OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 43/2021
z dnia 17.12.2021 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000 złotych
Usługa
Świadczenie usług polegających na wynajmie ubezpieczonych przenośnych kabin WC wraz z obsługą serwisową dla najemców lokali komunalnych w nieruchomościach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie w 2022 roku.
1. Termin wykonania - od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres świadczonych usług obejmuje:
1) dostarczenie kabiny pod wskazany adres, transportem Wykonawcy,
2) zainstalowanie kabiny w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób uprawnionych do korzystania,
3) okresowa kontrola stanu technicznego kabin,
4) nieodpłatna wymiana uszkodzonych elementów w skutek eksploatacji lub prób włamania, oraz wymiana uszkodzonych lub zniszczonych przenośnych kabin WC,
5) dojazd do wynajmowanej przenośnej kabiny WC,
6) opróżnienie przenośnych kabin WC z nieczystości raz na 2 tygodnie,
7) usuwanie nieczystości, mycie i dezynfekcja kabin raz na 2 tygodnie,
8) transport nieczystości ciekłych pojazdem asenizacyjnym (dostosowanym do opróżniania przenośnych kabin sanitarnych WC) do stacji zlewnych,
9) utrzymanie porządku przy opróżnianiu kabiny.
Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi objęte przedmiotem zamówienia w sposób zgodny z przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. 2021 r. poz. 888 ze zm.).
3. Osobą do kontaktu w sprawie:
1) zakresu przedmiotu zamówienia jest Pani Agata Frankowska z Działu Techniczno-Eksploatacyjnego - tel. 91 3516592, frankowska@zbilk.szczecin.pl;
2) postępowania jest Pani Katarzyna Klimczak tel. 91 4886353 z Działu Zamówień Publicznych.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:
a) posiadający aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych oraz transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasto Szczecin, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze Gminy Miasto Szczecin udokumentują, że są zwolnione z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwolenia;
b) którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponowali minimum jednym pojazdem asenizacyjnym wyposażonym w pojemnik odporny na działanie nieczystości płynnych oraz posiadający szczelne zamknięcie uniemożliwiające przedostanie się nieczystości do środowiska.
5. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
a) Decyzja Prezydenta Miasta Szczecin w sprawie opróżniania zbiorników bezodpływowych
i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasto Szczecin - potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę kopia dokumentu;
b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg załączonego wzoru).
6. Miejsce , forma oraz termin składania ofert :
1) Ofertę (sporządzoną wg załączonego wzoru ) składa się:
a) w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na … zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 pokój nr 10;
l u b
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy
agnieszka.tomaszewska@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości należy wpisać: „oferta na … numer ogłoszenia i termin składania ofert ”
2) Termin składania ofert upływa dnia 27.12.2021r. do 10:00
3) Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
7. Kryterium oceny oferty:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Na potrzeby wyboru oferty najkorzystniejszej, Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto (maksymalne wynagrodzenie), obliczoną w oparciu o tabelę zawartą w ust. 1 oferty cenowej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia.
3) Podana cena musi obejmować wszelkie prace i wydatki, jakie Wykonawca może ponieść w związku z realizacją całości przedmiotu zamówienia.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik nr 1 - Oferta cenowa | 54.5 kB | 2021-12-17 13:38:19 | |
2 | Załącznik nr 2 - Wykaz narzędzi | 36.5 kB | 2021-12-17 13:35:42 | |
3 | Załącznik nr 3 - wzór umowy | 125 kB | 2021-12-17 13:36:05 | |
4 | Załącznik do umowy - Wykaz adresów | 26.5 kB | 2021-12-17 13:36:50 |