynkowana 1,5 mm,

g)    możliwość otwierania i uchylania skrzydła okiennego,

h)    możliwość uchylenia i otwierania (w oknach jedno-, dwu- i trzyskrzydłowych w min. jednym skrzydle),

8)  wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej. w przypadku kiedy w danym budynku zamontowany jest inny rodzaj parapetu, zamontować parapet odpowiadający temu rodzajowi,

9)    wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming, w kolorze białym,

10)     w przypadku wykonania parapetów zewnętrznych jednorodnych rodzajowo, zachować typ, rodzaj i kolor,

11)  wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie na jej całkowitej długości i szerokości,

12)   wykonanie obróbek tynkarskich, wraz z uzupełnieniem tynków uszkodzonych podczas demontażu i montażu stolarki,

13)   jednokrotne malowanie ościeży farbą emulsyjną koloru białego,

14)   regulację skrzydeł okiennych i balkonowych, po ich osadzeniu i dokonaniu obróbek murarskich,

15) niezwłoczne wywiezienie zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego z demontażu oraz dostarczenie dowodu wywozu na składowisko odpadów,

16)   uporządkowanie po robotach w lokalu,

17)    wszelkie koszty organizacji frontu robót i ewentualnych strat poniesionych przez osoby trzecie ponosi Wykonawca.

 

2.   Termin  wykonania   -  do dnia 15.12.2021 r.

     okres gwarancji   -  60 miesięcy.

   

Opis, zakres rzeczowy robót i podstawę wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: wzór umowy,  rysunki i przedmiary robót - mające charakter pomocniczy.

Wzór umowy, przedmiar robót oraz inne załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl.

 

3.   Osobą do kontaktu w sprawie:

1)   zakresu robót i sposobu ich realizacji - Pan Piotr Gatalski tel. 91 42 43 454, Dział Techniczno Eksploatacyjny ZBiLK  przy  ul. Jagiellońskiej 34C  w Szczecinie;

2)    postępowania – Emilia Bielak  tel. 91 35 16 405  Dział Zamówień Publicznych.

 4.   Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności.    

UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

 

5.   Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

     Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy dostarczy: 

1)  na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w ust. 4 ogłoszenia, kopię uprawnień osoby wskazanej do kierowania robotami budowlanymi wraz z potwierdzeniem jej przynależności  do właściwej izby samorządu zawodowego – poświadczone za zgodność z oryginałem ;

2)    polisę lub inne dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem,

6.   Miejsce , forma oraz termin składania ofert :

1)   Ofertę (sporządzoną wg. załączonego wzoru ) składa się:

              a)  w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na wymianę stolarki okiennej” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 pokój nr.9,

lub

            b)  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy bielak@zbilk.szczecin.pl  jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości należy wpisać: „oferta na … numer ogłoszenia i termin składania ofert ”

2)  Termin  składania na ofert upływa dnia 19.10.2021r. do 10:00

3)   Oferty złożone po terminie  nie będą brane pod uwagę.

 7.   Kryterium oceny oferty:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających  lub mogących mieć wpływ na koszty. Cena ofertowa winna wynikać z kalkulacji własnej Wykonawcy w oparciu o rysunki przedmiar robót.

UWAGA!  Zamawiający zastrzega sobie prawo:

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny

 INFORMACJA    RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO

informujemy, że:

I.   Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.

II.  Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl 

III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:

-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

V.  Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:

-  dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

-  statystycznych i archiwizacyjnych,

VI.  Odbiorcy danych

Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.  

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

Lista załączników: (EB) Ogłoszenie Tablicowe Nr 35/2021 Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. formularz ofertyikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2021-10-12 14:05:07
22. wzór umowyikona rozszerzenia załącznika156.5 kB2021-10-12 14:05:40
33. szkice stolarki okiennejikona rozszerzenia załącznika8345.1 kB2021-10-12 14:06:25
44. wykaz adresowyikona rozszerzenia załącznika772.9 kB2021-10-12 14:06:49
55. przedmiary robótikona rozszerzenia załącznika802.1 kB2021-10-12 14:07:28