logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(EBO) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 12/2022- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie parkingu i ciągu komunikacji pieszej

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   12/2022
z dnia    08.03.2022r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych
Usługi  
„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie parkingu i ciągu komunikacji pieszej przy ul. Mieszka I-go (nr dz. 17 i 18 z obrębu 2136)”

        1. Przedmiot zamówienia należy wykonać  na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego we wzorze umowy (zał. nr 1 do ogłoszenia) oraz na warunkach określonych w ofercie cenowej.

Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uwzględnienia wszystkich składników kształtujących ostateczną cenę oferty. W tym celu, należy kontaktować się
z przedstawicielem Zamawiającego Panem Mirosławem Bratkiem, tel. 91 48 88 680.

    2. Termin  realizacji zamówienia
        1) 50 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy, na opracowanie  kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i złożenia wniosków o udzielenie pozwolenia na budowę lub wniosków o wydanie zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, po uprzedniej akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego.
        2) 10 dni kalendarzowych od daty wydania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętych bez sprzeciwu, dostarczenie kompletnych dokumentacji wraz z pozwoleniem na budowę lub zaświadczeniem o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu.

    3. Osobą do kontaktu w sprawie :
        1) zakresu i sposobu realizacji zamówienia jest Pan Mirosław Bratek tel. 91 48 88 680,  bratek@zbilk.szczecin.pl z Dz. Techniczno – Eksploatacyjnego przy  ul. Jagiellońskiej  34C w Szczecinie;
        2) postępowania jest: Ewelina Borek  tel.: 91 48 86 346, borek@zbilk.szczecin.pl z Działu Zamówień Publicznych.

    4. Warunki udziału w postępowaniu:
        1)  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej bez ograniczeń z przynależnością do izby samorządów zawodowych.
        2) Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności objętej umową.
        3) Przedłoży ubezpieczenie OC od wykonywania prac na kwotę nie niższą niż wartość umowna robót.

UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U z 2021r. poz. 2351) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.  
    5. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia warunków wskazanych w ust.4,  przed podpisaniem umowy dostarczy :            
        1) kopie uprawnień dla specjalności wskazanej w ust. 4 wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego – poświadczone za zgodność z oryginałem,
        2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia na kwotę nie niższą niż  wartość umowna robót - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu
o  oświadczenia i dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.

    6. Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
        1) Ofertę  ( wg. załączonego  wzoru) składa się:
            a) W formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9;
l u b
            b) Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy borek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu  lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na .. numer ogłoszenia i termin otwarcia ofert”.
        2)  Termin składania ofert upływa dnia  15.03.2022 r do godziny  10:00.
        3)  Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

    7. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w formularzu oferty.
       
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.   

INFORMACJA    RODO   

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.







Lista załączników: (EBO) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 12/2022- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie parkingu i ciągu komunikacji pieszej
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Wzór Umowy- Załącznik nr 1ikona rozszerzenia załącznika119 kB2022-03-08 09:07:34
2Wzór Oferty Cenowej - załącznik nr 2ikona rozszerzenia załącznika24.5 kB2022-03-08 09:07:27
3Zał. nr 3 - Oświadczenie o prawach autorskichikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2022-03-08 09:08:30
4Zał. nr 5 - Mapkaikona rozszerzenia załącznika1113.4 kB2022-03-08 09:09:06