logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w 2022 r. w budynkach i lokalach komunalnych, zarządzanych przez ZBiLK.

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr 44/2021

z dnia 17.12.2021 r.

 

Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000,00 złotych

 

USŁUGI

 

 Świadczenie usług w zakresie pogotowania lokatorskiego w 2022 roku, w budynkach   

  i lokalach komunalnych, zarządzanych przez ZBiLK.

 

1.   Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego:       

1)   usuwania awarii lub uszkodzeń wewnętrznych instalacji w budynkach;

2)   zabezpieczenie budynków w wyniku awarii spowodowanej zdarzeniem losowym.

 

Szczegółowy zakres prac, sposób świadczenia usług i obowiązków związanych z zabezpieczeniem sytuacji awaryjnych (celem utrzymania ciągłości prac instalacji wewnętrznych w budynkach  Zamawiającego, minimalizacji skutków  zaistniałych awarii i zabezpieczeniem  budynków od skutków awarii  spowodowanych zdarzeniami losowymi) zawiera wzór umowy –  stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

Wykonawca zobowiązany będzie, między innymi :

1)    świadczyć usługi w zakresie pogotowia lokatorskiego,

a)   w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 15:30 do 7:30,

b)   w dni wolne od pracy całą dobę.

2)    usuwać awarie  lub uszkodzenia o których mowa w ust. 1 pkt 1 na podstawie  zgłoszeń przedstawiciela Zamawiającego lub lokatora budynku zarządzanego przez ZBiLK - przy czym Wykonawca obowiązany będzie powiadamiać Zamawiającego o zgłoszonych przez lokatorów awariach i wpisać wezwania do rejestru zgłoszeń awarii;

3)    każdorazowo przed podjęciem prac sprawdzić czy zgłoszony adres widnieje w wykazie ;

4)    zabezpieczać budynki w związku z awariami spowodowanymi zdarzeniami losowymi o których mowa w ust.1 pkt.2 po telefonicznym zgłoszeniu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego potwierdzonego pisemnym zleceniem;

5)    realizować usługi z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami  określonymi we wzorze umowy.

 

2.   Termin  realizacji   - od dnia  podpisania umowy do dnia 31.12.2022r.

     (czas reakcji - niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 godzin, od otrzymania zgłoszenia o awarii)

 

3.   Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:  

1)    wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na świadczenie usług pogotowia lokatorskiego w zasobach mieszkaniowych (w tym usuwaniu awarii lub zabezpieczenia budynków w wyniku awarii) za którą o łączna wartości rocznego wynagrodzenia stanowiła kwotę nie mniejszą niż  60 000,00 zł brutto;

2)    są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż  100 000,00 zł.

3)    dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje na wskazane poniżej stanowiska:

a)    dwoma osobami, posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i  instalacji  gazowych ( w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym);

b)    dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych (w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym);

c)     jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym, urządzeń i  instalacji gazowych,

d)     jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym, urządzeń i instalacji elektrycznych,

e)    jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności.

Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.

 

4.   Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Agata Frankowska telefon 91 35 16 589 (frankowska@zbilk.szczecin.pl) Dział Techniczno-Eksploatacyjnego ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie.

 

5.   Miejsce, forma oraz termin składania ofert:

1)    ofertę (sporządzoną wg. załączonego wzoru) składa się:

a)    w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie, ”oferta na świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego” na adres Zamawiającego, Szczecin ul. Mariacka 25  pokój nr 9,

lub

b)    za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres milowy metlerska@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości należy wpisać „oferta na świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego i termin składania ofert”

2)    termin składania ofert upływa dnia 28.12.2021 r. do godz. 9:00,

3)    oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

 

6.   Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy dostarczy - na potwierdzenie spełnienia warunków określonych  w ust. 3 ogłoszenia:

1)    wykaz usług, wraz  z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami o których mowa, są np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane,

2)    polisę lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona przez Zamawiającego ;

3)    wykaz osób, wraz z kopiami (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem), świadectw kwalifikacyjnych, uprawnień i potwierdzeniem  przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;

    

7.   Kryterium oceny oferty:

     Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Łączna cena oferty brutto musi wynikać z wypełnionych przez Wykonawcę tabel w  formularzu oferty cenowej.

   

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny. 


                                                                INFORMACJA RODO

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO

− informujemy, że:

I. Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

II. Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w

sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl

 III. Cele i podstawy przetwarzania

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać

Pana/Pani dane w celu:

-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

V. Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

- statystycznych i archiwizacyjnych,

VI. Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

 VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

 X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

 

Lista załączników: Świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w 2022 r. w budynkach i lokalach komunalnych, zarządzanych przez ZBiLK.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. formularz ofertyikona rozszerzenia załącznika79.5 kB2021-12-17 14:32:28
22. wzór umowyikona rozszerzenia załącznika136 kB2021-12-17 14:32:44
33. wykaz adresowyikona rozszerzenia załącznika75.8 kB2021-12-17 14:33:00
44.wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika40.5 kB2021-12-17 14:35:11
55. wykaz usługikona rozszerzenia załącznika39.5 kB2021-12-17 14:35:54