logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(KK) Ogłoszenie tablicowe nr 42/2021 Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż i wynajem śr. mechanicznego zabezpieczenia z instalacją alarmową.

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  42/2021
z dnia     19. 11.2021 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych

Usługa

Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż oraz wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach)

1.  Termin  wykonania   -  od 1 grudnia 2021 r. do 30 listopada 2022 r.  

Montaż osłon na wszystkich nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 1 do umowy nastąpi
w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. W razie nieprzewidzianych trudności z dotrzymaniem terminu wykonawca zobowiązany będzie do ochrony fizycznej obiektu na własny koszt, do czasu zamontowania zabezpieczenia.
    
2.  Opis przedmiotu zamówienia:

a)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1)    zabezpieczenie techniczne obiektów poprzez wynajem wraz z montażem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych oraz ich eksploatację, konserwację i w razie konieczności naprawę,
2)    zabezpieczenie dodatkowe w cenie zabezpieczenia mechanicznego we wskazanych przez Zamawiającego obiektach lub w miejscach uznanych przez Wykonawcę, polegającej na montażu instalacji alarmowej zapewnionej przez Wykonawcę, z własnym zasilaniem, podłączonej do stacji monitorującej nadzorowanej przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia - (powiadomienie w przypadku prób włamania),
3)    elementy zabezpieczeń powinny być:
a) wykonane z materiału niepalnego (blacha ocynkowana itp.), gwarantującego właściwą ochronę przed włamaniami,
b) pokryte powłokami zapewniającymi estetyczny wygląd,
4)    montaż zabezpieczenia należy wykonać nie uszkadzając drzwi i okien, z zachowaniem wartości nieruchomości w sposób zapewniający dostęp powietrza, w celu przeciwdziałania powstawania wilgoci,
5)    dostarczenie zabezpieczenia własnym transportem,
6)    zamontowanie zabezpieczeń na oknach i drzwiach obiektów w ilości uzgodnionej
z Zamawiającym, zapewniającym bezpieczeństwo chronionego mienia,
7)    miesięczny wynajem zabezpieczenia stanowiącego własność Wykonawcy,
8)    okresową kontrolę stanu technicznego zabezpieczenia,
9)    nieodpłatną wymianę elementów uszkodzonych wskutek prób włamań,
10)    demontaż zabezpieczeń,
11)    usunięcie ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas montażu – demontażu zabezpieczenia, w sposób przywracający substancję do stanu pierwotnego (z zachowaniem odpowiednich materiałów i kolorystyki),
12)    informowanie Zamawiającego o próbach włamań lub dewastacji.

Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej  obiektów celem  uwzględnienia wszystkich  składników  kształtujących  ostateczną cenę oferty. W tym celu należy kontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust. 3 pkt. 1 ogłoszenia.

b) Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach:
1) pierwszy etap polega na objęciu zabezpieczeniem, o którym mowa w ust. 2a) obiektów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy,
2) drugi etap polega na obejmowaniu umową kolejnych obiektów według wskazań Zamawiającego.

W wymiarze miesięcznym, maksymalna powierzchnia zabezpieczeń nie przekroczy łącznie 350 m2.

c)    W trakcie obowiązywania umowy wykaz adresowy obiektów stanowiący załącznik nr 1 do umowy może ulec zmianie. Zamawiający ma prawo w związku z tym, na mocy jednostronnego oświadczenia woli i w wyznaczonym przez siebie terminie, bez obowiązku uzyskiwania zgody Wykonawcy dokonać zmian w wykazie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o każdej zmianie wykazu adresowego obiektów.


3. Osobą do kontaktu w sprawie:
1) zakresu przedmiotu zamówienia jest Pan Krzysztof Litwiński z Działu Gospodarowania
i Eksploatacji Gruntów i Garaży- tel. 693 808 016, litwinski@zbilk.szczecin.pl;
2) postępowania jest Pani Katarzyna Klimczak  tel. 91 4886353 z Działu Zamówień Publicznych.
 
4. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1)    sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Minimalny poziom zdolności:
-    Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł,

2)    zdolności technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolności:
-    Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:

a)    wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia technicznego budynków min. 5 nieruchomości jednocześnie przez okres 12 miesięcy nieprzerwanie, a powierzchnia użytych zabezpieczeń była min. 100 m2
Wykaz usług (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi  ich  należyte wykonanie.

b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma systemami alarmowymi z własnym  zasilaniem, podłączonymi do stacji monitorującej nadzorowanej przez Wykonawcę.
Wykaz narzędzi (wg załączonego wzoru).


5. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową , przed podpisaniem umowy dostarczy na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w ust. 4 ogłoszenia:
a)    polisę lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
b)    Wykaz usług (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi  ich  należyte wykonanie,
c)    Wykaz narzędzi (wg załączonego wzoru).

6. Miejsce , forma oraz termin składania ofert :
1)    Ofertę (sporządzoną wg załączonego wzoru ) składa się:
a)    w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na … zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 pokój nr 10;
l u b
b)    za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy klimczak@zbilk.szczecin.pl  jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości należy wpisać: „oferta na … numer ogłoszenia i termin składania ofert ”
2)     Termin  składania ofert upływa dnia 24.11.2021r. do  10:00
3)     Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

7. Kryterium oceny oferty:

1)    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2)    Na potrzeby wyboru oferty najkorzystniejszej, Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto (maksymalne wynagrodzenie), obliczoną w oparciu o tabelę zawartą w ust. 1 oferty cenowej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia.
3)    Określenie kolejności wypełniania tabeli o której mowa w pkt. 2 oraz dokonywania obliczeń matematycznych przez Wykonawcę:
a)    w kolumnie nr 1, Zamawiający wpisał orientacyjną ilość m2 zabezpieczenia/miesiąc
tj. 350 m2,
b)    w kolumnie nr 2, należy wpisać proponowaną cenę ryczałtową brutto za 1m2 zabezpieczenia/miesiąc,
c)    w kolumnie nr 3, Zamawiający wpisał ilość miesięcy świadczenia usługi
tj. 12 m-cy.
d)    w kolumnie nr 4, należy wpisać łączną cenę brutto, obliczoną w wyniku przemnożenia orientacyjnej ilość m2 zabezpieczenia/miesiąc tj. 350 m2 (kolumna nr 1) przez zaoferowaną cenę ryczałtową brutto za 1m2 zabezpieczenia/miesiąc (kolumna nr 2) i przemnożoną przez ilość miesięcy świadczenia usługi tj. 12 m-cy (kolumna nr 3).
4)    Cena obliczona w sposób określony w pkt. 3 będzie podlegała kryterium oceny ofert.
5)    Podana cena musi obejmować wszelkie prace i wydatki, jakie Wykonawca może ponieść w  związku z realizacją całości przedmiotu zamówienia (m.in. dostarczenie, montaż, a po zakończeniu umowy demontaż środków zabezpieczenia oraz instalacji alarmowych, serwis, dojazd).

UWAGA!  Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.






















INFORMACJA    RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.



Lista załączników: (KK) Ogłoszenie tablicowe nr 42/2021 Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż i wynajem śr. mechanicznego zabezpieczenia z instalacją alarmową.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. Oferta cenowa - zał. 1 do ogłoszenia ikona rozszerzenia załącznika54.5 kB2021-11-19 09:55:35
22. Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika109.5 kB2021-11-19 09:56:03
33.Wykaz adresowy - zał. do umowy ikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2021-11-19 09:57:30
44. Wykaz narzędzi ikona rozszerzenia załącznika37.5 kB2021-11-19 09:57:59
55. Wykaz usług ikona rozszerzenia załącznika40.5 kB2021-11-19 09:58:12