logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE nr 4/2022 Dostawa informatorów cenowych RMS SEKOCENBUD dla 15 stanowisk

OGŁOSZENIE  TABLICOWE   Nr   4 /2022
z dnia 07.02.2022r.    

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych

DOSTAWA
„Dostawa informatorów cenowych RMS SEKOCENBUD dla 15 stanowisk komputerowych,       
 w edycjach kwartalnych oraz w formie elektronicznej  - od I kwartału do  IV kwartału 2022r.”
1.    Opis przedmiotu zamówienia :  
Informatory aktualizujące ceny RMS SECOCENBUD (tj. zawierające informacje o bieżących cenach materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych oraz stawki robocizny i najmu sprzętu budowlanego  z uwzględnieniem  aktualnie  funkcjonujących cen rynkowych – średnich, najniższych i najwyższych – w poszczególnych regionach kraju, w tym w zachodniopomorskim) dostarczane będą :
1)    w edycjach kwartalnych, zgodnie z cyklem wydawniczym nie później niż do 10 dnia trzeciego miesiąca dla poszczególnych kwartałów 2022 roku .
2)    w formie elektronicznej dla  każdego z 15 stanowisk komputerowych na płytach CD/DVD, ( 4 x 15 = 60 sztuk rocznie).

Wzór umowy i pozostałe załączniki  dotyczące ww. zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych www.zbilk.szczecin.pl  

2.    Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022r.

3.    Okres gwarancji -  12 miesięcy.

4.    Osobą do kontaktu w sprawie:
1)    dotyczącej przedmiotu zamówienia jest Pani Agata Frankowska tel. 91 4829072 lub Pan Rafał Misiuna  tel. 91 4886305 kierownik Działu techniczno-Eksploatacyjnego, ul. Jagielońska  34C;
2)    postępowania jest Beata Wieczorek tel.: 91 4886347 – Dział Zamówień Publicznych.

5.    Miejsce, forma oraz termin składania ofert :   
1)    ofertę  ( wg. załączonego  wzoru) składa się: 
a)      w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …………….zgodnie z treścią ogłoszenia..”  na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9 ;                                     
l u b     
b)    za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na :  numer ogłoszenia …. i termin składania  ofert ”.

2)    Termin składania ofert upływa dnia  14.02.2022r do godziny  10:00.
3)    Oferty złożone po terminie  nie  będą brane pod uwagę.
6.    Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
       
UWAGA!  Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pok. nr 9 w siedzibie  ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.



INFORMACJA    RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) ,
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.




VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.





 


Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE nr 4/2022 Dostawa informatorów cenowych RMS SEKOCENBUD dla 15 stanowisk
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. WZÓR UMOWYikona rozszerzenia załącznika135 kB2022-02-07 09:49:32
22. WZÓR oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika57 kB2022-02-07 09:51:03