logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
OGŁOSZENIE nr 2/2022 Wymiana indywidualnych wodomierzy ciepłej i zimnej wody

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   2 / 2022
z dnia    28.01.2022

Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000 złotych

Wymiana indywidualnych wodomierzy ciepłej i zimnej wody z nakładką radiową w lokalach mieszkalnych Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 
1.    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1)    wymianę wodomierzy zimnej wody nie posiadających nakładki radiowej do odczytu radiowego (które utraciły ważność cech legalizacji) w ilości 12 sztuk  na fabrycznie nowe wodomierze zimnej wody (Dn-16, tupu JS-02+ lub JS-03) wraz z nakładką radiową (typu DN JS 90-02+ lub JS90-03);
2)     wymianę wodomierzy zimnej wody posiadających nakładkę radiową do odczytu radiowego w ilości 53 sztuk na fabrycznie nowe  (typu DN-16 JS-02+ lub JS-03) bez wymiany nakładki radiowej oraz wymianę wodomierzy ciepłej wody posiadających nakładkę radiową do odczytu radiowego w ilości 21 sztuk na fabrycznie nowe wodomierze (typu DN-16  JS-02+ lub JS-03) bez wymiany nakładki radiowej ;
      wraz z  plombowaniem  w opomiarowanych lokalach mieszkalnych wskazanych w zestawieniu
3)    wykonanie wszystkich niezbędnych robót i pozostałych prac potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
                       Wyszczególniona ilość wodomierzy jest ilością szacunkową .
Wykonawca winien dostarczyć fabrycznie nowe wodomierze zintegrowane z nakładkami radiowymi  (zaprogramowanymi do odczytu) z możliwością montażu w pionie i poziomie i przystosowanych do zdalnego odczytu wskazań przy użyciu oprogramowania Zamawiającego Apator-Inkasoid.   

2.    Opis przedmiotu zamówienia, zakresu prac i sposobu realizacji zawierają :
1)    wzór umowy;
2)    zestawienie adresowe lokali mieszkalnych  - załącznik nr 1a do umowy ;
3)    opis i wymagania dotyczące wodomierzy i nakładki radiowej – załącznik nr 1b do umowy;

3.    Termin wykonania – 100 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.  

4.    Wymagany okres gwarancji na wodomierze i nakładki radiowe oraz  na  prace montażowe wynosi 60 miesięcy - licząc od dnia odbioru częściowego w danym budynku.   
 
5.    Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (OC) związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000, 00 zł.

6.    Osobą do kontaktu w sprawie:
1)    zakresu prac i sposobu realizacji jest inspektor Pan Tadeusz Frankowski  tel. 91 3516589 frankowski@zbilk.szczecin.pl  z  Działu Inwestycji przy  ul Jagiellońskiej 34C Szczecin;
2)    postępowania jest inspektor Beata Wieczorek tel. 91 4886347 - Dział Zamówień Publicznych.
3)    Informacje o formalnościach jakie należy spełnić po wyborze oferty :  

7.    Informacje o formalnościach jakie należy spełnić po wyborze oferty:  
      Przed podpisaniem umowy Wykonawca który złożył najkorzystniejszą ofertę dostarczy :
1)     kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wskazanym w ust. 5 – poświadczone przez Wykonawcę za zgodność ;
2)    kartę katalogową oferowanych urządzeń (wodomierzy i nakładek) w celu weryfikacji ich zgodności z wymogami Zamawiającego ;





8.    Miejsce, forma oraz termin składania ofert:
1)    Ofertę ( sporządzoną wg. zał. wzoru) składa się :
     a)    w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na zgodnie z treścią ogłoszenia ” na adres zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 pok. nr 9 ;
l u b
    b)    za pośrednictwem poczty elektronicznej  na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości wpisać „ oferta na … nr ogłoszenia i termin  składania ofert ….„
2)    Termin składania ofert upływa dnia  04.02.2022r. do godz.  9:00 ;
3)    Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

9.    Kryterium oceny ofert:
1)    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2)    Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace i koszty jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i wynikać z obliczeń w oparciu o tabelę zawartą  w ust.1 oferty cenowej – stanowiącej załącznik do ogłoszenia .
      
 UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1)    przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny;
2)    unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.



INFORMACJA RODO  

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
 II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
 III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
 V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
 
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
 VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
 IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
 


Lista załączników: OGŁOSZENIE nr 2/2022 Wymiana indywidualnych wodomierzy ciepłej i zimnej wody
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. WZÓR UMOWY - zał. nr 1 do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika147.5 kB2022-01-28 10:37:25
21.1 zestawienie adresowe - zał. 1a do umowyikona rozszerzenia załącznika1221.4 kB2022-01-28 11:21:10
31.1 opis wymagań dot. wodomierzy - zał. 1b do umowy ikona rozszerzenia załącznika886.6 kB2022-01-28 11:23:28
41.3 protokół wymiany - zał. do umowy ikona rozszerzenia załącznika304.6 kB2022-01-28 11:26:59
52. WZÓR OFERTY CENOWEJ - zał. 2 do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika74 kB2022-01-28 11:54:49