OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 15 /2022
z dnia 25.04.2022r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000 złotych
Usługi
„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację obiektu Jednostki Straży Pożarnej w Szczecinie – Śmierdnicy oraz części rekreacyjnej przeznaczonej dla mieszkańców przy ul. Pyrzyckiej 4a w Szczecinie działka nr 65/11 i 65/15 z obrębu 4198 z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego”
Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego we wzorze umowy (zał. nr 1 do Ogłoszenia), ponadto w załączniku nr 5 „Szczegółowy Opis Przedmiotu” oraz na warunkach określonych w ofercie cenowej.
Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu celem uwzględnienia wszystkich składników kształtujących ostateczną cenę oferty. W tym celu, należy kontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego Panem Mirosławem Bratkiem, tel. 91 48 88 680.
Termin realizacji zamówienia
15 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy, na przedstawienie do akceptacji Zamawiającego koncepcji rozwiązań projektowych i technicznych.
90 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy, na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i złożenia wniosków o udzielenie pozwolenia na budowę lub wniosków o wydanie zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, po uprzedniej akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego.
10 dni kalendarzowych od daty wydania pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętych bez sprzeciwu, dostarczenie kompletnych dokumentacji wraz z pozwoleniem na budowę lub zaświadczeniem o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu.
Osobą do kontaktu w sprawie :
zakresu i sposobu realizacji zamówienia jest Pan Mirosław Bratek tel. 91 48 88 680, bratek@zbilk.szczecin.pl z Działu Inwestycyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie;
postępowania jest: Ewelina Borek tel.: 91 48 86 346, borek@zbilk.szczecin.pl z Działu Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
d) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń,
e) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń.
Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności objętej umową.
Przedłoży ubezpieczenie OC od wykonywania prac na kwotę nie niższą niż wartość umowna robót.
UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U z 2021r. poz. 2351) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia warunków wskazanych w ust.4, przed podpisaniem umowy dostarczy :
kopie uprawnień dla specjalności wskazanej w ust. 4 wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego – poświadczone za zgodność z oryginałem,
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość umowna robót - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu
o oświadczenia i dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.
Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
Ofertę ( wg. załączonego wzoru) składa się:
W formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9;
l u b
Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy borek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na .. numer ogłoszenia i termin otwarcia ofert”.
Termin składania ofert upływa dnia 02.05.2022 r do godziny 10:00.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w formularzu oferty.
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik nr 1 - WZÓR UMOWY | 124 kB | 2022-04-25 09:53:41 | |
2 | Załącznik nr 2 - Wzór oferty cenowej | 25 kB | 2022-04-25 09:46:20 | |
3 | Zalącznik nr 3 - Oświadczenie o prawach autorskich | 38.5 kB | 2022-04-25 09:53:37 | |
4 | Załącznik nr 5 - Szczegółowy Opis Przedmiotu | 49.9 kB | 2022-04-25 09:48:36 | |
5 | Załącznik nr 6 - OSP Śmierdnica - Mapa sytuacyjna | 2007.1 kB | 2022-04-25 09:49:37 |