logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 14/2022 Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  14/2022
                                                                                  
z dnia   22.04. 2022 r.

Ogłoszenie dla zamówień o wartości do 130 000  zł   
 

Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin celem wykupu oraz legalizacji.
      

1.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób świadczenia usług został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia .
 Orientacyjna wielkość powierzchni do zinwentaryzowania została oszacowana  na   5 000  m2.
Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl

2.     Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do  dnia 15 listopada 2022r.
       Termin wykonania zlecenia jednostkowego - 10 dni kalendarzowych , liczonych od dnia następnego
       po przekazaniu zlecenia Wykonawcy.
       Okres gwarancji  – 60 miesięcy .  

3.    Osobą do kontaktu w sprawie:
1)    dotyczącej przedmiotu zamówienia jest Pani Gabriela Buczek  tel.: 91 4216621- Dział Inwestycji  ZBiLK  przy
        ul. Jagiellońskiej 34C  w Szczecinie  (buczek@zbilk.szczecin.pl );
2)    postępowania jest Beata Wieczorek tel.: 91 4886347 - Dział Zamówień Publicznych.

4.    Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który:       
1)     posiadają uprawnienia lub dysponują jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 
2)    wykażą, że wykonali należycie  jedną pracę podobną polegające na wykonaniu inwentaryzacji budowlanych o łącznej powierzchni zinwentaryzowanej budynku (lokali) nie mniejszej niż  5000 m2 oraz na rzecz podmiotu którego głównym przedmiotem działalności jest wykonywanie zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej i gospodarowania lokalami mieszkalnymi lub użytkowymi;

5.    Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę na potwierdzenie spełnienia warunków wskazanych w ust.4 pkt. 1 i pkt 2 , przed podpisaniem umowy dostarczy :
1)    kopie wymaganych uprawnień wskazanej osoby wraz z potwierdzeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem;
2)    wykaz usług (prac podobnych) – w oryginale wraz z dokumentem potwierdzającym ich należyte wykonanie np. referencje ,

6.    Miejsce, forma oraz termin składania ofert :                                                                                     
  1)  ofertę  ( wg. załączonego  wzoru) składa się:                                                                                     
a)  w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …….zgodnie z treścią ogłoszenia.”  na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9 ;                                                     
l u b                                                                                                                                                        
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na …. numer ogłoszenia i termin otwarcia ofert ”.
  2) Termin składania ofert upływa 29.04.2022r. do godz: 9:00 
  3)  Oferty złożone po terminie  n i e   będą brane pod uwagę.




7. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w ofercie cenowej.
       
UWAGA!  Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pok. nr 9 w siedzibie  ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.













































INFORMACJA    RODO  

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.



Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 14/2022 Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11.WZÓR UMOWY- załącznik nr 1 do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika128.5 kB2022-04-22 14:11:22
21.1 Załacznik nr 1 do umowy - szkic lokalu z opisem ikona rozszerzenia załącznika41 kB2022-04-22 14:12:11
32. WZÓR OFERTY CENOWEJ - zał. 2 do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika58 kB2022-04-22 14:13:35
42.1 Wykaz usług ( prac podobnych) ikona rozszerzenia załącznika41 kB2022-04-22 14:24:08