logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(EBO) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 11/2022- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, rozbiórka wiaty i muru, wraz z zaprojektowaniem ogrodzenia i bramy wjazdowej

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   11 /2022
z dnia    02.03.2022r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych
Usługi  
„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę budynku użytkowego, rozbiórkę wiaty i muru pod wiatą, wraz z zaprojektowaniem ogrodzenia i bramy wjazdowej przy ul. Ofiar Grudnia 1970r. i przy Placu Ofiar Grudnia 1970r. w Szczecinie”.

        1. Przedmiot zamówienia należy wykonać  na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego we wzorze umowy (zał. nr 1 do ogłoszenia) oraz na warunkach określonych w ofercie cenowej.

Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uwzględnienia wszystkich składników kształtujących ostateczną cenę oferty. W tym celu, należy kontaktować się
z przedstawicielem Zamawiającego Panem Markiem Belcarskim, tel. 91 35 16 568.

    2. Termin  realizacji zamówienia
        1) 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy, na opracowanie  kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i złożenia wniosku o udzielenie pozwolenia na rozbiórkę , po uprzedniej akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego.
        2) 10 dni kalendarzowych od daty wydania pozwolenia na rozbiórkę, przyjęte bez sprzeciwu, dostarczenie kompletnej dokumentacji.

    3. Osobą do kontaktu w sprawie :
        1) zakresu i sposobu realizacji zamówienia jest Pan Marek Belcarski tel. 91 35 16 568,  belcarski@zbilk.szczecin.pl z Dz. Inwestycji przy  ul. Jagiellońskiej  34C w Szczecinie;
        2) postępowania jest: Ewelina Borek  tel.: 91 48 86 346, borek@zbilk.szczecin.pl z Działu Zamówień Publicznych.

    4. Warunki udziału w postępowaniu:
        1)  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy wykażą, że dysponują osobami posiadającymi wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
        2) Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną pracę projektową zgodną z przedmiotem zamówienia. Praca podobna: Wykonawca wykonał dokumentację projektowo-kosztorysową obejmującą swoim zakresem rozbiórkę budynku/budowli o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3.

UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U z 2021r. poz. 2351) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.  
    5. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia warunków wskazanych w ust.4,  przed podpisaniem umowy dostarczy :            
        1) Kopie uprawnień dla specjalności wskazanej w ust. 4 wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego – poświadczone za zgodność z oryginałem,
        2) Wykaz usług wykonanych wraz z podaniem ich wartości.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu
o  oświadczenia i dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.

    6. Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
        1) Ofertę  ( wg. załączonego  wzoru) składa się:
            a) W formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9;
l u b
            b) Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy borek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu  lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na .. numer ogłoszenia i termin otwarcia ofert”.
        2)  Termin składania ofert upływa dnia  09.03.2022 r do godziny  10:00.
        3)  Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

    7. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w formularzu oferty.
       
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.   

INFORMACJA    RODO   

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.






Lista załączników: (EBO) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 11/2022- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, rozbiórka wiaty i muru, wraz z zaprojektowaniem ogrodzenia i bramy wjazdowej
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Wzór Umowy- Załącznik nr 1ikona rozszerzenia załącznika117.5 kB2022-03-02 09:00:10
2Wzór Oferty Cenowejikona rozszerzenia załącznika24.5 kB2022-03-02 09:01:25
3Wykaz usług - Załącznik nr 2ikona rozszerzenia załącznika18 kB2022-03-02 09:04:37
4Oświadczenie o prawach autorskich - Załącznik nr 3ikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2022-03-02 09:05:36
5Mapka nr 1- Załącznik nr 5ikona rozszerzenia załącznika451.2 kB2022-03-02 09:07:19
6Załącznik nr 6- Mapka nr 2ikona rozszerzenia załącznika317.1 kB2022-03-02 09:07:55
7Załącznik nr 7- Wiata planowana do rozbiórkiikona rozszerzenia załącznika367.8 kB2022-03-02 09:09:24
8Załącznik nr 8- Budynek planowany do rozbiórkiikona rozszerzenia załącznika673.3 kB2022-03-02 09:10:20