logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 10/2022 Naprawa konstrukcji stropu pomieszczenia piwnicznego

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr    10/2022
z dnia 02.03.2022r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do  130 000  zł
Roboty  budowlane

„Naprawie konstrukcji stropu pomieszczenia piwnicznego (po byłej kotłowni i składzie opału) zlokalizowanego pomiędzy budynkami przy ul. Mickiewicza 152 i 154 w Szczecinie wraz z  robotami towarzyszącymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami  i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej.”

1.    Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa i warunkami określonymi we wzorze umowy oraz w pełnym zakresie na podstawie:
1)    Ekspertyzy budowlanej firmy INTERWOT opracowanej przez mgr. inż. Marka Nowaka z sierpnia 2021 roku ;
2)    Przedmiaru robót  - który ma charakter pomocniczy w wycenie. 

Wejście do pomieszczenia piwnicznego po byłej kotłowni i składzie opału znajduje się pomiędzy budynkami przy ul. Mickiewicza 152 i 154 w Szczecinie, przez pomieszczenie węzła cieplnego SEC – z wejściem samodzielnym od strony podwórza.

2.    Termin realizacji zamówienia –  60 dni  kalendarzowych od dnia podpisania umowy .
 Okres gwarancji - 60 miesięcy.

3.    Osobą do kontaktu w sprawie:
1)    dotyczącej przedmiotu zamówienia i realizacji robót jest inspektor Pan Janusz Gosiewski telefon 91 4216713 z DI przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie ( gosiewski@zbilk.szczecin.pl) ;
2)    postępowania jest inspektor Beata Wieczorek tel. 91 4886347 z Działu Zamówień Publicznych.

4.    Warunki udziału w postępowaniu – w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy:
1)    którzy dysponują minimum jedną osobą do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w niżej wymienionych specjalnościach :
a)    w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń,
b)    w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ;
lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

2)    którzy wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum jedną pracę podobną objętą przedmiotem zamówienia.          
Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż  40 000,-zł,  polegającą na wykonanie wzmocnień betonowych, żelbetowych lub stalowoceramicznych elementów konstrukcyjnych, oraz napraw zbrojenia.   

5.    Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową, przed podpisaniem umowy, dostarczy nw. dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków wskazanych:
1)    w ust. 4 pkt. 1 kopie uprawnień osób w specjalnościach określonych w ust.4 pkt.1 (a-b) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej – poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem;
2)    w w ust. 4 pkt. 2 wykaz robót (wg. zał. wzoru) - w oryginale, z dokumentami określającymi ich zakres oraz należyte wykonanie np. referencje bądź innymi dokumentami potwierdzającymi zakres i należyte wykonanie.
Ekspertyzę, przedmiar robót i pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (www.zbilk.szczecin.pl).

6.    Miejsce, forma oraz termin składania ofert:
1)    Ofertę ( sporządzoną wg. zał. wzoru) wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym w oparciu o przedmiar robót,  składa się :
a)    w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na… zgodnie z treścią ogłoszenia” na adres zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 pok. nr 9 ;
l u b
b)    za pośrednictwem poczty elektronicznej  na adres mailowy  wieczorek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości wpisać „ oferta na … nr ogłoszenia i termin  składania ofert ….„
2)    Termin składania ofert upływa dnia  09.03.2022r. do godz. 10:00 ;
3)    Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

7.    Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie roboty, prace i koszty jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1)    przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny;
2)    unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

    Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w  siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
                                             
 
                                                     INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
 I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
 III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
 Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
 Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
 VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
 IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
 X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
 


Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 10/2022 Naprawa konstrukcji stropu pomieszczenia piwnicznego
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. WZÓR UMOWYikona rozszerzenia załącznika152 kB2022-03-01 14:35:16
22.WZÓR FORMULARZA OFERTYikona rozszerzenia załącznika57 kB2022-03-01 14:36:19
33. Wykaz robótikona rozszerzenia załącznika42.5 kB2022-03-01 14:37:50
44.EKSPERTYZA- zał. do umowy ikona rozszerzenia załącznika5848.6 kB2022-03-02 08:35:52
54.1 Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika238 kB2022-03-02 08:36:38
64.2 Przedmiary robót_athath17.3 kB2022-03-02 08:37:29
75.Wypis i wyrys Mickiewicza 152_154ikona rozszerzenia załącznika1199.3 kB2022-03-02 08:39:33
8słupek parkingowyikona rozszerzenia załącznika42.1 kB2022-03-02 08:40:29