logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE nr 7/2022 Usuwanie (likwidacja) samowoli budowlanych w lokalach mieszkalnych

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   7 /2022

z dnia 23.02. 2022 r.


Ogłoszenia dla zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł
USŁUGI
 
Usuwanie (likwidacja) samowoli budowlanych w lokalach mieszkalnych lub ich częściach, stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin zarządzanych przez ZBiLK  w Szczecinie - przeznaczonych do sprzedaży.

1.    Zakres prac  obejmuje, w szczególności :
1)    likwidację ścianek działowych, przegród z materiałów lekkich, sufitów podwieszanych oznaczonych i wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego;
2)    postawienie ścianek działowych w celu przywrócenia pierwotnego oraz właściwego układu pomieszczeń i w technologii  wskazanej przez Zamawiającego;
3)    zamurowanie/wykucie otworów drzwiowych w ściankach działowych według wskazań Zamawiającego;
4)    rozbiórkę pieców kaflowych wraz z zaślepieniem podłączeń do kominów, likwidację innych źródeł ogrzewania wraz całą instalacją i urządzeniami;
5)    likwidację podłączeń wodno-kanalizacyjnych oraz urządzeń sanitarnych i urządzeń grzewczych;
6)    likwidację zabudów trwałych (jak np.: pawlacze, stałe szafy i regały  itp.)
7)    inne prace związane z usunięciem samowoli oraz przygotowaniem lokalu do sprzedaży ( jak np.: demontaż karniszy, urządzeń i osprzętu elektrycznego, innego wyposażenia) zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego;
8)    wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z opłatą za utylizację;
9)    wykonanie pozostałych prac po przeprowadzonych robotach rozbiórkowych i budowlanych;

Wykonawca będzie wykonywał prace sukcesywnie w miarę potrzeb, przez cały okres obowiązywania umowy, każdorazowo w formie pisemnej na podstawie zleceń jednostkowych.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 78 844,00 zł .

2.    Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.

3.    Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji – 12 miesięcy.

4.    Osobą do kontaktu w sprawie:
1)    dotyczącej przedmiotu zamówienia są inspektorzy : Pan Piotr Gatalski tel. 91 4243454 i Pan Wiktor Wieczorek 
       tel.:91 3516556 z Dz. Techniczno-Eksploatacyjnego ZBiLK ul. Jagiellońska 34C w Szczecinie ;
2)    postępowania jest inspektor Beata Wieczorek tel.: 91 4886347 z Działu Zamówień Publicznych.

5.    Warunki udziału w postępowaniu: w postępowaniu może brać udział Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę dostarczy kopię polisy lub inny dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC , potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem – przed podpisaniem umowy.  

6.    Miejsce, forma oraz termin składania ofert :                                                                        
1)  ofertę  ( wg. załączonego  wzoru) składa się:                                                                                       
a)  w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …….zgodnie z treścią ogłoszenia”  na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9 ;                                
l u b                                                                                                                                               
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl    jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na …. numer ogłoszenia i termin otwarcia ofert”.
2)    Termin składania ofert upływa dnia  02.03.2022r do godziny  9:00.
3)    Oferty złożone po terminie  n i e    będą brane pod uwagę.
7.    Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako stawka roboczogodziny.   

Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl  

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w  siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) -  dalej RODO
− informujemy, że:
I.    Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II.    Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania.
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu:
-  zawarcia z Panem/Panią umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani  danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)    podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2)  innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f)  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panem/Panią umowy lub wykonywania umowy, której jest Pan/Pani stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.


Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE nr 7/2022 Usuwanie (likwidacja) samowoli budowlanych w lokalach mieszkalnych
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. Oferta cenowa - wzór ikona rozszerzenia załącznika54 kB2022-02-23 11:47:57
22. Wzór umowy ikona rozszerzenia załącznika144.5 kB2022-02-23 11:48:22
32.1 Rozliczenie pozostałych do dyspoz.środków - zał. nr 2 do umowyikona rozszerzenia załącznika11 kB2022-02-23 14:05:16